Dream it, style it! Για αμέτρητα looks, με τη δύναμη του ατμού, από την Barbie
και τη L’Oréal Professionnel Paris.
Επιμέλεια: Τίνα Παππά
Κι εκεί που αναρωτιόμασταν ποιό θα είναι το απόλυτο δώρο τα φετινά Χριστούγεννα για μας και τις φίλες μας, η απάντηση ήρθε από τη L’Oréal Professionnel Paris! Η απόλυτη συνέργεια του χειμώνα είναι η συνάντηση του Steampod, του 1ου, ever, συστήματος styling με ατμό, με την all-time-classic κούκλα και επιδραστική fashionista, Barbie, και όλα αυτά με… ροζ περιτύλιγμα.
Η περιορισμένη έκδοση που κυκλοφορεί ειδικά για τα Χριστούγεννα του 2021 θα γίνει το απαραίτητο αξεσουάρ για όλες τις γυναίκες που έχουν πάθος με τα μαλλιά τους και αγαπούν τις διαρκείς αλλαγές. Κατάλληλο για ίσιωμα ή δημιουργία κυματισμών με τη δύναμη του ατμού*, σε οποιονδήποτε τύπο μαλλιών, 2 φορές πιο γρήγορα, με 2 φορές πιο λείο αποτέλεσμα** και με λιγότερη φθορά***, το Barbie x Steampod γίνεται ένας υπέροχος σύμμαχος ομορφιάς, αφού σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με πολύ διαφορετικά looks, που ταιριάζουν στην προσωπικότητά σου αλλά και τη διάθεση της κάθε στιγμής. Το ροζ χρώμα του, σήμα κατατεθέν και υπογραφή της Αμερικανίδας stardoll, αντανακλά την εξωστρέφεια αλλά και το δυναμισμό της σύγχρονης, γεμάτης αυτοπεποίθηση, γυναίκας.
Barbie & L’Oréal Professionnel Paris: Μια κοινή προσέγγιση εξατομικευμένης ομορφιάς, για κάθε προσωπικότητα.
Η συνάντηση αυτή δεν είναι διόλου τυχαία. Τα δύο brands μοιράζονται κοινές αξίες, που στόχο τους έχουν πάντα την ανάδειξη της μοναδικότητας κάθε γυναίκας, ενώ μεγάλη είναι η απήχησή τους στις γυναίκες 18-35 ετών, με άλλα λόγια εκείνες που προτιμούν τα πιο trendy στυλ και τις συχνές αλλαγές στο look τους.
Από τη μια, η πρωτοπόρος εδώ και 110 χρόνια, L’Oréal Professionnel Paris, που βρίσκεται σε διαρκή δημιουργικό διάλογο με τους κομμωτές σε ολόκληρο τον πλανήτη αλλά και τις γυναίκες που λατρεύουν τα μαλλιά τους και ό,τι τα αφορά. Το Steampod, το σύστημα styling με ατμό που πρώτη λάνσαρε η μάρκα πριν 10 χρόνια, αναδείχθηκε αμέσως σε ένα επαναστατικό, high-tech εργαλείο για όποια θέλει και τολμά να αποκαλύψει κάθε πτυχή της ομορφιάς και της γοητείας της, ανεξαρτήτως του τύπου μαλλιών ή της προσωπικότητάς της.
Από την άλλη, η Barbie, ή αλλιώς η απόλυτη κούκλα της υφηλίου, που από το 1959 ανοίγει νέους δρόμους, εμπνέοντας τα κορίτσια να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να τολμήσουν να διεκδικήσουν αυτό που επιθυμούν, πέρα από στερεότυπα και ταμπέλες κάθε είδους. Από πριγκίπισσες μέχρι προεδρίνες, κι από αστροναύτες μέχρι ζωολόγοι, οι πάνω από 170 διαφορετικές κούκλες Barbie που υπάρχουν στην αγορά έχουν ξεπεράσει κάθε όριο φυλής, χρωμάτων, looks, σωματότυπων και στυλ, αλλά και κοινωνικής νόρμας.
‘Ετσι, τα δύο brands συναντιούνται για να υμνήσουν το versatility στην ομορφιά και να δημιουργήσουν looks για κάθε περίσταση και διάθεση, από μεταξένια ίσια μαλλιά μέχρι ένα wavy look ή σφικτές μπούκλες.
Φυσικά όλα τα παραπάνω γίνονται με την εγγύηση ποιότητας της L’Oréal Professionnel Paris και τον άψογο, έξυπνο κατασκευαστικό σχεδιασμό του Steampod. Σύμφωνα με έρευνες, ανάμεσα στις γυναίκες που χρησιμοποιούν εργαλεία styling με θερμότητα, το 56% τα χρησιμοποιούν 2-3 φορές την εβδομάδα και το 70% έχουν μαλλιά που δεν είναι καν ίσια (σπαστά, σγουρά ή κατσαρά). Η μεγαλύτερη ανησυχία αυτών των γυναικών είναι η φθορά που προκαλείται στα μαλλιά από τα κοινά σίδερα ισιώματος. Το Steampod ωστόσο εγγυάται 91% λιγότερη φθορά***** χάρη στον ατμό και στην ενσωματωμένη χτένα, αποτελώντας μια ουσιαστική εναλλακτική απέναντι στις χημικές ισιωτικές και τις περμανάντ που απαιτούν μακροπρόθεσμη δέσμευση και πολλή ειδική φροντίδα.
Πιο συγκεκριμένα, το λεπτότερο & ελαφρύτερο Steampod 3.0 διαθέτει δοχείο νερού, περιστρεφόμενο καλώδιο και ενσωματωμένη χτένα, σε ένα εμβληματικό ροζ σχέδιο. Διατίθεται με θερμοανθεκτική ροζ θήκη για να μεταφέρεται εύκολα.
Η δημοφιλία του Steampod είναι έτσι κι αλλιώς μεγάλη, αφού διαθέτει άπειρους fans στις τάξεις των influencers, με τους τελευταίους να αλλάζουν τα μαλλιά τους από ίσια σε κυματιστά και το αντίστροφο, κάθε 8 ημέρες κατά μέσο όρο****, ενώ η Barbie έχει περίπου 2,1 εκ. followers στο Instagram!
*Για πειθαρχημένα απαλά μαλλιά, μετά από αισθητηριακό τεστ σε 30 άτομα.
**Οργανοληπτική δοκιμή, Steampod 3.0 έναντι Steampod 3.0 χωρίς ατμό και χτένα.
***Οργανοληπτική δοκιμή μετά από 15 εφαρμογές, Steampod 3.0 έναντι Steampod 3.0 χωρίς ατμό και χτένα.
****Κοινωνικός αφουγκρασμός σε 35 influencers στη Γαλλία, ΗΠΑ, Βραζιλία, ΗΑΕ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, 2020.
****Έρευνα Toluna 2020 – 578 γυναίκες στην Γαλλία / τις ΗΠΑ / την Κίνα / το Ηνωμένο Βασίλειο.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
www.lorealprofessionnel.gr
FACEBOOK: lorealprofessionnel.el
INSTAGRAM: @lorealpro / #lorealprogr