L’OREAL PROFESSIONNEL: Back in Style

Η L’Oréal Professional Products από την αρχή αυτής της πρωτοφανούς συγκυρίας που επηρέασε και εξακολουθεί να επηρεάζει όλο τον πλανήτη, βρέθηκε και παραμένει κοντά στους επαγγελματίες κομμωτές. Για περισσότερα από 110 χρόνια συμπορεύεται μαζί τους με τον πιο πιστό και αφοσιωμένο τρόπο, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την εκτίμησή της για τον κλάδο που την εμπιστεύεται όλα αυτά τα χρόνια και δημιουργεί μαζί της.

 

 

Δεν μας έχει συνηθίσει σε τίποτα λιγότερο από το να είναι πάντα έτοιμη να αντιμετωπίσει τις έκτακτες καταστάσεις και να φανεί αντάξια των συνθηκών. Έτσι, όταν η L’Oréal Professional Products δεσμεύτηκε να υποστηρίξει έμπρακτα τους επαγγελματίες κομμωτές σε κάθε φάση της δοκιμασίας, από το lockdown μέχρι την επαναλειτουργία των επιχειρήσεων, γνωρίζαμε πολύ καλά πώς το εννοεί και πως τα λόγια της θα γίνουν άμεσα πράξεις. Έτσι, είδαμε να συμβαίνουν οι παρακάτω ενέργειες που έδωσαν ανάσα ζωής στα κομμωτήρια και ενίσχυσαν την αυτοπεποίθηση των κομμωτών:

  • Έλαβε μέτρα οικονομικής ενίσχυσης, με κυριότερο την παράταση των πληρωμών για τα κομμωτήρια
    • Επένδυσε στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών δεξιοτήτων των συνεργατών, πραγματοποιώντας μέχρι σήμερα, περισσότερα από 500 live παρουσιάσεις & webinars με εξειδικευμένους συνεργάτες και την ομάδα της L’Oréal Professional Products
    • Έδωσε άμεση πρόσβαση σε πολύτιμη τεχνική και επιχειρηματική εκπαίδευση μέσα από την πλατφόρμα της ACCESS ώστε να έχουν οι συνεργάτες όλα τα εφόδια για να προάγουν τόσο τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες όσο και την εικόνα του κομμωτηρίου τους
    • Παρέμεινε σταθερά παρούσα για την κομμωτική κοινότητα, μέσα από την ουσιαστική επικοινωνία και τη συνεχή ενημέρωση σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν στον κλάδο
    • Παράλληλα, συνέβαλε στην ανάδειξη της σπουδαιότητας του κλάδου και της κομμωτικής τέχνης μέσα από συνεχείς καμπάνιες, μέσω των social media, με μηνύματα αλληλεγγύης και υπερηφάνειας τόσο από τους επαγγελματίες κομμωτές όσο και από τις γυναίκες που αγκάλιασαν τις πρωτοβουλίες αυτές αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα των κομμωτών που βρίσκονται, πάντα δίπλα τους.

 

#Support Your Stylist
Ας δείξουμε τη δύναμη μας με στυλ!

Είναι οι καθημερινοί μας ήρωες. Οι προσωπικοί μας stylist, οι άνθρωποι που φροντίζουν την εικόνα μας, εκείνοι που απογειώνουν την αυτοπεποίθησή μας και μας βοηθούν να αγαπάμε περισσότερο τον εαυτό μας. Αυτή τη μοναδική αξία και τη δύναμη των κομμωτών αναδεικνύει η L’Oréal Professional Products μέσα από την καμπάνια “Support Your Stylist”, προσκαλώντας όλον το κόσμο να τους εμπιστευτεί και να τους στηρίξει για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αυτό το μεγάλο διάστημα.


Μια καμπάνια με τεράστια απήχηση

Μετά την πρόσκληση της L’Oréal Professional Products να στηρίξουμε όλοι τον κομμωτηριακό κλάδο, εκατοντάδες κομμωτές ανταποκρίθηκαν, δείχνοντας τη δύναμη τους με… στυλ και Ας δείξουμε τη δύναμη μας με στυλ! ανεβάζοντας φωτογραφίες με το ευφάνταστο Facebook frame “Support Your Stylist” που δημιουργήθηκε από την αγαπημένη τους εταιρία. Έτσι, ένα τεράστιο κύμα αγάπης δημιουργήθηκε και η ελπίδα ξαναγεννήθηκε. Άλλωστε, η ομορφιά είναι περισσότερο από κάθε τι άλλο συναίσθημα και μοίρασμα.

Αυτό μας λέει και το video της καμπάνιας της L’Oréal Professional Products με τίτλο «Το συναίσθημα δεν κλείνει. Η ομορφιά άνοιξε ξανά», που αφηγείται μέσα από τα μάτια των ίδιων των κομμωτών, τη μοναδική σχέση που τους δένει με τις γυναίκες και την αγάπη που τρέφουν οι ίδιοι για την τέχνη τους. Το video της καμπάνιας «παίζει» δυναμικά σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας από τις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα επίσημης επαναλειτουργίας των κομμωτηρίων σε όλη τη χώρα.

Πέρα από το κομμάτι των social media, όμως, η καμπάνια είχε ως βασικό άξονα υλοποίησης το coaching των επαγγελματιών κομμωτών σε όλα τα επίπεδα -ανθρώπινο, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό, με ειδική έμφαση στο τελευταίο. Στο πλαίσιο του Support Your Stylist, δημιουργήθηκε μια πρακτική business εργαλειοθήκη, η οποία περιλαμβάνει mini video tutorials με επιχειρηματικά social media tips που στόχο έχουν να αναδείξουν την εικόνα του κομμωτήριου προς τα έξω, όπως για παράδειγμα πώς να δημιουργείς μια διαφήμιση στο Facebook & στο Instagram ή πώς να στήσεις σωστά έναν business λογαριασμό. Για πρώτη φορά, τα tips τα δίνουν οι Business Partners της L’Oréal Professional Products, δηλαδή τα πρόσωπα που εμπιστεύονται περισσότερο οι επαγγελματίες κομμωτές ως τους πιο στενούς τους συνεργάτες. Η εργαλειοθήκη θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα videos στα οποία οι οι φίλο της L’Oréal Professional Products μπορούν να έχουν οποιαδήποτε στιγμή άμεση πρόσβαση.

 

 

INTERVIEWS

ΜΙΑ DREAM TEAM ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΩΤΗ

 

Η L’Oréal Professional Products συνεργάστηκε με έμπειρους συνεργάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό για την υλοποίηση live παρουσιάσεων στα social media, που στόχο είχαν την συναισθηματική και επιχειρηματική ενδυνάμωση της κομμωτικής κοινότητας. Συγκεκριμένα:

  • Η ψυχολόγος & κοινωνική ερευνήτρια – εκπαιδεύτρια Αγνή Μαριακάκη μίλησε για το πως μπορούμε να μείνουμε αισιόδοξοι κατά τη διάρκεια του lockdown και να χτίσουμε την εμπορική μας δύναμη.
  • Η Κλειώ Ελευθεριάδη, ιδρύτρια & CEO της εταιρείας The Best Way Forward, μίλησε από την Αργεντινή για το πώς τα social media μπορούν να απογειώσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη.
  • Ο Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Senior Consultant, μέσα από την πολυετή του εμπειρία στο χώρο των επιχειρήσεων, μας έδωσε τη δική του ματιά για την έμπνευση, την ευκαιρία και την επιχειρηματικότητα.

 

ΚΛΕΙΩ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ THE BEST WAY FORWARD CLEO ELEFTHERIADES  | Founder & CEO

Λένε ότι ακόμα και από τις πιο δύσκολες καταστάσεις, μπορεί να προκύψει κάτι καλό. Τι καλό, θετικό και αισιόδοξο προέκυψε για σένα απ’ όλη την ιστορία του Lockdown;
Τόσο η προσωπική ανάπτυξη του καθενός από εμάς, όσο και κάθε μεγάλο επίτευγμα στην ιστορία έχει δημιουργηθεί ακριβώς μέσα από μία στιγμή πολύ μεγάλης “τριβής” — και όχι μέσα σε καταστάσεις καθημερινότητας, ηρεμίας και κανονικότητας. Με αυτό το δεδομένο είναι όχι απλώς πιθανό, αλλά αναμενόμενο να συμβαίνουν “ καλά, θετικά, αισιόδοξα“’ και μεγάλα πράγματα ως συνέπεια του lockdown, ακόμα και αν αρχικά δεν το αντιλαμβανόμαστε.
Προσωπικά, είχα επιλέξει 2 χρόνια πριν να μετατρέψω την δουλειά μου 95% online. Πριν από το 2020 οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταλάβαιναν τι κάνω ή πώς δουλεύω εξ’ αποστάσεως.
Το 2020, το κατάλαβαν όλοι! Και ξαφνικά η δουλειά μου μεγάλωσε ακριβώς στο μέσο της πανδημίας, όπου όλοι χρειαζόμαστε εργαλεία, τακτικές και τρόπους σκέψης που να δουλεύουν αποτελεσματικά ψηφιακά και εξ’αποστάσεως, ανεξαρτήτως επαγγέλματος. Το 2020 μας ‘προώθησε’ όλους μερικά χρόνια μπροστά.
ΥΓ: Το πιο σημαντικό: ο μπαμπάς με τη μαμά μου σταμάτησαν να με ρωτάνε: «Μου ξαναλές τι κάνεις — γιατί δεν καταλαβαίνω; Τώρα το κατάλαβαν! (Χαχα)

Ποια είναι η νέα πραγματικότητα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και να δημιουργήσουμε μέσα σε αυτήν; Πού πρέπει να κάνει focus ο επαγγελματίας για να ανταπεξέλθει στη νέα τάξη πραγμάτων και να φέρει τα πράγματα με το μέρος του;
Σήμερα πια ξέρουμε ότι, στους περισσότερους τομείς, το μέλλον ήρθε τουλάχιστον 10 χρόνια νωρίτερα. Σκεφτείτε μόνο ότι αυτό έγινε χωρίς να έχουμε γεράσει 10 χρόνια! Δεν είναι υπέροχο. Από εμπειρία βλέπω ότι ανεξαρτήτως επαγγέλματος θα επωφεληθούμε στο μάξιμουμ αν κάνουμε focus σήμερα στα εξής δύο (φαινομενικά ετερόκλητα) πράγματα:
1- Τεχνολογία: Ποιο μέρος της δουλειάς μας πρέπει να ψηφιοποιηθεί ή να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να πάει πολύ πιο γρήγορα: Συμβουλευτική, εκπαίδευση (επαγγελματία αλλά ΚΑΙ πελάτη), bookings, επικοινωνία, looks, προώθηση, CRM, ραντεβού, social media.
2- Mindset (τρόπος σκέψης) Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα που μπορούμε να κάνουμε, αν το μυαλό μας δεν έχει ξεκαθαρίσει τι είναι αυτό που θέλει να κάνουμε. Αυτή η περίοδος μας ξαναθυμίζει ότι τίποτα δεν είναι ‘μόνιμο’ ― τα πάντα αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
Είναι ώρα λοιπόν για όλους και τον κάθε ένα από εμάς, να σκεφτούμε και να (επανα)προσδιορίσουμε τι θέλουμε να επιτύχουμε στη ζωή μας: πόσο θέλουμε να αναπτυχθούμε, πόσο θέλουμε να μεγαλώσουμε την επιχείρηση μας, πόσο χρόνο θέλουμε να έχουμε για την οικογένεια και τους φίλους, τι μας κάνει ευτυχισμένους. Και αφού τα προσδιορίσουμε να εναρμονίσουμε κάθε μας δράση με αυτά τα ‘Θέλω’.
Όταν το μυαλό σου ξέρει που θέλεις να πας, μόνο τότε, όποιες και να είναι οι συνθήκες, είναι ικανό να φέρει τα πράγματα με το μέρος σου!

 

ΑΓΝΗ ΜΑΡΙΑΚΑΚΗ | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΡΙΑ

Λένε ότι ακόμα και από τις πιο δύσκολες καταστάσεις, μπορεί να προκύψει κάτι καλό. Τι καλό, θετικό και αισιόδοξο προέκυψε για σένα απ’ όλη την ιστορία του Lockdown;
Για μένα προσωπικά το lockdown προσέφερε τη δυνατότητα μιας εκτίναξης. Αξιοποίησα κάθε στιγμή και κάθε λεπτό. Αναγκάστηκα με την ομάδα μου να κλείσουμε το γραφείο μας. Καταφέραμε μετά απο 3 μήνες πειραματισμό και πολλή δουλειά να μεταφέρουμε ένα μέρος της δουλειάς μας διαδικτυακά, και συνεχίζουμε. Ωστόσο, μέσα στο lockdown:
• Δημιούργησα ένα κανάλι στο youtube, το οποίο απο τον Ιούλιο μέχρι σήμερα απέκτησε 31 χιλιάδες συνδρομητές, και πάνω απο 1 εκατομύριο views
• Συμμετείχα σε πάνω από 30 webinars, σαν εισηγήτρια, πολλά από αυτά δωρεάν, με κοινωφελή στόχο, που μου έδωσαν τη μεγάλη χαρά της συμμετοχής και προσφοράς
• Κατάφερα να ξεκινήσω ένα βιβλίο ψυχολογίας, και να το φέρω σε αίσιο πέρας. Θα εκδοθεί το 2021, περίπου το Μάρτιο.
Ποιος λέει ότι ένα lockdown δεν μπορεί να κρύβει περισσότερες ευκαιρίες απο μια “νορμάλ” κατάσταση; Η κινητήρια δύναμή μου υπήρξε ο φόβος. Με κινητοποίησε να πειραματιστώ, να μάθω καινούρια πράγματα, να εξελίξω τον εαυτό μου και να μπω σε καινούρια χωράφια.
H απάντηση στο φόβο ήταν η δημιουργία.

Ποια είναι η νέα πραγματικότητα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και να δημιουργήσουμε μέσα σε αυτήν; Πού πρέπει να κάνει focus ο επαγγελματίας για να ανταπεξέλθει στη νέα τάξη πραγμάτων και να φέρει τα πράγματα με το μέρος του;
Το focus για τον επαγγελματία είναι αυτό που θα ονομάσω «Πίστη και Δράση”. Πίστη ότι η ευημερία του μπορεί να επηρεάζεται αλλά δεν μπορεί να σταματά απο τις εξωτερικές συνθήκες. Οι δυσκολίες οφείλουν να μας σπρώχνουν στην προσαρμογή και στις νέες λύσεις, όχι στην παραίτηση και την αδράνεια.
Σαν επαγγελματίες πρέπει να καταλάβουμε ότι έχουμε μπει σε μια νέα εποχή, με σπουδαίες ευκαιρίες.
Η νέα χρονιά θα χαρακτηρίζεται από μια αντιφατική συμπεριφορά των πελατών μας. Από τη μία θα προσέχουν τα χρήματά τους, θα διστάζουν να ξοδέψουν επειδή η εργασιακή και οικονομική ανασφάλεια θα είναι μαζί μας για πολύ καιρό. Όμως από την άλλη θα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για την εκτόνωση μέσα απο την περιποίηση. Βγαίνοντας από το σπίτι θα χρειαστούν την αυτοπεποίθηση, την ομορφιά, τη σαγήνη που τους προσφέρει η φροντίδα του εαυτού.
Η δουλειά μας λοιπόν θα είναι:
• Να κρατήσουμε την επαφή με τους πελάτες μας, είτε μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε με μέηλ, είτε τηλεφωνικά. Έχουμε να τους πούμε το σημαντικότερο μήνυμα: δεν υπάρχει μεγαλύτερη εσωτερική δύναμη, κουράγιο, και χαρά όσο αυτή που παίρνεις όταν σου αρέσει ο εαυτός σου στον καθρέφτη.
• Να περάσουμε το μήνυμα ότι για την επιχείρησή μας το lockdown ήταν περίοδος ενημέρωσης και εξέλιξης σε όλα τα καινούρια μηνύματα της μόδας, της ομορφιάς και των τάσεων, οπότε θα μπορέσουμε να τους εκπλήξουμε ευχάριστα
• Μέχρι τώρα μια απειλή μας υπήρξε η υπηρεσία που γινόταν παράνομα στα σπίτια. Πλέον μπορούμε και πρέπει να ενημερώσουμε όλο το πελατολόγιό μας ότι μόνο η οργανωμένη επιχείρηση μπορεί να τηρεί τις οδηγίες υγιεινής με αρτιότητα, και να προσφέρει πλήρη ασφάλεια υγείας
• Να θυμόμαστε ότι οι πελάτες μας θα έρθουν στο κομμωτήριο με τα δεδομένα και τις οδηγίες του social distancing. Να γνωρίζουμε όμως ότι η φυσική απόσταση δεν σημαίνει κοινωνική απόσταση. Οι πελάτες μας που θα νιώσουν στο κομμωτήριο το χαμόγελο, το άγγιγμα και το αγκάλιασμα με τα μάτια, τη ζεστασιά και την αποδοχή, θα έχουν όλους τους λόγους να παραμείνουν κοντά μας. Αυτό θα είναι το μυστικό της διακράτησης των πελατισσών μας, μαζί με το κέφι μας στο να προχωράμε τη δουλειά μας παραπέρα.

 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΥΖΙΡΙΔΗΣ | TRAINING & DEVELOPMENT SENIOR CONSULTANT

Λένε ότι ακόμα και από τις πιο δύσκολες καταστάσεις, μπορεί να προκύψει κάτι καλό. Τι καλό, θετικό και αισιόδοξο προέκυψε για σένα απ’ όλη την ιστορία του Lockdown;
Λένε ότι το αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτη και πόσο δίκιο έχουν! Το συγκεκριμένο βέβαια..αγώι (aka Covid 19), μας έπεσε πολύ βαρύ.. Φόβος, ανασφάλεια, περιορισμοί, αλλαγή της ζωής & της ρουτίνας μας μας δοκιμάζουν.
Η αλήθεια όμως είναι ότι ουδέν κακόν αμιγές καλού και για μένα το ξύπνημα του..αγωγιάτη, σήμαινε εμπλουτισμό γνώσεων και δεξιοτήτων! Πράγματα που είτε δεν τα γνώριζα, ή καθυστερούσα να τα εφαρμόσω γιατί, κακά τα ψέματα, το να κάνω τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο είναι πιο ασφαλές και βολικό, έπρεπε να τα εφαρμόσω άμεσα! Νέοι τρόποι εκπαίδευσης (virtual), άπειρες πλατφόρμες (ZOOM, TEAMS, WEBEX, SKYPE, GO TO MEETING….), ταχύτητες σύνδεσης, κατάλληλος φωτισμός, να μιλάς σε μια οθόνη αντί να βλέπεις τους συμμετέχοντες…..πολλές αλλαγές, πολλά νέα μονοπάτια, τα περισσότερα ανεξερεύνητα. Και να αισθάνεσαι ότι οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητά σου (ξανα)δοκιμάζονται. Όμως έπρεπε να γίνει. Κι έγινε! Κι έγινε καλά! Και έμαθα ότι όλα γίνονται, αρκεί να το θέλεις (ή να αναγκαστείς).
Όταν οι αλλαγές γύρω μας είναι γρήγορες και αναπάντεχες, έχουμε δυο επιλογές: Ή να προσαρμοστούμε, να ξεβολευτούμε και να κινηθούμε γρήγορα, ή να τις αγνοήσουμε με τον κίνδυνο να βγούμε εκτός παιχνιδιού…
Άρα ναι! Αισθάνομαι ότι το «κλείσιμο» τελικά με βοήθησε να ξεκλειδώσω νέους επαγγελματικούς τρόπους και δεξιότητες και, τελικά, να πάω ένα βήμα πιο μπροστά!

Ποια είναι η νέα πραγματικότητα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και να δημιουργήσουμε μέσα σε αυτήν; Πού πρέπει να κάνει focus ο επαγγελματίας για να ανταπεξέλθει στη νέα τάξη πραγμάτων και να φέρει τα πράγματα με το μέρος του;
Το μεγαλύτερο μάθημα που πήραμε μέσα από αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία, είναι ότι η Νέα Πραγματικότητα δεν είναι κάτι Νέο! Για την ακρίβεια η Πραγματικότητα διαρκώς μεταβάλλεται για πολλούς λόγους (νέες τεχνολογίες, νέες συνήθειες των ανθρώπων, νέες τάσεις στη Μόδα, ..) και καλό είναι να μην το ξεχνάμε αν θέλουμε να είμαστε πάντα σχετικοί (relevant) και πρωτοπόροι στη δουλειά μας! Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, ο Επαγγελματίας πρέπει να
• Ξέρει πολύ καλά το αντικείμενό του
• Να παρακολουθεί τις εξελίξεις στον Κλάδο του και να εμπλουτίζει συνεχώς τις γνώσεις του
• Να παρακολουθεί τί γίνεται σε άλλους Κλάδους και πώς επηρεάζουν τις προσδοκίες των Πελατών του
• Να «δανείζεται» ιδέες από παντού και, όσες του ταιριάζουν και τον ενθουσιάζουν, να τις εφαρμόζει στη δική του δουλεία
• Να διαφοροποιείται (από τον ανταγωνισμό) στο μυαλό και στην καρδιά των Πελατών του
• Να τους ακούει προσεκτικά, να επενδύει στη Συναισθηματική σύνδεση μαζί τους και να φροντίζει να τους εκπλήσσει ευχάριστα (να τους προσφέρει αυτό που δεν θα περίμεναν!)
• Να επιλέγει και να προσπαθήσει να διατηρήσει την καλύτερη Ομάδα και τους καλύτερους Συνεργάτες προκειμένου να μπορεί να πραγματοποιήσει όλα τα παραπάνω!
• Να μπορεί, τελικά, να απαντάει με αυτοπεποίθηση στο ερώτημα «γιατί να επιλέξουν Εμένα αντί για κάποιον άλλον;».

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΤΣΑΪΤΗ | FASHION STYLIST, DESIGNER & IMAGE MAKER

Λένε ότι ακόμα και από τις πιο δύσκολες καταστάσεις, μπορεί να προκύψει κάτι καλό. Τι καλό, θετικό και αισιόδοξο προέκυψε για σένα απ’ όλη την ιστορία του Lockdown;
Είχαμε πολύ χρόνο στο σπίτι, στο δικό μας χώρο, να επισκεφτούμε την ντουλάπα μας, να κάνουμε καινούργιους συνδυασμούς, να δοκιμάσουμε νέα πράγματα με ασφάλεια. Πιστεύω πως μέσα από όλη αυτή την δύσκολη συγκυρία πολύς κόσμος είχε την ευκαιρία να δει τι τον ευχαριστεί και τον κάνει πιο χαρούμενο.

Ποια είναι η νέα πραγματικότητα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και να δημιουργήσουμε μέσα σε αυτήν; Πού πρέπει να κάνει focus ο επαγγελματίας για ανταπεξέλθει στη νέα τάξη πραγμάτων και να φέρει τα πράγματα με το μέρος του;
Η επόμενη ημέρα μας βρίσκει πιο συνειδητοποιημένους και εστιασμένους στην ουσία των πραγμάτων. Ο κάθε επαγγελματίας πρέπει να κάνει focus στα πιο σημαντικά στοιχεία που θα τον βοηθήσουν να πάει ένα βήμα παρακάτω και θα τον βοηθήσουν και στα μελλοντικά του σχέδια. Έτσι μέσα από αυτή την διαδικασία και πιο συγκεκριμένα με το hairstyling θα μπορεί να γίνεται κάθε γυναίκα ακόμα πιο χαρούμενη και θα βρίσκεται πάντα πιο κοντά στις απαιτήσεις της.

 

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΞΕΝΑΚΗΣ | ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Οι παρουσιάσεις έκλεισαν με έναν ξεχωριστό καλεσμένο. Για πρώτη φορά live στην κομμωτική κοινότητα, ο Στέφανος Ξενάκης, συγγραφέας των βιβλίων «Το Δώρο 1 & 2» και «Κάπταιν», ανέδειξε τη σπουδαιότητα του να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος για να καταφέρεις να είσαι καλύτερος καλλιτέχνης και επιχειρηματίας. Η σημασία της εξέλιξης αποτέλεσε το βασικό θέμα συζήτησης και γέμισε ενθουσιασμό και θετική ενέργεια την κομμωτική κοινότητα, λίγο πριν την επιστροφή στα κομμωτήρια.

 

 

Περιμένοντας γεμάτοι ανυπομονησία τη νέα χρονιά, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως όλες αυτές οι δράσεις της L’Oreal Professional Products είναι μια πρόγευση απ’ όλα εκείνα που θα ακολουθήσουν. Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει σε κάθε κομμωτήριο και κάθε κομμωτή τα εφόδια που χρειάζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, να γίνουν δυναμικά μέλη της κομμωτηριακής κοινότητας και να μπορούν να ανταπεξέρχονται σε κάθε κατάσταση με τον πιο δημιουργικό, ωφέλιμο και ευφυή τρόπο. Προχωράμε μπροστά, με την L’Oreal Professional Products δίπλα μας. Αυτό, αρκεί για να πιστέψουμε και πάλι.

 

 

 

 

 

 

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION