A GREAT BUSINESS MAN: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

Η ΚΥΑΝΑ έχει χτίσει μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης με χιλιάδες επαγγελματίες κομμωτές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ποιο είναι άραγε, το μυστικό της επιτυχίας; Στη περίπτωση της ΚΥΑΝΑ, η εταιρία από την αρχή έδωσε βάση στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, πόνταρε στην γνώση και στη δια βίου μάθηση και έβαλε στόχο να επεκταθεί εκτός συνόρων. Η επιτυχία όμως, έρχεται πρώτα από τους ανθρώπους και ο Γιάννης Βασιλειάδης, ένας εκ των ιδρυτών και ιδιοκτήτης της ΚΥΑΝΑ, πίστεψε στο όραμα να χτίσει μια εταιρία το 2006 μαζί με τους συνεργάτες του. 13 χρόνια αργότερα και όπως ο ίδιος αναφέρει, η δουλειά στην ΚΥΑΝΑ έχει γίνει η αγαπημένη του ασχολία.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΡΕΖΟΠΟΥΛΟΥ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΥΛΑΚΟΣ

ΡΟΥΧΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΚΟ ΟΙΚΟ ΜΟΔΑΣ STEFAN

Πως ξεκίνησε το ταξίδι σας στον επιχειρηματικό κόσμο; Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την βιομηχανία της ομορφιάς;

Η εταιρία ΚΥΑΝΑ δημιουργήθηκε το 2006 στη Θεσσαλονίκη από τους Γιάννη Βασιλειάδη, Θανάση Γιαννέστρα, Αλέξανδρο Κοιλανίτη, Θεόδωρο Σαουλίδη και Βασίλη Βασιλειάδη, με κοινό όραμα για μία καινοτόμο πρόταση στον χώρο των επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου. Από τότε έως και σήμερα, η ΚΥΑΝΑ είναι σε ανοιχτή επικοινωνία με τους συνεργάτες της και ό,τι δημιουργεί, είναι πάντα υπό την καθοδήγηση των έμπειρων επαγγελματιών κομμωτών. Η ομορφιά είναι ένας χώρος που πάντα με γοήτευε. Ενστερνίζομαι τη φράση του Ντοστογιέφσκι, ότι η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, για αυτό και τόσα χρόνια υπηρετώ αυτόν τον κλάδο με πίστη και με αφοσίωση.

 

Ποια είναι η ιστορία της ΚΥΑΝΑ; Με ποιον τρόπο μοιραστήκατε οι 5 συνιδρυτές της ένα κοινό όραμα; Τι ήταν εκείνο που σας έφερε κοντά;

Η ΚΥΑΝΑ ευθύς εξαρχής έθεσε στόχους πέρα από τα ελληνικά σύνορα. Γι’ αυτό και πριν την κρίση, που όλοι απευθύνονταν μόνο στην ελληνική αγορά, η ελληνική εταιρία ΚΥΑΝΑ ακολούθησε μια στρατηγική εξωστρέφειας, θέλοντας να βγει στις διεθνείς αγορές. Βασιζόμενη στην πολύ μεγάλη εμπειρία των μετόχων της από αγορές του εξωτερικού και παράλληλα, με τη συνεργασία και στήριξη Ελλήνων κομμωτών που διέπρεπαν σε παγκόσμιους διαγωνισμούς, δημιούργησε και δημιουργεί προϊόντα υψηλής ποιότητας για τα ελληνικά, μεσογειακά, δύσκολα μαλλιά, που ταυτόχρονα είναι κατάλληλα, και για τα υπόλοιπα, πιο χαμηλών απαιτήσεων, μαλλιά των άλλων χωρών.
Δεν σκεφτήκαμε ποτέ την αποτυχία, αλλά κοινό μας όραμα ήταν μία εταιρία που θα προσέφερε στον Έλληνα επαγγελματία κομμωτή προϊόντα υψηλής ποιότητας βάσει των αναγκών του αλλά ταυτόχρονα, θα συνέδεε τον χώρο του κομμωτηρίου με εκείνον της γνώσης και της διαρκούς εκπαίδευσης. Κοινός μας στόχος ήταν η μετάδοση νέας γνώσης αλλά και συσσωρευμένης εμπειρίας, ενώ παράλληλα, διατηρήσαμε τα υψηλά μας στάνταρ στην ποιότητα και στον επαγγελματισμό.

Τι απαιτήσεις έχουν οι κομμωτές από τα προϊόντα τους σήμερα; Πως ανταπεξέρχεται η KYANA σε αυτές;

Η ΚΥΑΝΑ διαρκώς εμπλουτίζει την γκάμα των προϊόντων της, βρισκόμενη πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Μέσω του τμήματος της έρευνας και ανάπτυξης, αναπτυσσόμαστε και παρουσιάζουμε συνεχώς ολοκληρωμένες προτάσεις βάσει προδιαγραφών, ούτως ώστε να προσφέρουμε διαφοροποιημένα προϊόντα στους πελάτες μας.

Φυσικά, μέσα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, ο επαγγελματίας απαιτεί την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας για την επιχείρησή του. Αυτά τα διασφαλίζει η συνεργασία με την KYANA, κάτι που τα κομμωτήρια που δεν μας γνωρίζουν μπορούν να πληροφορηθούν μόλις έρθουν σε επαφή μαζί μας.

Οι Αλέξανδρος Κοιλανίτης, Θεόδωρος Σαουλίδης, Ιωάννα Τούνη, Θανάσης Γιαννέστρας, Γιάννης Βασιλειάδης.

Διαθέτετε μια μεγάλη γκάμα επαγγελματικών προϊόντων. Ποια θα λέγατε ότι είναι η σειρά hero της ΚΥΑΝΑ;

Η τεχνογνωσία είναι αυτό που γενικά μας ξεχωρίζει, επιτρέποντας τη δημιουργία προϊόντων υψηλής ποιότητας, τα οποία εξελίσσουμε σε επίπεδο συστατικών και εφαρμογής, σύμφωνα πάντα με όσα επιτάσσει η ελληνική αγορά αρχικά και μετέπειτα και οι αγορές του εξωτερικού.
Συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα έχουμε δημιουργήσει νέα, μοναδικά στο χώρο, προϊόντα, συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία με τη δύναμη της φύσης, όπως για παράδειγμα, η νέα βαφή Bee Super Blond, μια ανώτερη τεχνολογία στις ξανθιστικές αποχρώσεις (που όλες οι Ελληνίδες έχουν μεγάλη δυσκολία να αποκτήσουν) σε συνδυασμό με τις ευεργετικές ιδιότητες του ελληνικού βιολογικού μελιού, καθώς επίσης και η ανανεωμένη έκδοση της βαφής STUDIO EXPRESSIONS, που κρύβει στο εσωτερικό της, όχι μόνο την τελευταία τεχνολογία υαλουρονικού οξέος, αλλά και την αγνότητα του ελληνικού λαδιού ελιάς.
Αν και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο προϊόν, εν τούτοις, σειρά «hero» θα μπορούσε να θεωρηθεί η σειρά QUEEN, που πρόκειται για μια ολοκληρωμένη σειρά αναδόμησης, με luxury προϊόντα περιποίησης μαλλιών και τεχνικών εργασιών, που προστατεύουν και θρέφουν σε βάθος τα μαλλιά.

Τι επιπλέον υπηρεσίες προσφέρετε στους επαγγελματίες κομμωτές που επιλέγουν την ΚΥΑΝΑ;

Η κομμωτική είναι τέχνη, ένας τρόπος έκφρασης. Για το λόγο αυτό, εδώ και αρκετά χρόνια επενδύουμε στην συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των πελατών μας, σε νέες τάσεις και τεχνικές χρήσης των προϊόντων, σε συνδυασμό πάντα με μόδα, τόσο στα χτενίσματα – κουρέματα, όσο και σε ό,τι συνδυάζεται με την ομορφιά της γυναίκας αλλά και του άνδρα, που όλο και πιο δυναμικά ασχολείται πλέον με τον εαυτό του. Οι συνεργάτες μας παραδίδουν διάφορα σεμινάρια, όπως για παράδειγμα κούρεμα, βαφή, extension, κερατίνη, κλπ., όλο τον χρόνο σχετικά με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των κομμωτών. Επίσης, πραγματοποιούνται αρκετά συχνά και εκπαιδευτικά ταξίδια κινήτρων, που γίνονται σε συνδυασμό με σεμινάρια, σε Ελλάδα και εξωτερικό, όπως για παράδειγμα, το προγραμματισμένο ταξίδι στην Κύπρο τον Οκτώβριο 2019 αλλά και το μεγάλο ταξίδι στο Tokyo, τον Μάρτιο του 2020.

Διοργανώνετε πολλά σεμινάρια καθώς και επιδείξεις. Πείτε μας μερικά λόγια για την πρόσφατη επίδειξη με τους HH Simonsen στο θέατρο Βεργίνα του Regency Casino Thessaloniki.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η ΚΥΑΝΑ διοργάνωσε ένα μεγάλο show κομμωτικής στο θέατρο Βεργίνα του Regency Casino Thessaloniki, για να ανταμείψουμε τους συνεργάτες μας που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Ήταν μεγάλη μας χαρά που διοργανώσαμε με τέτοια επιτυχία ένα τόσο μεγάλο hair show, με τους δυο από τους πιο καταξιωμένους κομμωτές των HH Simonsen, οι οποίοι μας παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις σε κουρέματα αλλά και χρώματα. Όμως, μεγαλύτερη χαρά μας ήταν κυρίως η απήχηση που είχε στον κόσμο, δίνοντας μας ένα παραπάνω κίνητρο για τη διοργάνωση του επόμενου μεγάλου show. Στόχος της ΚΥΑΝΑ μέσα από τέτοιες επιδείξεις και shows, παραμένει η βοήθεια προς τους συνεργάτες της, ώστε να κάνουν και εκείνοι τη διαφορά!

Έχετε στα μελλοντικά σας σχέδια κάποιο επόμενο show μεγάλου βεληνεκούς;

Ναι, βεβαίως. Άλλωστε κάθε χρόνο η ΚΥΑΝΑ παρουσιάζει στο κοινό τις τάσεις της μόδας. Πιθανότατα, αυτό να γίνει στο Tokyo κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας εκεί, μαζί με κάποιον καταξιωμένο Ιάπωνα κομμωτή.

Κάθε χρόνο συμμετέχετε σε 3 παγκόσμιες εκθέσεις με κύρια στόχευση τις αγορές της Ασίας και της Μέσης Ανατολής. Σε ποιες χώρες του εξωτερικού εξάγετε προϊόντα; Έχετε βλέψεις να επεκτείνετε την εξαγωγή μελλοντικά;

Λόγω των «απαιτήσεων» των Ελλήνων συνεργατών μας για υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες, η φαρέτρα μας διαθέτει δύο ισχυρά όπλα: την υψηλή ποιότητα προϊόντων και την παροχή τεχνικών υπηρεσιών. Βάσει αυτών, έχουμε πετύχει τα τελευταία χρόνια σημαντικό άνοιγμα στο εξωτερικό με εξαγωγές σε Τουρκία, Ιράκ, Αζερμπαϊτζάν, Κίνα, Ρουμανία, Κύπρο, Βουλγαρία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Εσθονία, Πορτογαλία. Η επέκταση σε νέες αγορές είναι κομμάτι της στρατηγικής μας και για αυτόν τον λόγο επενδύουμε συνεχώς σε καινοτομίες του marketing και σε αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων μας.

 

Ποιες είναι οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει μια ελληνική εταιρία, εφόσον θέλει να επεκταθεί και στο εξωτερικό;

Για εμένα το ουσιαστικότερο είναι η μετάβαση από την κλασική οργανωτική δομή, που συχνά βασίζεται στο οικογενειακό μοντέλο, στην στελέχωση με ανθρώπους που θα αντιλαμβάνονται τις προκλήσεις της διεθνούς αγοράς. Η εξαγωγική προσπάθεια είναι μία χρονοβόρα και μακροχρόνια διαδικασία, που απαιτεί πόρους, υπομονή και συνέπεια. Πέρα από το αβέβαιο κλίμα της οικονομικής σταθερότητας, άλλες προκλήσεις είναι σίγουρα τα γραφειοκρατικά εμπόδια, ιδίως όσον αφορά τις αποστολές σε τρίτες χώρες, η έλλειψη τεχνογνωσίας και οι δυσκολίες στην απόκτηση πιστοποίησης.

 

Πιστεύετε ότι η ελληνική αγορά δίνει ευκαιρίες στους νέους επιχειρηματίες, ή είναι μια απαιτητική αγορά; Τι ικανότητες πρέπει να κατέχουν οι νέοι επιχειρηματίες;

Μέσω της επιχειρηματικότητας, μπορούμε όλοι να έχουμε μία θέση εργασίας. Η ελληνική αγορά είναι γεμάτη προκλήσεις αλλά θα προέτρεπα τους νέους να τολμήσουν ένα επιχειρηματικό ξεκίνημα, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν προγραμματίσει και σχεδιάσει σωστά τα βήματά τους, έχουν αναγνωρίσει τα λάθη τους και βρίσκουν τρόπους να τα διορθώσουν. Εξίσου σημαντικό για εμένα είναι η επένδυση στην δια βίου μάθηση.

 

Πείτε μας μερικά λόγια για το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΚΥΑΝΑ, το οποίο ασχολείται με τον αθλητικό, τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και το περιβάλλον. Στο site της KYANA αναφέρεται ότι για εσάς η κοινωνική ευθύνη δεν είναι απλώς μια φιλοσοφία. Τι είναι;

Είναι τρόπος ζωής, είναι καθημερινότητα. Η ΚΥΑΝΑ, ως υπεύθυνος εταίρος της ελληνικής κοινωνίας, στηρίζει συνεχώς τις πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης του κοινού, και πλέον η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί για μας στοιχείο της ταυτότητάς μας.

Θεωρείτε ότι η κοινωνική ευθύνη σαν πρόγραμμα αλλά και θεσμός, θα έπρεπε να υπάρχει σε περισσότερες ελληνικές εταιρίες;

Η υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική είναι ένας απαιτητικός τομέας δραστηριότητας που δημιουργεί προσδοκίες στην κοινωνία και συνήθως γίνεται αποδεκτή με ικανοποίηση. Για αυτό κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να εδραιωθεί και να χτίσει την εικόνα της, θα έπρεπε να υπηρετεί κοινωνικούς στόχους.

 

Σε προσωπικό επίπεδο, είστε ένας πολυάσχολος επιχειρηματίας, αλλά και εργένης. Είστε εντελώς αφιερωμένος στην δουλειά, ή δημιουργείτε χρόνο και για τον εαυτό σας;

Η δουλειά είναι το χόμπι μου. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο από το να εργάζεσαι σε ένα αντικείμενο που αγαπάς. Έτσι, ακόμα και όταν ο προσωπικός χρόνος είναι περιορισμένος, στην ουσία διασκεδάζω δουλεύοντας.

 

Πως φαντάζεστε τον εαυτό σας σε 10 χρόνια από τώρα και πως την ΚΥΑΝΑ;

Οι προσδοκίες της εταιρίας μας για το μέλλον εστιάζουν στο να πετύχει, σε συνεχή και αμφίδρομη επικοινωνία με τον Έλληνα κομμωτή, να διαμορφώσει και να προτείνει σύγχρονες τάσεις μόδας, οι οποίες σε συνδυασμό με τη χρήση των σωστών προϊόντων, να δίνουν στην Ελληνίδα γυναίκα το δικαίωμα της καλύτερης επιλογής για την ίδια.

Βασιζόμενοι στην ποιότητα και την οργάνωση, σχέδιό μας είναι να καθιερωθεί η ΚΥΑΝΑ ως μία ακόμη Ελληνική εταιρία-πρότυπο στο εξωτερικό και να κατακτήσουμε την παγκόσμια αγορά. Ευελπιστούμε ότι σε 10 χρόνια η ΚΥΑΝΑ και εμείς θα παραμένουμε στο μυαλό όλων των κομμωτών του κόσμου σαν ένα πολύ μεγάλο brand που δημιουργεί μόδα και τάσεις, αλλά και στο μυαλό του Έλληνα κομμωτή ότι αυτό επιτεύχθηκε και δημιουργήθηκε με τη δική του συνεργασία, βοήθεια και στήριξη. “KYANA HELLAS – Professional Hair Style and Creations by Greek Hair Dressers”.

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION