#ButFirstHair από την Wella Professionals

Η Wella Professionals ανέκαθεν ήταν κοντά στον επαγγελματία κομμωτή, με μια σχέση στενή και άρρηκτη. Σύμμαχος στην δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό του, δεν σταμάτησε ποτέ να είναι συνοδοιπόρος σε κάθε βήμα του. Δε θα μπορούσε, λοιπόν, να λείπει από το lockdown του. Με την καμπάνια #ButFirstHair κατάφερε να περιγράψει την αγάπη των γυναικών στους κομμωτές τους, αλλά και την πολύτιμη παρουσία τους στη ζωή τους.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΩΡΑ ΜΑΣΤΟΡΑ

 

Η Wella Professionals πραγματοποίησε μια μεγάλη έρευνα, αναζητώντας την απάντηση γυναικών τόσο στην Αγγλία όσο και την Αμερική, σχετικά με το τι θα έκαναν πρώτα απ’ όλα μετά την περίοδο του lockdown. Φυσικά, η Wella υποψιαζόταν την απάντηση. Ήξερε από πριν πως οι γυναίκες θα ένιωθαν έντονα το κενό που άφησε η απουσία επαφής με τον κομμωτή τους. Και τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαίωσαν όσα πίστευε. Οι γυναίκες μπορεί να ήθελαν να κάνουν πολλά πράγματα μετά την καραντίνα αλλά πρώτα απ’ όλα, λαχταρούσαν να επισκεφτούν το κομμωτήριό τους.
Έτσι, το But First Hair έγινε πραγματικότητα. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα απέδειξε ότι: Το 60% των πελατών υποστήριξαν ότι τους λείπει η κομμωτική περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία ομορφιάς.
Το 90% υποστήριξε πως θα κλείσουν ραντεβού στο κομμωτήριο τον πρώτο μήνα μετά την άρση των μέτρων. Το 85% των γυναικών έθεσε ως προτεραιότητα τις υπηρεσίες χρώματος, ενώ το 50% των πελατών δήλωσε πως το να περιποιηθούν τα μαλλιά τους είναι αυτό που τους τονώνει την αυτοπεποίθηση.

Μια μεγάλη καμπάνια- Μια μεγάλη αλήθεια- Μια νέα αρχή

Στο τέλος της καμπάνιας και αφού είχε αποδειχθεί περίτρανα η σημαντικότητα των κομμωτών, αλλά και η σχέση εμπιστοσύνης που έχουν χτίσει με τις γυναίκες όλου του κόσμου, οι κομμωτές ένιωσαν το υπέροχο συναίσθημα της αναγνώρισης της δουλειάς τους. Η Wella Professionals τόνωσε την αυτοπεποίθησή τους, τους υπενθύμισε την αγάπη του κόσμου, τους παρακίνησε να μπουν στο κομμωτήριο με μεγαλύτερο κέφι.


Η Laura Simpson, Chief Marketing Officer, Coty Professional Beauty είπε σχετικά: «Είναι μια δύσκολη εποχή για τον κλάδο μας και γι’ αυτό το λανσάρισμα του βίντεο ‘But First, Hair’ είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς. Δεν είναι απλά μια επιβράβευση των κομμωτών σαν σύνολο, αλλά είναι μια ευκαιρία για εμάς να στηρίξουμε την #WellaFamily με έναν τρόπο που πιστεύουμε πως κάνει την διαφορά. Ξέρουμε πως από τα πρώτα πράγματα που θα θελήσετε μετά την άρση των μέτρων είναι η επίσκεψη στον κομμωτή σας και θέλαμε να αποτυπώσουμε το συναίσθημα αυτό με μια επιβράβευση στον κλάδο μας».
Η viral ψηφιακή καμπάνια “But First, Hair”, λοιπόν, δεν ήταν μια ακόμη καμπάνια αλλά μια μεγάλη γιορτή, ένα άνοιγμα καρδιάς, ένα μοίρασμα της #WellaFamily στους συνεργάτες της, στους ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεται επιτυχίες, σε όλους εκείνους που πιστεύουν και υπηρετούν την ομορφιά. Τελικά, όλοι μαζί τα καταφέρνουμε καλύτερα και τίποτα πιο αληθινό από το «τι γλυκό να σε αγαπούν και να σου το λένε»!

 

Οι άνθρωποι της Wella Hellas μιλούν αποκλειστικά στο My Extension!

H ρουτίνα ομορφιάς στο σπίτι ήταν μια νέα συνθήκη, πιο έντονη από ποτέ. Πλέον τα κομμωτήρια έχουν ανοίξει και μέλημά μας ήταν να ρωτήσουμε τους ειδικούς: Η καλλιτεχνική ομάδα της Wella Hellas περιγράφει πώς βίωσε τις περίεργες ημέρες που ζήσαμε και αποκαλύπτει την αισιόδοξη συνέχεια.

Ακολουθούν οι 6 ερωτήσεις που τους θέσαμε και, φυσικά, οι απαντήσεις τους:
1. Ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που η πανδημία δεν πάτησε pause στην δουλειά τους. Αλήθεια, δουλεύεις από το σπίτι ή πηγαίνεις στην εταιρία;
2. Ο κλάδος των κομμωτηρίων (nail salons) ήταν από τους πρώτους που επηρεάστηκαν. Εισέπραξες παράπονα, αγωνία ή θλίψη; Ποιο συναίσθημα επικρατούσε ανάμεσα στους επαγγελματίες κομμωτές;
3. Πιστεύεις ότι η καραντίνα προσέφερε ελεύθερο χρόνο που μπορεί κάποιος επαγγελματίας να τον αξιοποιήσει προς όφελός του;
4. Πολλοί επαγγελματίες κομμωτές είναι εξαιρετικά ενεργοί στα social media, διοργανώνοντας σεμινάρια ή προβάλλοντας τη δουλειά  τους μέσα από live video. Εσύ με τη σειρά σου «εκμεταλλεύτηκες» τα SoMe ή άλλα ψηφιακά εργαλεία για να συμβουλεύσεις ανάλογα τους συνεργάτες σας; Τους παρακίνησες σε ανάλογες δράσεις;
5. Ποια πιστεύεις ότι θα είναι η επόμενη μέρα στα κομμωτήρια; Καθώς στις 4 Μαΐου άνοιξαν ξανά οι επιχειρήσεις, σε ποια σημεία νομίζεις ότι πρέπει να δώσουν βάση/προτεραιότητα οι επαγγελματίες;
6. Τι επέλεξες να κάνεις την πρώτη μέρα βγαίνοντας από την καραντίνα;

 

Κωνσταντίνος Σκορίλας

1) Δουλεύω και από το σπίτι, πηγαίνω και στην εταιρία. Η καραντίνα έκανε αντιληπτή την αξία της εξ αποστάσεως εργασίας. Και παλαιότερα γίνονταν συναντήσεις μέσω του υπολογιστή ή συνεργασίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή την περίοδο,  βέβαια, δημιουργήθηκαν νέα projects, έγιναν ομάδες εργασίας, λειτούργησαν συνεργασίες εξ ολοκλήρου από απόσταση, μόνο σε ψηφιακό επίπεδο, με πολύ καλά αποτελέσματα, μάλιστα. Οπότε όλοι συμφιλιωθήκαμε περισσότερο με την «εξ αποστάσεως συνεργασία».

2) Σίγουρα, αυτή η κρίση υγείας έφερε αγωνία στους ανθρώπους. Ήταν ανήσυχοι  για την επόμενη ημέρα, κυρίως  γιατί όλα έγιναν κάπως  ξαφνικά και ήταν πρωτόγνωρα για τη σύγχρονη κοινωνία. Βέβαια, σαν επιχειρηματίες είχαν την ωριμότητα να γνωρίζουν ότι οι κρίσεις έχουν κάποια λήξη και ότι από οτιδήποτε κακό βγαίνει και κάτι καλό, ας μην ξεχνάμε το «ουδέν κακόν, αμιγές καλού». Την θλίψη την διαδέχτηκε η ελπίδα, το άγχος και την αγωνία η διάθεση για την προετοιμασία για την επόμενη ημέρα, που πρέπει να είναι καλύτερη.

3) Ο ελεύθερος  χρόνος του δημιουργικού ανθρώπου είναι μέρος της εργασίας του. Ακόμα και στις στιγμές ξεκούρασης υπάρχει η διαρκής σκέψη για την πρόοδο των σχεδίων του, αναζητά την έμπνευση για τα επόμενα βήματα… Κάποια σχέδια που ήταν σε εκκρεμότητα προχώρησαν, όπως επίσης νέες ιδέες προέκυψαν επάνω στις οποίες έγιναν σκέψεις, συζητήσεις και σύντομα θα αρχίσει η υλοποίησή τους.

4) Και βέβαια, εξάλλου, πάντα προσπαθούσαμε να «είμαστε κοντά» χρησιμοποιώντας  τις τεχνολογίες. Ο κλάδος της ομορφιάς  εξελίσσεται διαρκώς και η αλληλεπίδραση ανάμεσα στους ανθρώπους είναι πολύ σημαντική. Η εκπαίδευση που προσφέρουμε στους πελάτες μας απέκτησε ψηφιακή οντότητα, μέσω e-learning μαθημάτων, που είτε δημιουργήθηκαν εξ’ αρχής, είτε διαδόθηκαν περισσότερο, από αυτά που ήδη υπήρχαν.

5) Στην καθαριότητα που θα «είναι» και θα «φαίνεται». Δηλαδή να αντιλαμβάνεται ο πελάτης τις μυρωδιές της απολύμανσης, να βλέπει τις ενέργειες καθαριότητας που γίνονται συνεχώς και να νιώθει προσωπικά τα μέσα προφύλαξης που λαμβάνονται (γάντια, μάσκες, απολυμαντικά). Επίσης οι συνθήκες προφύλαξης θα προσφέρουν περισσότερη προσωποποίηση στις παρεχόμενες υπηρεσίες, μιας και η επαφή του πελάτη με τους επαγγελματίες της ομορφιάς θα περιέχει περισσότερες  διαδικασίες, άρα και διάδραση ανάμεσά τους.

6) Να δω οικογένεια και φίλους να πάω να δω την θάλασσα, να δω την ομάδα αλλά και κάποιους από τους πελάτες μας, όσους μπορούσα. Τώρα πλέον αξιολογώ περισσότερο τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις,  γιατί αντιλήφθηκα την έλλειψή τους τον καιρό της καραντίνας.

 

Νάνσυ Λεβαντή

1) Ναι και αυτό είχε πολύ ενδιαφέρον, καθώς μπόρεσα να διατηρήσω την επαφή μου με τους πελάτες όλο αυτό το διάστημα που εργάζομαι από το σπίτι.

2) Τα συναισθήματα  ήταν ποικίλα και κάποιες φορές εναλλασσόμενα. Σίγουρα οι πρώτες μέρες του εγκλεισμού ήταν έντονες για όλους μας, καθώς ήταν πρωτόγνωρες οι συνθήκες και αβέβαιο το αύριο. Κάποιοι βίωσαν θλίψη που έπρεπε να αποχωριστούν τον εργασιακό τους χώρο, τις πελάτισσές τους και τους συναδέλφους  τους τόσο απότομα, σε άλλους ήταν έντονη η αγωνία για την επιβίωση της επιχείρησής τους και για τις συνθήκες υπό τις οποίες θα ανοίξουν πάλι και βέβαια πολλοί το βρήκαν ως μια ευκαιρία να χαλαρώσουν  και να ζήσουν ωραίες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπούν.

3) Ναι, όσο οι μέρες περνούσαν, τα συναισθήματα ήταν πολύ πιο θετικά. Άρχισαν να αντιλαμβάνονται πως τους δόθηκε μια τέλεια ευκαιρία να κλείσουν εκκρεμότητες της καθημερινής τους ζωής, καθώς οι πιεστικοί ρυθμοί του κομμωτηρίου δεν τους επέτρεπαν να τελειώσουν, αλλά και να επενδύσουν ποιοτικό χρόνο, τόσο στη εκπαίδευσή τους, όσο και στην σωστή οργάνωση της επιχείρησής τους.

4) Ευτυχώς η πανδημία εξελίχθηκε την εποχή των SoMe. Δεν θα μπορούσα να το φανταστώ στα τέλη του 80 ή αρχές του 90. Οι επιλογές που είχαμε να επικοινωνήσουμε και να προάγουμε  την κινητοποίηση της κοινότητας των κομμωτών ήταν πολλές. Instagram, Facebook, Skype, Zoom και η πλατφόρμα εκπαίδευσης Wella αποτελούν ένα μέρος μόνο των μέσων που είχαμε στην διάθεσή μας. Πιστεύω πως αυτή η κατάσταση που ζήσαμε ένωσε όλους τους κομμωτές, όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

5) Το μέλλον είναι μόνο θετικό. Το κομμωτήριο αποτελούσε πάντα ένα χώρο όπου η υγιεινή έπαιζε σημαντικό ρόλο καθημερινά. Τώρα η απολύμανση έρχεται σε πρώτο πλάνο και όχι πίσω από κλειστές πόρτες. Βγήκαν σε κοινή θέα κλίβανοι και λάμπες αποστείρωσης.  Τώρα θα πρέπει να εστιάσουμε στο επίκεντρο, στην καρδιά του κομμωτηρίου, δηλαδή στον πελάτη και φυσικά πως θα βελτιώσουμε την εμπειρία του μέσα στον επαγγελματικό μας χώρο. Σωστή συμβουλευτική, όμορφος χώρος και άρτιες υπηρεσίες αποτελούν την βάση εκκίνησης για ένα δημιουργικό και παραγωγικό μέλλον.

6)  Καθώς ζω σε ένα αστικό περιβάλλον, η πρώτη μου κίνηση ήταν να βγω έξω στην φύση και να απολαύσω  το μεγαλείο της Άνοιξης.

 

Αναστασία Κωστοπούλου

1) Δουλεύω  από το σπίτι και μαζί με όλους τους συναδέρφους μένουμε κοντά στους συνεργάτες μας, βοηθώντας να αξιοποιήσουν τον χρόνο τους δημιουργικά με virtual συναντήσεις και εκπαιδεύσεις.

2) Τα περισσότερα μηνύματα είχαν να εκφράσουν την αγωνία για το τι θα γίνει καθώς και την αβεβαιότητα που υπήρχε για το τι θα επακολουθήσει Το κυρίαρχο συναίσθημα αφορούσε στην διατήρηση της καλής υγείας όλων καθώς και την εύρυθμη επαναλειτουργία των επιχειρήσεών τους.

3) Αξιοποιήσαμε την πλατφόρμα WELLA EDUCATION καθοδηγώντας τον πελάτη βήμα-βήμα, ώστε να ολοκληρώσει σεμινάρια αλλά και να εξοικειωθεί με την on line εκπαίδευση. Το feedback που λάβαμε από τους κομμωτές ήταν πολύ καλό και οι ευχαριστίες πολλές. Στην αρχή, ήταν αρκετά αγχωμένοι. Στηn πορεία, μας ένιωσαν αρκετά κοντά τους καθώς τους βοηθούσαμε να λύνουν θέματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά  αλλά και νιώθουν, έστω και με αυτό τον τρόπο, πιο κοντά στην αγαπημένη μας τέχνη, την κομμωτική ! Εκτός της επικοινωνίας με την πλατφόρμα, είχα συμμετοχή σε live video γνωστής influencer στο Instagram, δίνοντας συμβουλές  και tips στο πως μπορεί η κάθε γυναίκα να δημιουργήσει ένα όμορφο look στην περίοδο της καραντίνας και να ενισχύσει την ψυχολογία της. Παράλληλα, μέσω της πλατφόρμας messenger δημιουργήσαμε ομάδες κομμωτών για εκπαίδευση σε τεχνικές και προϊόντα που θα χρειαστούν μετά το τέλος της καραντίνας.

4) Η επόμενη μέρα στο κομμωτήριο θα είναι αρκετά διαφορετική. Ο κομμωτής θα πρέπει να διαχειριστεί θέματα ασφάλειας και υγιεινής τηρώντας τα μέτρα, ενώ η κάθε πελάτισσα θα συμβάλλει τηρώντας την ώρα του ραντεβού της.

5) Προτεραιότητα θα πρέπει να δοθεί στην εξυπηρέτηση των πελατών με τα κατάλληλα προϊόντα και σε γρήγορες τεχνικές που θα δώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Θα είμαστε συνέχεια διαθέσιμοι για να τους στηρίξουμε.

6) Το πρώτο πράγμα μετά την καραντίνα που ήθελα ήταν μια ωραία οικογενειακή βόλτα στην θάλασσα!!!

 

Σοφία Μπαζαγόρα

1) Μετά από πολλά χρόνια δουλειάς,  χρειάστηκε να δουλέψω από το σπίτι. Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολο,  σιγά σιγά όμως έγινε απόλυτα διαχειρίσιμο. Κάτι πρωτόγνωρο και προσαρμοσμένο πια στα σημερινά δεδομένα.

2) Τα συναισθήματα  των πρώτων ημερών για τους κομμωτές ήταν η αγωνία και η ανασφάλεια για την διάρκεια της περιόδου  της καραντίνας και το τι θα άφηνε στο πέρασμά της όλη αυτή η κατάσταση.

3) Μετά το σοκ των πρώτων ημερών ένιωσαν ότι είναι μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν τον αρκετό πλέον ελεύθερο χρόνο τους με ποικίλους τρόπους, να σκεφτούν, να διαβάσουν, να αθληθούν, να κάνουν πράγματα για τον εαυτό τους και τους δικούς τους ανθρώπους.

4) Στα πλαίσια που μου επιτρέπει η θέση μου σαν συνάδελφος και ως εκπρόσωπος με το μέγεθος και την αίγλη της WELLA PROFESSIONALS.

5) Μια προσαρμογή στην νέα πραγματικότητα. Με ποικιλία συναισθημάτων και δυσκολιών  τουλάχιστον για την αρχή. Από την άλλη, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να αλλάξουν κάποια πράγματα προς όφελος του επαγγέλματος. Φυσικά όλοι όσοι εργάζονται σ’ αυτούς τους χώρους θα πρέπει να δώσουν μεγάλη βαρύτητα στην προστασία του εαυτού τους και των πελατισσών τους, στην διατήρηση της ποιότητας της δουλειάς, σε νέες προτάσεις και υπηρεσίες οι οποίες θα αυξήσουν τα έσοδα και την ανάπτυξη της επιχείρησης.

6) Όνειρα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και να σκέφτομαι με αισιοδοξία το μέλλον.

 

Τάσος Μπόραβος

1) Δουλεύω από το σπίτι.

2) Εισέπραξα αγωνία για τις οικονομικές επιπτώσεις της επιχείρησης σε βάθος χρόνου, αγωνία για την υγεία τους και την διαχείριση του προσωπικού  τους.

3) Πάρα πολύ εποικοδομητικό, για την εκπαίδευσή του και για νέους τρόπους προβολής της επιχείρησή του.

4) Είχα τον χρόνο να τα ενεργοποιήσω περισσότερο εκπαιδεύοντάς τους διαδυκτιακά.

5) Η επόμενη μέρα θα είναι σε μια διαφορετική κανονικότητα και προτεραιότητα  θα έχει η ασφάλεια πελατών και συνεργατών.

6) Έναν πολύ όμορφο περίπατο.

 

Βάσια Χριστοφή

1) Aνήκω στην κατηγορία που η πανδημία δεν πάτησε pause στην δουλειά μου και δουλεύω απ’ το σπίτι. Διαφορετικό αλλά και ενδιαφέρον.

2) Ο κλάδος των κομμωτηρίων αντιμετώπισε με περίσσεια ψυχραιμία αυτήν την πρωτόγνωρη για όλους κατάσταση. Σε πολύ μικρή κλίμακα έγινα αποδέκτης παραπόνων και αρνητικών συναισθημάτων, όπως θλίψης και αγωνίας.

3) Πιστεύω ότι όσο δύσκολο και να ήταν αυτό το διάστημα εγκλωβισμού, πολλοί άνθρωποι, όπως και οι αγαπημένοι μας συνεργάτες  κομμωτές, είχαν την ευκαιρία να ωφεληθούν  από μια ενδοσκόπηση  σε όλα τα επίπεδα, πήραν χρόνο να ανασυντάξουν δυνάμεις, να χαλαρώσουν και να ξεκουραστούν σωματικά και πνευματικά όπως όλοι μας.

4) Αυτό που εισέπραξα από τους κομμωτές μας ήταν μια πολύ λογική και υπεύθυνη αντίδραση σε αυτή την κατάσταση αναμονής. Οι περισσότεροι απ’ τους οποίους ανταποκρίθηκαν άμεσα, σθεναρά  και έμπρακτα στο εκπαιδευτικό μας κάλεσμα, μέσα από ποικίλα διαδικτυακά εργαλεία, συναντηθήκαμε πάλι μέσα από face to face σεμινάρια για να μας ενώσει, τι άλλο; Η απαράμιλλη αγάπη για την τέχνη μας. Με εντυπωσίασαν όταν τους ρωτούσα πότε θέλουν την επόμενη διαδικτυακή μας επαφή και απαντούσαν αυθόρμητα “αύριο”! Η WELLA άλλωστε εδώ και πολλά έτη συμβουλεύει τους συνεργάτες της για επικοινωνιακή εξωστρέφεια στα social, διοργανώνοντας σεμινάρια και προβάλλοντας  δουλειά μέσα από live video. Υπήρξε πολύς χρόνος,  που οι κομμωτές  μας διέθεσαν, για να παρακολουθήσουν σεμινάρια μέσα από το WELLA EDUCATION, την παγκόσμια πλατφόρμα της WELLA, μία σημαντική παράμετρος  που αντικατοπτρίζει το υψηλό γνωσιακό επίπεδο των κομμωτών μας, παρατηρώντας τα υψηλά ποσοστά παρακολούθησης των σεμιναρίων μας.

5) Σίγουρα η επόμενη μέρα στα κομμωτήρια ήταν μια πρωτόγνωρη κατάσταση για όλους τους συνεργάτες μας, αλλά και για το πελατολόγιο  τους, όμως είναι και μια ευκαιρία για όλους τους κομμωτές μας να αναδείξουν  την τέχνη τους , τον υψηλού επιπέδου επαγγελματισμό τους και την έντονη διάθεση για φροντίδα  και υγιεινή. Άλλωστε είχαν φροντίσει από πολύ νωρίς για τα μέτρα προφύλαξης και προστασίας. Δεν χρειάζεται να μπουν στη διαδικασία κριτικής στάσης στην επιλογή πολλών πελατισσών τους, ενδεχομένως σε κάποιες ευκαιριακές επιλογές, που έκαναν το προηγούμενο διάστημα. Είναι ανάγκη το πελατολόγιο  να αισθανθεί  ότι πλέον βρίσκεται στα κατάλληλα επαγγελματικά χέρια, αλλά και σε ανθρώπους με ψυχή, ενσυναίσθηση και ταλέντο. Ναι! Νοιώθω περήφανη για τους κομμωτές μας. Δεν είναι τυχαίο ότι το 38% του πληθυσμού μας, επέλεξε το κομμωτήριο για να επισκεφθεί, αμέσως  μετά την άρση των περιοριστικών  μέτρων.

6) Η επόμενη μέρα ήταν μια μέρα μου μύριζε Ελλάδα. Άνοιξη, φως, ήλιος, θάλασσα. Πόσο πλούσιοι  είμαστε εμείς οι Έλληνες! Να πω την αλήθεια θα ήθελα κι ένα παραλιακό ταβερνάκι με τα ευκόλως εννοούμενα. Οσονούπω όμως.

 

Αντώνης Μπαξεβάνης

1) Είμαι απ’ αυτούς που το διάστημα της καραντίνας άρχισα να δουλεύω από το σπίτι.

2) Ένιωσα αγωνία σχετικά με την οικονομική επίπτωση της καραντίνας, αλλά και ανησυχία για την διαχείριση της σχέσης με τους πελάτες. Είναι λογικό. Σε τέτοιες καταστάσεις μπορούν να χαθούν εύκολα οι ισορροπίες.

3) Ναι, βέβαια και αυτό αποδείχτηκε από τη συμμετοχή τους στην πρόσκλησή μας για την διαδυκτιακή εκπαίδευση.  Ήταν και είναι εντυπωσιακή η συμμετοχή που έχουμε.

4) Ναι, τα εκμεταλλεύτηκα όσο περισσότερο μπόρεσα. Εξάλλου, είναι ένας νέος τρόπος επικοινωνίας που προσφέρει πολλές δυνατότητες.

5) Η επόμενη μέρα πρέπει να είναι ομαλή και οργανωμένη για την επαναφορά στην κανονικότητα. Με μία ακολουθία  κι εφαρμογή φυσικά των μέτρων ασφαλείας, αλλά και με προσήλωση στην διατήρηση και σταδιακή αύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

6) Δεν έχω κάνει ακόμα κάποια κίνηση διαφορετική, συγκριτικά με τις κινήσεις κατά την περίοδο του αποκλεισμού.

 

Αυγουστίνα Μάνεση

1) Kαθ’ όλη τη διάρκεια του lockdown εφαρμόστηκε η εξ αποστάσεως εργασία οπότε ναι και εγώ εργαζόμουν από το σπίτι.

2) Σίγουρα στην αρχή υπήρξε ένα μούδιασμα, ανασφάλεια και αγωνία για το πως θα εξελιχθεί όλο αυτό καθώς ήταν μια πρωτόγνωρη κατάσταση.

3) Σίγουρα ναι! Με το κλείσιμο των καταστημάτων και το σύνθημα #ΜένουμεΣπίτι όλοι βρέθηκαν να έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο πράγμα που πιστεύω αξιοποιήθηκε.

4) Σαφώς εκμεταλλεύτηκα στον μέγιστο βαθμό τα social media οργανώνοντας σεμινάρια σε καθημερινή βάση για τους επαγγελματίες του κλάδου μας, αναρτώντας βίντεο και φωτογραφίες. Υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση κι ένα πολύ ζεστό κλίμα, Ενδεικτικό ήταν το γεγονός ότι γίνονταν αναρτήσεις στα προσωπικά τους προφίλ από όλη αυτή την δράση. Η τεχνολογία και τα social media αποτελούν ένα ανεκτίμητο εργαλείο μέσα από το οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε να ενημερωθούμε και να εργαστούμε.

5) Πιστεύω πως θα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος μέχρι να μπορέσει ο κόσμος να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Με το άνοιγμα των καταστημάτων το πρώτο μέλημα είναι η τήρηση των κανόνων ασφάλειας και υγιεινής, τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για τους πελάτες.

6) Επέλεξα να συναντήσω τα αγαπημένα μου πρόσωπα  τηρώντας φυσικά τα μέτρα ασφαλείας.

 

Σταύρος Κοτροκώης

1) Ναι, πράγματι, η δουλειά  γίνεται από το σπίτι.

2) Πραγματικά ήταν από τους κλάδους που επηρεάστηκαν άμεσα. Το συναίσθημα της αγωνίας του τι γίνεται τώρα, τι θα κάνουμε μετά, ήταν αυτά που εισέπραξα.

3) Τουλάχιστον στο κλάδο τον δικό μας, δόθηκε αυτή η ευκαιρία και είχαν πολλοί όφελος.

4) Ναι, βέβαια. Έγιναν πολλά μέσω τηλεδιάσκεψης και επιπλέον νιώθω πραγματικά  πολύ τυχερός  και ευτυχής γιατί στην εταιρία που εργάζομαι  έχουμε την τύχη να έχουμε μια πλατφόρμα εκπαίδευσης η οποία βοήθησε και βοηθάει πάρα πολύ στο να κάνουν οι κομμωτές το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή εκπαίδευσης.

5) Στην προστασία, την υγιεινή του χώρου και βέβαια στην προσαρμογή των νέων αναγκών και απαιτήσεων της νέας εποχής digital education.

6) Μια καλή βόλτα ακριβώς εκεί που σκάει το κύμα της θάλασσας.

 

Μιχάλης Πέππας

1) Ναι, είχα την ευκαιρία να δουλεύω από το σπίτι, οπότε ουσιαστικά δεν σταμάτησα ποτέ.

2) Επικρατούσε το συναίσθημα της αγωνίας για το πως θα είναι τα πράγματα όταν θα επιστρέψουμε στον χώρο εργασίας.

3) Ναι, βρέθηκε χρόνος σε αυτό το διάστημα να γίνουν πράγματα που δεν υπήρχε χρόνος να γίνουν πριν, είτε σε προσωπικές ανάγκες, είτε σε επαγγελματικές ανάγκες όπως η εκπαίδευση.  Και αυτό έγινε με πολλούς, αποδοτικούς τρόπους.

4) Ναι, με αυτή την ευκαιρία ενεργοποίησα πολλούς πελάτες να κάνουν χρήση των σόσιαλ για εκπαίδευση ή και παρουσίαση της προσωπικής τους δουλειάς.

5) Ο τρόπος επικοινωνίας απέναντι στους πελάτες, η συμβουλευτική, η επιλογή των υπηρεσιών  και παροχών και πλέον η μεγάλη ενότητα της καθαριότητας και απολύμανσης.

6) Να μετακινηθώ με την οικογένειά μου χωρίς το άγχος του μηνύματος. Αλλά αυτό ήταν από τα πρώτα πράγματα που συνέβησαν.

 

 

 

 

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION