ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΤΑΠΟΔΗΣ: SUCCESS STORY

Ο Πέτρος Καταπόδης έχει αφοσιωθεί χρόνια στον κομμωτηριακό χώρο προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα μέσω της εταιρίας ColorBrand, στην οποία είναι συνιδρυτής. Τελευταίο επιχειρηματικό εγχείρημά του είναι η νέα, επαναστατική βαφή CBD3D με βάση την κάνναβη. Όλα δείχνουν πως έχει πολλούς και σωστούς λόγους για να θέλει να την κάνει γνωστή σε όλο τον κόσμο.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΩΡΑ ΜΑΣΤΟΡΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΥΛΑΚΟΣ

Με τον Πέτρο Καταπόδη έχουμε πολλά χρόνια γνωριμίας και συνεργασίας. Από την πρώτη στιγμή διακρίναμε το πάθος που έχει για την δουλειά του αλλά και την ικανότητά του να βρίσκει τα καλύτερα προϊόντα και να τα επικοινωνεί στην αγορά. Αφορμή για αυτή την συνάντησή μας υπήρξε το λανσάρισμα της νέας βαφής CBD3D, την οποία πιστεύει και στηρίζει από την πρώτη στιγμή. Εξάλλου, δε θα υπήρχε καλύτερος για να αναλάβει την διανομή της:


Πέτρο, ασχολείσαι πολλά χρόνια με τον κόσμο του κομμωτηρίου. Πώς ξεκίνησε αυτό το επιχειρηματικό σου ταξίδι;
Βρίσκομαι στον χώρο περίπου μια εικοσαετία. Θυμάμαι τον εαυτό μου πριν ακόμα τελειώσω το σχολείο να με ιντριγκάρει ιδιαίτερα ο συγκεκριμένος χώρος. Μάλιστα, όταν τελείωσα το λύκειο σκεφτόμουν σοβαρά να ακολουθήσω τον κλάδο της κομμωτικής, κάτι που τελικά δεν έγινε. Έχω δει, όμως, τον χώρο του κομμωτηρίου από πολλές οπτικές γωνίες. Ξεκίνησα από πωλητής σε μεγάλη πολυ- εθνική εταιρεία, στην συνέχεια υπήρξα υπεύθυνος Νοτίου Ελλάδας για μια άλλη εταιρεία που είχε πολύ καλά αποτελέσματα την προηγούμενη δεκαετία, έχω ασχοληθεί με συμβουλευτική σε μεγάλες αλυσίδες κομμωτηρίων και εδώ και πέντε χρόνια ασχολούμαι πλέον και με εισαγωγή ειδών κομμωτηρίου μαζί με τον συνέταιρό μου Κωνσταντίνο Μπαρδή με την εταιρεία μας Colorbrand. Άλλωστε, και η σύζυγός μου ασχολείται με την κομμωτική, και επομένως η επαφή με τον χώρο και οι συζητήσεις μου για διάφορα σχετικά θέματα δεν περιορίζονται κατά την διάρκεια της εργασίας μου, αλλά συνεχίζονται και στο σπίτι. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πως επειδή έχουμε να κάνουμε με έναν χώρο που κινείται στην μόδα, το ενδιαφέρον και η αναζήτηση δεν σταματούν ποτέ.

Με ποια κριτήρια επιλέγεις τα προϊόντα που αντιπροσωπεύεις στα κομμωτήρια;
Δεν υπάρχουν απόλυτα κριτήρια στο κομμάτι της επιλογής των προϊόντων. Άλλωστε το “απόλυτο” είναι έξω από την λογική μου. Αναζητώ συνεχώς το νέο, το διαφορετικό και ό,τι σχετίζεται με την τεχνολογία, αλλά πολλές φορές δεν κρύβω ότι βασικό κριτήριο επιλογής είναι και το πάντρεμα του
νέου με το παλιό. Η κομμωτική τέχνη έχει μια συνέχεια. Θεωρώ, ότι δεν πρέπει να αφορίζουμε ούτε
το παλιό, ούτε το νέο. Για να είμαι συνέχεια ενημερωμένος, πηγαίνω κάθε χρόνο σε εκθέσεις μαζί με τον συνέταιρό μου και την σύζυγο μου, που γίνονται είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, παρατηρώ, παρακολουθώ και στην συνέχεια προσπαθώ, κατά κάποιο τρόπο, να αφουγκραστώ την αγορά, κάνοντας κάποιου τύπου συνεντεύξεις και συζητήσεις με ανθρώπους που έχουν γνώση, ιστορία στον χώρο και ανοιχτό μυαλό. Με αυτόν τον τρόπο, βλέπουμε μπροστά και φέρνουμε στην εταιρεία μας πάντα κάτι νέο και καινοτόμο, προκειμένου να κάνει την διαφορά στον χώρο του κομμωτηρίου. Άλλωστε, γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι ο “κλοιός” από τις πολυεθνικές στον χώρο μας είναι τόσο στενός που μόνο το νέο, το διαφορετικό και το καινοτόμο μπορεί να σε διαφοροποιήσει από τους υπόλοιπους.


Είναι απαιτητικοί οι κομμωτές σήμερα; Ενημερώνονται; Αναζητούν τα ιδανικά εργαλεία και προϊόντα;

Όπως και σε όλους τους κλάδους, έτσι και στον δικό μας χώρο υπάρχουν δύο με τρεις κατηγορίες επαγγελματιών. Κομμωτήρια υπάρχουν πολλά, το ερώτημα είναι πόσοι κομμωτές υπάρχουν; Πόση διάθεση και πόσο χρόνο θέλουν να αφιερώσουν προκειμένου να ενημερωθούν και να εξελιχθούν; Επομένως, η απάντησή μου είναι ότι υπάρχει δυστυχώς μια μεγάλη μάζα κομμωτών & εταιρειών που απλώς διεκπεραιώνουν, και μόνο ένα μικρό ποσοστό ψάχνεται αρκετά. Σαν εταιρεία μας ενδιαφέρουν και τα δύο κομμάτια, αφενός να συμπορευτούμε με ανθρώπους που έχουν το ίδιο μεράκι με εμάς και αφετέρου να ενημερώσουμε και να αφυπνίσουμε, όσο είναι εφικτό, αυτούς που απλά διεκ-
περαιώνουν. Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι αυτοί που ενημερώνονται και αναζητούν κάτι διαφορετικό
έχουν ξεχωρίσει ήδη, αλλά με χαρά διαπιστώνω ότι με την είσοδο νέων ανθρώπων στον χώρο, οι
οποίοι σέβονται και την ιστορία των παλαιοτέρων, το ποσοστό αυτών που δρουν με συνδυασμό πάθους και επαγγελματισμού ολοένα και μεγαλώνει.

Είσαι αντιπρόσωπος σε δυο μεγάλες εταιρείες. Την HH SIMONSEN και την NANOCURE αλλά παράλληλα αποκλειστικός διανομές της CBD3D στην Ελλάδα. Μίλησέ μας σχετικά. Πώς κατάφερες να αντιπροσωπεύεις τρεις τόσο μεγάλες εταιρείες και πόσο δύσκολο ή εύκολο ήταν να τις καθιερώσεις στα Ελληνικά κομμωτήρια;
Καταρχάς δεν θεωρώ ότι έχουμε καθιερωθεί ακόμα στα ελληνικά κομμωτήρια. Ο αγώνας είναι καθημερινός και υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες στην αγορά με τους οποίους δεν μπορείς να «παίξεις». Είναι ένας χώρος που δεν μπορείς να εφησυχάσεις ποτέ. Αυτό είναι άλλωστε και το ενδιαφέρον. Είμαστε πάντως σε ένα πολύ καλό επίπεδο και εξελισσόμαστε συνεχώς, αλλά αν εξαιρέσω τις πολυεθνικές εταιρείες, η λέξη καθιέρωση είναι πολύ βαριά για όλους εμάς τους υπόλοιπους. Ελπίζω σε δύο χρόνια να μου ξανακάνετε μια συνέντευξη και τότε να σας πω ότι έχουμε αφήσει την δική μας σφραγίδα στην αγορά.

Πέτρος Καταπόδης & Κωνσταντίνος Μπαρδής

Πόσο εύκολο είναι να συνεταιρίζεσαι σε μια εταιρεία μαζί με άλλους ανθρώπους; Υπάρχουν διαφωνίες; Πώς τις διαχειρίζεσαι;
Με τον συνέταιρό μου τον Κωνσταντίνο Μπαρδή έχουμε την χαρά να είμαστε στον χώρο από την πρώτη κιόλας μέρα της επαγγελματικής μας πορείας. Έχουμε συνεργαστεί και συνυπάρξει ως συνάδελφοι αρχικά, και εδώ και 5 χρόνια ως συνιδιοκτήτες της Colorbrand, για δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια. Έχουμε κοινό όραμα, κοινούς στόχους, και η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζουμε αρκετά. Έχουμε συνειδητοποιήσει και οι δύο ότι μόνο μέσα από τις διαφωνίες μας μπορούμε να συνθέτουμε και να εξελισσόμαστε. Η αλήθεια είναι πάντως, ότι λόγω του ότι είναι άνθρωπος πιο ηπίων τόνων από εμένα, μέσα σε αυτά τα δεκαέξι χρόνια συνεργασίας δεν έχουμε διαφωνήσει ποτέ έντονα. Έχουμε επιλέξει ένα κλειστό γκρουπ ανθρώπων – συνεργατών το οποίο είναι μαζί μας από την ίδρυση της εταιρείας μας και συμπορευόμαστε με βασικό συστατικό την εμπιστοσύνη. Πρόσφατα, ένας παλιός συνεργάτης μας μου είπε μια πολύ σοφή κουβέντα, την οποία πλέον ακολουθώ πιστά: «Προσοχή στους συνεργάτες σας φίλοι μου, μεγάλη προσοχή!».

Είσαι ένας από τους εμπνευστές της νέας βαφής CBD3D, της οποίας πρόσφατα έγινε το λανσάρισμα. Θεωρείς ότι υπήρχε κενό στο χώρο των βαφών που ήρθε να καλύψει αυτή η βαφή;
Εάν δεν θεωρούσα ότι υπήρχε χώρος στην αγορά και κοινό για αυτήν την καινοτομία προφανώς και δεν θα προχωρούσαμε στην υλοποίησή της. Θέλουμε να «εκμεταλλευτούμε» το κενό που υπάρχει ανάμεσα στις πολυεθνικές και στις υπόλοιπες εταιρείες. Οτιδήποτε νέο, καινοτόμο και διαφορετικό
είναι κάτι που με ιντριγκάρει. Άλλωστε η τόσο σύντομη αποδοχή και μεγάλη απήχηση που έχει βρει η CBD3D στο κοινό αποδεικνύει ότι υπάρχει θέση για αυτήν στον χώρο. Εδώ πέρα θέλω να πω ότι
είμαι σίγουρος ότι το προϊόν δεν είναι μόδα αλλά ήρθε για να μείνει, και να εξαπλωθεί και στις υπόλοιπες χώρες. Έχουν ήδη ξεκινήσει οι εξαγωγές της βαφής και σε άλλες χώρες και υπάρχει μεγάλο
ενδιαφέρον.

Βασικό και καινοτόμο συστατικό της βαφής είναι το έλαιο κάνναβης. Γιατί προσανατολιστήκατε στην κάνναβη; Υπάρχουν μελέτες που αποδεικνύουν την πολύτιμη αρωγή της στην
υγεία των μαλλιών;
Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω ότι πριν προχωρήσουμε στην υλοποίηση της βαφής με έλαιο κάνναβης, έγιναν αρκετές μελέτες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε πάρα πολλά εργαστήρια από έμπειρους χημικούς του χώρου. Η κανναβιδιόλη είναι ένα εκχύλισμα που προέρχεται από φυτά κάνναβης. Οι ειδικοί των μαλλιών γνωρίζουν για το έλαιο και το θρεπτικό προφίλ του και αυτοί που το εφαρμόζουν, έχουν παρατηρήσει εξαιρετικά αποτελέσματα.
Περιέχει υψηλό ποσοστό σε βιταμίνη Ε & λιπαρά οξέα, και για αυτό θρέφει το τριχωτό της κεφαλής και δυναμώνει τα μαλλιά, ενθαρρύνοντας έτσι την ανάπτυξή τους. Περιέχει οξέα τα οποία συμβάλουν
στην βελτίωση της ποιότητας του ιστού του τριχωτού της κεφαλής. Επίσης, περιέχει 21 αμινοξέα, τα οποία είναι δομικά στοιχεία της πρωτεΐνης. Είναι γεμάτο από λιπαρά οξέα που παρέχουν υγρασία
και σφραγίζουν την επιδερμίδα. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, και αυτό βοηθάει στην προστασία
των μαλλιών από περιβαλλοντικές βλάβες.


Ποια επιπλέον πλεονεκτήματα έχει η νέα βαφή; Γιατί θεωρείται θεραπευτική η δράση της;
Τα επιπλέον πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης βαφής είναι ότι περιέχει δύο ακόμα σημαντικά συστατικά. Το πρώτο είναι η υδρολυμένη κερατίνη, η οποία βοηθάει στην σκλήρυνση των δισουλφιδικών δεσμών και συνεπώς στην ενδυνάμωση της τρίχας, αποτρέποντας σπάσιμο και ψαλίδα. Το τρίτο συστατικό είναι το γνωστό σε όλους μας argan oil, που συνεργεί με τα υπόλοιπα συστατικά, εντείνει τη λάμψη και προσφέρει στο χρώμα μεγάλη διάρκεια. Τέλος, να συμπληρώσω ότι τα ποσοστά αμμωνίας έναντι του ανταγωνισμού είναι πολύ χαμηλά. Συνεπώς, με όλα τα παραπάνω μιλάμε για μια αρκετά ασφαλή βαφή για τον πελάτη και τον επαγγελματία κομμωτή.

Φανταζόμαστε ότι έχετε παρακολουθήσει, ήδη, την εφαρμογή της CBD3D αρκετές φορές. Ποιο είναι το feedback που παίρνετε από τους κομμωτές; Η χαμηλή ποσότητα αμμωνίας που περιέχει, κάνει την εφαρμογή της πιο άνετη και ευχάριστη;
Όπως σας προανέφερα εμείς γνωρίζουμε την βαφή αρκετούς μήνες πριν βγει στην αγορά. Έχει δοκιμαστεί σε όλα τα επίπεδα. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα που έγινε στις 17 Φεβρουαρίου στο Acro, έχουμε προχωρήσει πλέον σε εβδομαδιαία σεμινάρια στο νέο μας τεχνικό κέντρο. Έχουμε
προχωρήσει ήδη, σε αρκετές τοποθετήσεις σε κομμωτήρια, και το feedback που παίρνουμε από τους
κομμωτές είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικό.
Η ερώτηση που συνήθως κάνουν οι επαγγελματίες είναι: «πώς μπορούν να εισχωρήσουν τα χρωστικά στην τρίχα με τόσο λίγο ποσοστό αμμωνίας;». Και η απάντηση είναι ότι στην CBD3D τα χρωστικά είναι μονομερή μικρομόρια που εισέρχονται ένα – ένα με ευκολία στην τρίχα χωρίς να χρειάζεται να την ταλαιπωρήσουμε. Πολυμερίζονται με την ταχεία οξείδωση από τον ειδικά τροποποιημένο ενεργοποιητή, και βάφουν ακόμα και τα πιο δύσκολα μαλλιά.

Απέναντι από την CBD3D βρίσκονται εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας. Φοβάστε τον ανταγωνισμό; Πώς θα πείσετε τους κομμωτές να την προτιμήσουν;
Δεν έχετε άδικο σε αυτό που ρωτάτε. Κατά την προσωπική μου γνώμη οι υπόλοιπες εταιρείες θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν. Τώρα από εκεί και πέρα αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορεί
να μας εκτοπίσουν μπορεί όμως – και είναι κάτι που ευχόμαστε – να μας δώσουν και ώθηση. Άλλωστε, να υπενθυμίσω ότι και οι ιδιοκτήτες που παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι «μικροί παίκτες» στην αγορά. Ο κύριος Δημήτρης Γιαννακόπουλος και οι κύριοι Ιωάννης & Νικόλας Αγγελόπουλος είναι άνθρωποι που γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά, και πίσω τους έχουν εξειδικευμένα επιτελεία και συνεργάτες.

Έχει παρατηρηθεί μεγάλη στροφή στην περιποίηση, την υγεία και την ενίσχυση της φυσικής ομορφιάς των μαλλιών. Υπάρχουν πλάνα για δημιουργία μιας σειράς φροντίδας των βαμμένων μαλλιών με βάση την κάνναβη;
Οτιδήποτε κάνουμε είναι μελετημένο και δοκιμασμένο, και αφού πρώτα πειστούμε εμείς για την ποιότητα του προϊόντος μετά λανσάρεται στην αγορά. Υπάρχουν σκέψεις, ήδη δοκιμάζουμε πολλά προϊόντα αλλά δεν βιαζόμαστε. Η λογική του σούπερ μάρκετ είναι έξω από την φιλοσοφία μας. Δεν πρόκειται να βγάλουμε μια σειρά προϊόντων απλά για να την βγάλουμε. Δεν υπάρχει άγχος, υπάρχει μόνο πάθος & θέληση για δημιουργία. Με γνώμονα αυτά θα πορευτούμε, και τα υπόλοιπα θα τα δούμε στο μέλλον.

Φαίνεται να έχεις διάθεση για μεγάλα και επαναστατικά πράγματα στο μέλλον. Τι σε κάνει να μην σταματάς ποτέ τα όνειρα; Η επιτυχία είναι μια γλυκιά εμμονή;
Όπως είχε πει και ένας από τους μεγαλύτερους κατά την γνώμη μου και καινοτόμους Έλληνες επιχειρηματίες, ο κύριος Παύλος Γιαννακόπουλος, ο οποίος είναι και ο πατέρας ενός εκ των ιδιοκτητών, του κυρίου Δημήτρη Γιαννακόπουλου, για να φτάσεις στην κορυφή πρέπει να έχεις όραμα, πίστη και αφοσίωση. Η επιτυχία είναι η εξέλιξή μας. Θέλω να πιστεύω ότι, όσοι εργαζόμαστε γι’ αυτό το νέο εγχείρημα, διαθέτουμε και τα τρία παραπάνω συστατικά.

INFO
Κλείσθένους 235, Γέρακας
T: 2167005359, 2108993807
info@colorbrand.gr, www.colorbrand.gr

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION