9 ΜΑΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ για διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους

Ο Med.Dr Βασίλης Γενίτσαρης είναι Στρατιωτικός Ιατρός και Επιστημονικός Διευθυντής στο Κέντρο Εναλλακτικών Θεραπειών AURUM. Επιπλέον, είναι ερευνητής ειδικός σε θέματα διατροφής, αντιγήρανσης και αντιμετώπισης παχυσαρκίας, αλλά και μέλος της ελληνικής ιατρικής εταιρείας παχυσαρκίας με μεταπτυχιακό στην χημεία των τροφίμων και την τεχνολογία της διατροφής. Εmail: drgenitsaris@yahoo.gr, Tel.: 2130048572, Mobile: 6944 863321, Fb: AURUM / Genitsaris Med, www.genitsaris.gr.

Η διατήρηση του φυσιολογικού βάρους βελτιώνει την υγεία, αυξάνει την ευεξία του ατόμου και συμβάλλει στη πρόληψη ποικίλων νοσημάτων. Για αυτό και σας δίνουμε 9 πολύ απλές συμβουλές, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το βάρος σας, δίχως να στερηθείτε το παραμικρό!

 

  1. Λέμε όχι στην ζάχαρη

Η ζάχαρη μας παχαίνει και μας οδηγεί σε παχυσαρκία, διαβήτη και άλλες παθήσεις. Εναλλακτικά χρησιμοποιούμε φρέσκα φρούτα, ζάχαρη καρύδας, αγαύη,  στέβια , σιρόπι σφενδάμου , μέλι ή αποξηραμένα φρούτα.

  1. Δεν τρώμε αργά το βράδυ

Ο οργανισμός χρειάζεται αρκετές ώρες να κάψει λίπος. Μελέτες έχουν δείξει ότι μετά από νηστεία 10-12 ωρών επηρεάζονται θετικά πολλά γονίδια που ρυθμίζουν το μεταβολισμό.

  1. Δεν κοιμόμαστε λιγότερο από 7 ώρες

Ο ανεπαρκής ύπνος φαίνεται να αυξάνει την παραγωγή της κορτιζόλης (ορμόνη), που ελέγχει την όρεξη. Υψηλά επίπεδα κορτιζόλης, φαίνεται πως χειροτερεύουν την υπερβολική κατανάλωση και την πείνα. Επιπλέον, ο πολύ λίγος ύπνος μπορεί να οδηγήσει το σώμα σας να μην καίει υδατάνθρακες, που μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερο αποθηκευμένο σωματικό λίπος.

  1. Δεν πίνουμε αλόγιστα αλκοόλ
  2. Δεν αγχωνόμαστε

Η υπερπαραγωγή ελεύθερων ριζών αυξάνει το άχγος και αυτό με τη σειρά του φθείρει τα κύτταρα, απορυθμίζει τις ορμόνες, ελαττώνει το μεταβολισμό και αυξάνει το σωματικό λίπος.

  1. Τρώμε πολλά και μικρά γεύματα

Διατήρησε το σάκχαρο σταθερό. Κατανάλωνε πολλά μικρά γεύματα και τροφές που δεν εκσφενδονίζουν το σάκχαρο στα ύψη. Aπόφευγε το λευκό ψωμί, τη ζάχαρη, τους χυμούς, την πατάτα και τα μακαρόνια. Προτίμησε πρωτεΐνη, λαχανικά, φρούτα και μαύρο ψωμί.

  1. Πίνουμε αρκετό νερό!

Η μειωμένη λήψη του δυσχεραίνει την αποβολή τοξινών, τη ρύθμιση του σακχάρου και την καύση των λιπαρών οξέων. Όταν αφυδατώνεται ο οργανισμός, «χαμηλώνει» τους ρυθμούς εργασίας του, κατακρατεί υγρά και αποθηκεύει λίπος.

  1. Κάνουμε άσκηση
  2. Τρώμε το πρωί και όταν πεινάσουμε τρώμε λίγο

Έρευνα του Harvard, ανακάλυψε ότι άνθρωποι που το κάνουν καθημερινά, μειώνουν τις πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι και να εμφανίσουν διαβήτη μέχρι την ηλικία των 35-50 ετών σε σύγκριση με όσους καταναλώνουν πρωινό μόνο μια φορά την εβδομάδα.

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION