ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ: THE MEMOIRS OF A MAD HAIRDRESSER

Με ψυχή rock and roll, καρδιά ρέμπελου και προσωπικότητα που πάντα κατέρριπτε όλες τις παρωπίδες, ο κοσμογυρισμένος κομμωτής Κωνσταντίνος Σκλαβενίτης έχει φέρει την δική του επανάσταση στον κόσμο της κομμωτικής και αυτή είναι μια ιστορία, η οποία αξίζει να ειπωθεί.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΡΕΖΟΠΟΥΛΟΥ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΥΛΑΚΟΣ

O Κωνσταντίνος Σκλαβενίτης δεν είναι ένας συμβατικός κομμωτής. Για την ακρίβεια επιλέγει να απέχει χιλιόμετρα από οτιδήποτε συμβατικό, από την αρχή της πορείας του στη κομμωτική, μέχρι και σήμερα. Άλλοι επιλέγουν να ζουν στο σκοτάδι, το οποίο αποδεικνύεται και πολλές φορές βολικό, όχι όμως ο Κωνσταντίνος Σκλαβενίτης. Με καρδιά επαναστάτη και με ψυχή που πάντα αναζητάει κάτι καινούργιο, ο γνωστός κομμωτής έχει γευτεί ένα τεράστιο φάσμα της κομμωτικής. Η πορεία του θα μπορούσε να χωριστεί σε 3 κομμάτια. Το πρώτο είναι η αρχή, η «τρέλα» της έναρξης του ταξιδιού του στο κομμωτήριο του θείου στο Καναδά με συνεργάτες μερικούς από τους καλύτερους κομμωτές της εποχής. Το δεύτερο θα μπορούσε να ονομαστεί «Revolution – Evolution», δηλαδή μόνο μέσα από την επανάσταση έρχεται η εξέλιξη, μια πορεία που διαδραματίζεται στην «σκοτεινή» και περιπετειώδη εποχή της αναζήτησης της κομμωτικής μέσα από τα editorial μόδας, τα αναρίθμητα ταξίδια του, τις μοναδικές εμπειρίες και την επιστροφή του στην Ελλάδα, που επιχείρησε να «κόψει» το κεφάλι του κατεστημένου θέλοντας να φέρει την αλλαγή. Το τρίτο κομμάτι είναι το σήμερα, το «The Future Now», η φάση που έχει κατασταλάξει και βρει τον δρόμο του στην κομμωτική μέσα από την δουλειά του και την ομάδα εκπαίδευσης που διατηρεί μαζί με τον Γιώργο Δούκα, “Beautistic”. Ο ίδιος έχει περάσει πολλά και όπως μας λέει, «Blessed are the cracked for they let the light in», δηλαδή: «είναι ευλογημένοι όσοι έχουν ραγίσει, γιατί αφήνουν το φως να μπει μέσα». Απολαύστε τον.

Φαίνεται ότι η κομμωτική υπήρχε από πάντα μέσα σας. Ποιο ήταν το πρώτο ερέθισμα που σας παρακίνησε να ασχοληθείτε μαζί της;
Παρακινήθηκα από τον θείο μου Jerry (Greco) Σκλαβενίτη. Την εποχή της δεκαετίας του ‘70 και ‘80 ήταν από τους top κομμωτές στην Β. Αμερική, καθώς και αγαπημένος μαθητής του οραματιστή της κομμωτικής, του Paul Mitchell. Είχε δει κάποια στοιχεία στον νεαρό 15χρονο εαυτό μου και για αυτό πίστευε ότι θα μου πήγαινε το επάγγελμα – κάτι που εγώ ποτέ δεν είχα δει. Ξεκίνησα τη φοίτηση μου σε σχολή κομμωτικής και κοσμητολογίας, ενώ συγχρόνως δούλευα σαν βοηθός στο κομμωτήριο του. Εκεί ήταν που έγινα “τζάνκι της κομμωτικής”. Ο ίδιος και η ομάδα του είχαν ένα μεγάλο πάθος για την εξέλιξη της κομμωτικής τέχνης. Πρώτα ερχόταν το πάθος και μετά το οικονομικό. Στο κομμωτήριο του βρισκόταν η αφρόκρεμα της κομμωτικής του Καναδά, κομμωτές που είχαν εργαστεί σαν βασικά στελέχη στο κομμωτήριο του Vidal Sassoon στο Τορόντο, βοηθοί που ήταν πλάι στον Joshua Galvin στο Λονδίνο, editorial κομμωτές που δούλευαν σε όλα τα ντεφιλέ και περιοδικά μόδας της εποχής. Ήταν ένα πάρα πολύ εθιστικό περιβάλλον.

Συνεργαστήκατε με πολλά περιοδικά στην Ευρώπη σε editorial beauty και μόδας. Ποια αίσθηση σας έχει μείνει από εκείνη την εποχή;
Από τη φύση και την εκπαίδευσή μου είμαι βγαλμένος μέσα από το κομμωτήριο, ο χώρος του editorial περιοδικού ήταν ένα μέρος που με φόβιζε, όμως πάντα πηγαίνω στα μέρη που με φοβίζουν. Αυτό που μου έχει μείνει από τότε ήταν τα άκρα που υπήρχαν. Οι περισσότεροι κομμωτές που ανήκαν στα editorial περιοδικών είχαν φοβερή φαντασία και ταλέντο αλλά έλλειψη κομμωτικής παιδείας. Κάποιοι λίγοι από εμάς που μπήκαν σε αυτό το χώρο φορούσαν παρωπίδες, λόγω των αυστηρών κανόνων της κομμωτικής. Αυτό που με βοήθησε πολύ ήταν και αυτό που έλειπε από τον αντίστοιχο χώρο στην Ελλάδα: ανοιχτά μυαλά που ανταλλάζουν ιδέες και δεν κοντράρονται. Η εμπειρία με βοήθησε να ξεπεράσω τους εγωισμούς, να ανοίξω τα μάτια και να αφαιρέσω τις παρωπίδες. Χαίρομαι που σήμερα βλέπω περισσότερους κομμωτές editorial να διαθέτουν κομμωτική παιδεία, να φαντάζονται και να πειραματίζονται. Υπάρχει μια ωραία ισορροπία και αυτό είναι το παν για να καταφέρει κάτι να εξελιχθεί.

Για να διαμορφώσετε το δικό σας στυλ, χρειάστηκε να περάσει χρόνος; Ποιοι παράγοντες έπαιξαν ρόλο; Τι σας επηρέασε και τι εξακολουθεί να σας επηρεάζει;
Ακόμα διαμορφώνω το στυλ μου. Ξεκίνησα να καταλαβαίνω αυτό που βλέπω στον καθρέφτη μετά
από 15 χρόνια, τουλάχιστον. Τότε είχα βάλει φουλ γκάζι και ταξίδευα στο “Highway of Hair”, είχα κάνει 6 χρόνια πρακτικής και σεμιναρίων πολλών εκπαιδευτικών (Greg Dom, Sukis, Martin Parsons) στο Καναδά, πέντε ταξίδια στη Νέα Υόρκη (John Sahag, Oribe, Frederic Fakai, Orland Pita) 37 ταξίδια στο Λονδίνο (Vidal Sassoon, Toni&Guy, Trevor Sorbie, Nicky Clark, Cobbela, Daniel Galvin, Anthony Moscolo, Irvin&Rita Rusk, Eugene Suleiman, Lee Stafford), άλλα 22 ταξίδια στο Παρίσι (Αlexandre de Paris, Stephane Amaru, Toni&Guy, Bruno Pitini, Jean Loise David, Yoshi, Deforge), 4 φορές στο Βερολίνο για μεγάλα παγκόσμια events, άλλες 5 φορές στο Μιλάνο (Aldo Coppola, Toni&Guy) και όλα αυτά ήταν απλώς τα «κυρίως πιάτα». Τρίχες, τρίχες και
ξανά τρίχες και μεγάλες θυσίες σε προσωπικό επίπεδο. Κάτι που θα θυμάμαι για πάντα και με επηρεάζει μέχρι και σήμερα, είναι τα σοφά λόγια των δασκάλων μου πριν φύγω από τον Καναδά «when you’re Green you grow and when you’re ripe you rot», όταν είσαι πράσινος ακόμα μεγαλώνεις, αλλά όταν ωριμάσεις τότε σαπίζεις.

Πώς και αποφασίσατε να έρθετε στην Ελλάδα και να συνεχίσετε την καριέρα σας εδώ;
Οι γονείς μου βγήκαν σε σύνταξη το 1987 και έκαναν το όνειρο ζωής τους πραγματικότητα. Επιστροφή στην Ελλάδα. Το καλοκαίρι του 1988 αποφάσισα να τους επισκεφθώ για διακοπές και να δω τι παίζει στο χώρο της κομμωτικής. Έφτασα, έμαθα ποια ήταν τα καλύτερα κομμωτήρια της εποχής και χτύπησα την πόρτα τους. Αντίκρυσα έναν άλλον κόσμο. Πολύ χτένισμα, φλου, κρεπάρισμα, ψήσιμο. Έπαιρνε στους κομμωτές 1 ώρα να χτενίσουν και τα κουρέματα ήταν του δεκάλεπτου. Μου είχαν γίνει και κάποιες παρατηρήσεις του στυλ «Kαλό παιδί είσαι Σκλαβενίτη, όμορφη δουλειά κάνεις, αλλά είσαι ανάποδος και πρέπει να αλλάξεις». Τους φαινόταν τρελό το να ασχολείσαι μισή ώρα με το κούρεμα και 10 λεπτά με το styling και θεωρούσαν θράσος να δείχνεις στις πελάτισσες πως μπορούσαν να χτενίζονται μόνες τους στο σπίτι. Βλέπετε, εγώ είχα μάθει άλλους κώδικες κομμωτικής, είχα διαφορετική φιλοσοφία. Έτσι αποφάσισα να περάσω όμορφα τις διακοπές μου,
να αφήσω το επαγγελματικό στην άκρη και να επιστρέψω στον Καναδά.
Όταν γύρισα στον Καναδά οι μνήμες του ήλιου της Ελλάδας επέστρεφαν. Επιπλέον, υπήρχαν κάποιοι συνάδελφοι που είχα συναντήσει στην Ελλάδα και που μου είχαν δείξει ότι και εκείνοι ήθελαν να φύγουν από τα σκοτάδια των τότε «οραματιστών» της κομμωτικής. Αυτοί οι οραματιστές πίστευαν ότι η γη δεν γυρίζει και ότι θα μείνει εκεί που την έχουν σταματήσει εκείνοι, προκειμένου να σκάβουν μέχρι να βρουν κι άλλο χρυσό. Έτσι, ντύθηκα Τσε Γκεβάρα, επέστρεψα στα πάτρια εδάφη, με στόχο να αλλάξω το σύστημα, μέσα από το σύστημα. Ήταν ένα μεγάλο ρίσκο, αλλά η ικανοποίηση προβλεπόταν μεγαλύτερη.

Στην Ελλάδα και όσο ήσασταν creative director παραδίδοντας σεμινάρια, σπάσατε το κατεστημένο από το tres chic σε μια πιο rock and roll εκδοχή. Τι σημαίνει αυτό;
Ως creative director και εκπαιδευτής κομμωτικής, πρόσθεσα άλλο ένα κομμάτι στην επαναστατική αισθητική Τσε Γκεβάρα, ηλεκτρική κιθάρα και ηχεία πολλών βατ. Ακολούθησαν τα ταξίδια αναζήτησης στο Λονδίνο, μέσα στα 90s, μια εποχή χωρίς όρια. Εκεί είχα την ευτυχία να γνωριστώ με πολλούς κομμωτές από όλο τον κόσμο, με το ίδιο πάθος με εμένα. Το Λονδίνο στα 90s ήταν η Μέκκα των κομμωτών και δεν φοβόντουσαν να τσαλακώσουν το κοστούμι τους. Αρκετοί έμειναν στο Λονδίνο και έκαναν καριέρα σε μεγάλες ομάδες. Ένας από αυτούς ήταν ο Ernesto Monte Novo. Ήταν στην αρχική ομάδα, μέσα στον πυρήνα των πέντε του Antony Moscolo και είχα την ευκαιρία να ζήσω όλο το lifestyle, το trip, την τρέλα αυτή της Rock εποχής στην κομμωτική. Τρώγαμε τρίχες μιλάγαμε για τρίχες, κοιμόμασταν με τρίχες, κάναμε έρωτα με τρίχες, συν ό,τι άλλο συνεπάγεται. Εκεί εξέλιξα την τεχνική μου, είδα πηγές έμπνευσης στο πιο extreme κομμάτι της κομμωτικής. Γνώρισα μια νέα γενιά, ανθρώπους που κουρεύονταν μόνοι τους διότι ήθελαν να είναι διαφορετικοί από τους γονείς τους, από την κοινωνία, αυτή ήταν η γενιά των ravers. Η κομμωτική με τις τότε παρωπίδες της, δεν τους προσέφερε κάτι διαφορετικό και έτσι αυτή η γενιά πειραματιζόταν χωρίς όρια. Ήταν κάτι φρέσκο, ακαλλιέργητο, ήθελα να δαμάσω αυτό το θηρίο, δίχως όμως να του αφαιρέσω την άγρια φύση του. Αυτό το άγριο στοιχείο ήταν κάτι καινούργιο για εμάς τους κομμωτές. Πίστευα ότι οι πεποιθήσεις μου μπορούσαν να με εξελίξουν και με την σειρά μου θα μπορούσα να τις μεταδώσω σε συναδέλφους, έτσι ώστε το επίπεδο της τέχνης και του επαγγελματισμού να ανταποκρίνεται στην εξέλιξη της ομορφιάς. Αντίθετα, τότε οι εταιρικές και κλαδικές εκδηλώσεις υποτίθεται ότι παρουσίαζαν την haute πλευρά της κομμωτικής. Πολύ χτένισμα, ντουμάνια από λακ, κρεπάρισμα και πεντάλεπτο κούρεμα. Αυτή η φιλοσοφία είχε πεθάνει στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη, γινόταν όμως στο Παρίσι, στη Μέκκα του haute. Πάνω σε αυτό έχω κάνει και εκπαιδευτικά σεμινάρια στον Alexander de Pari, για να καταφέρω να καταλάβω αυτό που με φόβιζε. Η γαλλική κομμωτική είναι μια όμορφη τέχνη, η οποία όμως δεν ταιριάζει στη δική μου καλλιτεχνική φύση. Μου αρέσει να γεύομαι το tres chic σε μικρές δόσεις και όχι καθημερινά. Αυτό που μετράει είναι το καθημερινό στυλ, μία πιο όμορφη, ανθρώπινη, πιο κοντά σε εμάς και στη φύση, κομμωτική τέχνη.

Ποια θεωρείτε κορυφαία στιγμή στη καριέρα σας;
Το πρώτο κομμάτι είναι το Hairdressing 4 Clients, κομμωτική για τους πελάτες. Η εταιρία παραγωγής Jack Morton επέλεξε εμένα και την ομάδα μου για να αναλάβουμε τους πρωταγωνιστές της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004, με πάνω από 160 συντελεστές. Συνεργάστηκα πλάι στη Σοφία Κοκοσαλάκη, τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και την Mac International Artistic Team. Το δεύτερο κομμάτι είναι το Hairdressers 4 hairdressers, κομμωτές για κομμωτές. Η L’Oreal Γερμανίας είχε επιλέξει εμένα για να παρουσιάσω το Color Τrophy Germany, όπου εκεί μαζί με τον Γιώργο Δούκα παραδώσαμε ένα σεμινάριο σε 500 top κομμωτές της Γερμανίας σε event που διοργανώθηκε στην Ελλάδα, πλάι σε συναδέλφους όπως τον Bertram K και Marlies Möller.

Λένε ότι η μόδα κάνει κύκλους. Ισχύει αυτό και για τα μαλλιά;
Μέχρι το 2010, ένα μεγάλο ποσοστό της κομμωτικής γύριζε γύρω από τη μόδα των μόδιστρων. Εμείς δεν δημιουργούσαμε, απλώς ερμηνεύαμε τις επιθυμίες τους. Τα τελευταία 10 χρόνια είναι τόσες πολλές οι εικόνες και τα είδη της μόδας, που επιτέλους ελευθερωθήκαμε από τα δεσμά των σχεδιαστών και επηρεάζουμε περισσότερο το κομμάτι των μαλλιών. Οι τάσεις προέρχονται από αυτά που βιώνουμε σαν άνθρωποι σε όλες τις τέχνες, σε όλες τις κοινωνίες και με όλες τις κουλτούρες.

Ποια είναι η αγαπημένη σας δεκαετία όσο αφορά στη μόδα και το στυλ των μαλλιών;
Οπωσδήποτε η δεκαετία του ‘90, η οποία ήταν ένα μπλέντερ από άποψη αισθητικής αλλά και τεχνικής, καθώς μέσα αναμείγνυε όλες τις σημαντικές εποχές. Την εποχή της αναγέννησης 20s, με την Luise Brooks και τη γενιά του flapper, την δεκαετία των 50s με στυλ από Garbo Monroe Hayworth, 60s η γενιά του beat και αυτή των λουλουδιών και της ροκ, 70s με λίγη disco, και αρχές των 80s με Punk new romantic και new wave. Από εκεί και πέρα απελευθερωθήκαμε και γίναμε δημιουργικοί και μοναδικοί.


Μιλήστε μας για την εκπαιδευτική ομάδα beautistic που έχετε ιδρύσει μαζί με τον Γιώργο Δούκα.
1+1=3, Γιώργος Δούκας και Κωνσταντίνος Σκλαβενίτης = beautistic, μία σχέση που κρατάει πάνω από 20 χρόνια, μια τρελή διαδρομή με τα καλά, αλλά και τα άσχημα της, όπως όλες οι ουσιαστικές σχέσεις άλλωστε. Είναι ένα συνεχόμενο ταξίδι το να μαθαίνουμε και να εξελίσσουμε τεχνικές cut, color και communication styling, να τα φιλτράρουμε μέσα από τη πράξη και να μεταδίδουμε με τη δική μας ερμηνεία. Προσφέρουμε μια πιο ουσιαστική μετάδοση γνώσεων, όχι copy paste τεχνικές, άλλα εργαλεία για να μπορεί ο κάθε συνάδελφος να δημιουργεί τα αποτελέσματα της δικής του αισθητικής και ανάγκης. Το Personal training γίνεται σε μικρά γκρουπ, ενώ το show έχει αλληλεπίδραση, είναι bespoke. Με λίγα λόγια, προσφέρουμε γνώσεις που μας έκαναν να εξελιχθούμε επί της ουσίας και όχι την ψευδαίσθηση του στυλ “πήγα σε ένα σόου, έγινα καλλιτέχνης και μεγάλος κομμωτάρας».

Τι σεμινάρια παραδίδετε;
Σε έμπειρους κομμωτές προσφέρουμε παρουσιάσεις και workshops «The Future Now», διότι απαιτείται μία τεχνική κατάρτιση και να γνωρίζουμε κάποιους κανόνες, πριν αρχίζουμε να τους σπάμε. Απευθυνόμαστε σε κομμωτές που είναι έτοιμοι να αφαιρέσουν τις παρωπίδες τουλάχιστον για δύο ώρες. Ίσως να αναθεωρήσουν κάποια πράγματα, ή τουλάχιστον να ανακαλύψουν κάποια αλλά. Απευθυνόμαστε και σε νέο αίμα, σε κομμωτές που έχουν ανάγκη το Back to basic, αλλά και σε έμπειρους κομμωτές που έχουν αμελήσει την βασική εκπαίδευση. Εκεί έχουμε σεμινάριο από την αρχή, μέχρι και το τέλος. Κανόνες, κανόνες και ξανά κανόνες. Εξηγούμε πάντα το ΓΙΑΤΙ, προχωράμε στο «κατάλαβα» και μετά στο «το καταφέρνω», όσο χρόνο κι αν χρειαστεί. Για να μάθεις την τεχνική δεν υπάρχει εύκολος δρόμος. Υπάρχει ένας δρόμος. Στη συνέχεια έχουμε το Texture Time, ένα σεμινάριο αφιερωμένο σε αφαίρεση και δημιουργία όγκων, καθώς και τεχνικών για δημιουργίες υφής, το οποίο απευθύνεται σε όσους έχουν καλές βάσεις και θέλουν να μάθουν να σπάνε σιγά-σιγά τους κανόνες της κομμωτικής.

H δουλειά του κομμωτή είναι να έχει μια ολιστική προσέγγιση στο στυλ κάθε γυναίκας;
Η δουλειά μας είναι 100% ολιστική, όχι η κομμωτική της κούκλας, στην οποία μένεις πίσω από το κεφάλι της και κοιτάζεις ένα μικρό τετράγωνο, δηλαδή όσο είναι ο καθρέφτης. Την πελάτισσα, όταν βρίσκεται στη καρέκλα, πρέπει να τη φανταζόμαστε τη στιγμή που δεν κάθεται σε αυτή. Το σώμα της, το ντύσιμο, το lifestyle, το πρόσωπο της, ο τρόπος που κινείται. Διαθέτει μια συνολική εικόνα και όχι το μικρό τετράγωνο που βλέπουμε στον καθρέφτη μας. Επιτέλους, έφτασε η εποχή που αναγκάζει όλους τους επαγγελματίες να σεβαστούν τη Βασίλισσα και τον Βασιλιά της τέχνης μας. ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ!

Ήσασταν και κριτής στη 5η HAIRPROF. Ποια η γνώμη σας για το επίπεδο της κομμωτικής των νέων παιδιών στην Ελλάδα;
Είχα «απαγόρευση εισόδου» από διαγωνισμούς για πολλά χρόνια (just joking!). Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα που επιτέλους είδα ότι τα παιδιά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους top παγκοσμίου επιπέδου. Παιδιά με πάθος, πειθαρχία και στόχο. Τρία πολύ βασικά στοιχεία που χωρίς αυτά δεν μπορείς να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα.


Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία στο κούρεμα; Ποιος είναι ο δικός σας ορισμός του στυλ;
Η φιλοσοφία μου στο κούρεμα είναι οι τεχνικές που κρατούν τουλάχιστον 3-4 μήνες, που διαθέτουν ευελιξία και αλλάζουν όπως αλλάζει και η πελάτισσα. Κουρέματα που εκτός από τη βασική δομή και τεχνική, εξελίσσουν και το κομμάτι του texturizing, το κάνουν πιο τεχνικό, με βάση για να στηρίζεται γεωμετρικά δημιουργώντας μια υφή που διαρκεί περισσότερο στην τρίχα. Ο ορισμός του style είναι «Be Yourself».

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
«I was just thinking» όπως είπε ο Robert Lobetta. Το σχέδιο για το μέλλον είναι να επιδιώκω μια καλύτερη κομμωτική τέχνη για τον κομμωτή, μια πιο όμορφη εμπειρία για την πελάτισσα και να μην φοράω παρωπίδες. Θέλω να ζω με τη φιλοσοφία ότι δεν ξέρω ούτε το 1%. Να μαθαίνω σαν να μην υπάρχει αύριο και να ζω σαν να είναι η τελευταία μου μέρα. Τι ωραίο να είσαι για πάντα παιδί!

Οι πιο extreme-alternative παρουσιάσεις σας σε πλατό είναι;
Σε μια παρουσίαση για τη Wella στη Θεσς/νικη, μπροστά από 500 κομμωτές. Εκεί θέλοντας να εκφράσω τις εμπειρίες και τη φιλοσοφία που είχα αποκομίσει στο Λονδίνο και επηρεασμένος από τη γενιά που κουρευόταν μόνη της, παρουσίασα το μοντέλο μου στο κοινό και τους ρώτησα αν θα ήθελαν
να δουν πως δημιούργησα αυτό το look. Η απάντηση φυσικά ήταν «ναι». Εγώ είχα τραβήξει backstage video την ίδια να κουρεύει τα μαλλιά της και να κάνει το styling όλο μόνη της και το παρουσίασα σε ένα video wall. Και αυτό έγινε το 2003.
Σε μια παρουσίαση για τη L’Oreal στη διεθνή έκθεση, εμφανίστηκα με το μοντέλο μου. Τη χτένισα χρησιμοποιώντας σφυρί και τσιμεντόπροκες, δεν χρησιμοποίησα βασικά εργαλεία κομμωτικής. Ήθελα
να δείξω πως για να δημιουργήσουμε εναλλακτικά look, χρειάζονται και εναλλακτικά μέσα. Στη συνέχεια αλλάξαμε ρόλους και με κούρεψε εκείνη, δίχως να έχει καμία κομμωτική γνώση. Της έδωσα μόνο μια συμβουλή: «Μην σκέφτεσαι και μη προσπαθείς να με κουρέψεις σαν κομμώτρια, αλλά να είσαι ο εαυτός σου. Πήγαινε με τη φυσική ροή». Το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο.
Μετά ήταν το show Ground Zero / I Saw The Light, πέρσι στο Τokyo Theater για την Aggelopoulos Hair Company-Color Brand. Εκεί πέταξα όλα τα εργαλεία της κομμωτικής σε έναν κάδο, με στόχο να περάσω στους 300 παρευρισκόμενους κομμωτές το μήνυμα ότι όσο σημαντικά κι αν είναι τα εργαλεία, άλλα τόσο σημαντικά είναι και τα εργαλεία της φύσης, όπως το ΦΩΣ.

Mε ποιες εταιρίες κομμωτικής συνεργάζεστε αυτή τη στιγμή;
Στην αρχή της χρονιάς συνεργάστηκα με τη Αγγλική εταιρεία Fudge και με την Διεθνή Ομοσπονδία ΟMC. Στη συνέχεια παρουσίασα την collection Personal ID για την ιταλική εταιρία Vitality’s και τώρα συνεργάζομαι για ακόμη μια φορά με τη Goldwell, παρουσιάζοντας το THE FUTURE NOW. Σαν κομμωτή θα με βρείτε στα κομμωτήρια Beautique & Doukas Hair Specialist και σαν εκπαιδευτή στην ομάδα Βeautistic μαζί με το Γιώργο Δούκα.

INFO
Το κομμωτήριο Beautique, καθώς και την εκπαιδευτική ομάδα Beautistic θα το βρείτε:
Νηρηΐδων 8, Χίλτον
210 7213700, beautistic@gmail.com
Facebook & Instagram: beautistic.tc

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION