BUSINESS TALK: Let’s feel special

Η σχέση σου με τις καλεσμένες σου είναι σημαντική για την ανάπτυξη του κομμωτηρίου σου. Δημιούργησε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να νιώθουν άνετα και να εισπράττουν, συνεχώς, σεβασμό και φροντίδα.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΩΡΑ ΜΑΣΤΟΡΑ

 

Διανύοντας την περίοδο covid, που όλα είναι πιο δύσκολα και οι ισορροπίες πιο ευαίσθητες, η ανάγκη διατήρησης του πελατολογίου μας αλλά και η απόκτηση νέων πελατών, αποτελούν αναγκαίες και πολύτιμες συνθήκες. Ας δούμε μερικά έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να έχετε μια όμορφη σχέση με τις καλεσμένες σας:

• Τα πάντα ξεκινούν από την τηλεφωνική επαφή που προηγείται του ραντεβού. Μην δώσετε την εντύπωση στην πελάτισσα ή στην μελλοντική πελάτισσα σας ότι δεν έχετε χρόνο να της μιλήστε, σημειώνοντας απλά τη μέρα και την ώρα του ραντεβού. Ρωτήστε με ακρίβεια τι θέλει να κάνει, ενημερώστε την για πιθανές θεραπείες που χρειάζεται και ενδιαφερθείτε για την υγεία της. Θα το εκτιμήσει.

• Υποδεχθείτε τις πελάτισσές σας με αγάπη και προσφέρετε κάποιο εμφιαλωμένο νερό, ένα σνακ, μια σοκολάτα, έναν χυμό ή ό,τι άλλο επιτρέπεται το διάστημα που διανύουμε.

• Ξεκινήστε την επαφή σας με κάποιες ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τις πραγματικές της ανάγκες, όπως:
1. Πώς νιώθετε το τριχωτό και τα μαλλιά σας;
2. Ποιο σύστημα περιποίησης χρησιμοποιείτε το τελευταίο διάστημα;
3. Σας εξυπηρετεί το κούρεμα που έχετε για να διαμορφώνετε ένα καθημερινό hairstyle χωρίς κόπο;
4. Έχετε κουραστεί με το χρώμα των μαλλιών σας;
5. Σκέφτεστε κάποια αλλαγή;
6. Ποια προϊόντα hair styling χρησιμοποιείτε; Είστε ικανοποιημένες;
7. Τι βλέπετε στον καθρέφτη όταν κοιτάτε τα μαλλιά σας;
8. Τι χτένισμα θα θέλατε να έχετε σε μια βραδινή εμφάνιση;
9. Αισθάνεστε αυτοπεποίθηση με την εμφάνισή σας;
10. Νιώθετε ότι χρειάζεστε μια extra θεραπεία;

• Δείξτε με κάθε τρόπο ότι τηρούνται τα μέτρα προστασίας και εξηγήστε πως έχετε διασφαλίσει την ασφάλεια εργαζομένων και επισκεπτών

• Προσφέρετε άνεση με κάθε τρόπο. Διαμορφώστε τον χώρο αναμονής της πελάτισσας με όμορφα χρώματα, καθαρό φωτισμό και αναπαυτικά καθίσματα.

• Προσφέρετε τις γνώσεις σας στους επισκέπτες με έξυπνο τρόπο. Επειδή, ακόμη δεν επιτρέπονται τα περιοδικά στον χώρο της αναμονής, μπορείτε να τοποθετήσετε μικρές οθόνες στα σημεία αναμονής ή περιποίησης και να προβάλετε το My Extension στην digital μορφή του ή catwalks του εξωτερικού ή ακόμα και προτεινόμενες θεραπείες των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεστε. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε μια μεγάλη οθόνη και κάνετε προβολή των νέων ή μιας ταινίας.

• Ξεκινήστε την περιποίηση με τον λουτήρα. Αφιερώστε χρόνο σε αυτό το κομμάτι. Μια καρέκλα λουτήρα που κάνει μασάζ, είναι ένας ακόμη τρόπος για να δείξετε ότι νοιάζεστε για τις καλεσμένες σας.

• Μην αφήνετε μεγάλα διαστήματα χωρίς επικοινωνία με την πελάτισσα. Να περνάτε συχνά από το σημείο που κάθεται και να τη ρωτάτε αν νιώθει όμορφα, αν χρειάζεται κάτι και αν η διαδικασία φροντίδας της εξελίσσεται με ομαλό τρόπο.

• Αν πρόκειται να κουρευτεί ή να κάνει μια μεγάλη αλλαγή στα μαλλιά της, συζητήστε μαζί της όλες τις παραμέτρους για να είστε σίγουροι ότι είναι αποφασισμένη. Μόλις ολοκληρωθεί η αλλαγή, μοιραστείτε μαζί της μερικά πολύτιμα tips για το μετέπειτα styling στο σπίτι ή τις αλλαγές που πρέπει να κάνει στο μακιγιάζ της με τη καινούρια απόχρωση στα μαλλιά της.

• Συγκεντρώστε πολύτιμες πληροφορίες από τις πελάτισσσές σας με κάθε τρόπο. Δημιουργήστε ένα ερωτηματολόγιο και προτείνετε τους να απαντήσουν για να ξέρετε τις συνήθειες τους ή ακόμη και τα γενέθλιά τους στην περίπτωση που θέλετε να τους προσφέρετε ένα δώρο, όπως μια θεραπεία ή ένα χτένισμα.

• Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε ακόμα και αν έχετε διάφορα, προσωπικά ή πρακτικά προβλήματα. Έχουμε όλοι ανάγκη από ένα χαμόγελο και ο κανόνας λέει ότι όταν χαμογελάς, σου επιστρέφεται πίσω σαν αγάπη.

 

 

No Comments Yet

Comments are closed

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION