CELEBRATING BEAUTY IN LISBON

View Gallery 45 Photos

Την 1η Νοέμβρη το My Extension ταξίδεψε στη Λισαβόνα για να παρευρεθεί στο Global Media Day 2018 του Coty Professional Beauty. Επρόκειτο για παραπάνω από ένα ακόμηevent, καθώς η μεγάλη συγκέντρωση που έλαβε χώρα στη καρδιά της Λισαβόνας γιόρτασε την έννοια της ομορφιάς και ανακοίνωσε σπουδαία νέα για τα μεγαλύτερα brands του ομίλου Coty: Wella Professionals, ghd, OPI και SEB MAN.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΡΕΖΟΠΟΥΛΟΥ

Το πρώτο μέρος του Global Media Day ξεκίνησε με ένα καλωσόρισμα από τον Randall Chinchilla, Global VP Influencer Marketing της Coty και την Laura Simpson, Coty Professional Beauty Chief Marketing Officer, οι οποίοι άνοιξαν την παρουσίαση.
Η Sylvie Moreau, Πρόεδρος του Coty Professional Beauty. H «βετεράνος» της βιομηχανίας της ομορφιάς μας έκανε μια γενική εισαγωγή για το τί πρόκειται να δούμε στο Coty Global Media Day 2018.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στις 2 Νοεμβρίου στο Palacio de Xabregas, ένα ιστορικό παλάτι χτισμένο προς τα τέλη του 17ου αιώνα, το οποίο αναστηλώθηκε κατά τον 18ο αιώνα. Το εσωτερικό του ήταν αυτό που έκλεψε τις εντυπώσεις, καθώς κάθε ένα από τα δωμάτια του

Ο Randall Chinchilla καλωσόρισε στην σκηνή τον νέο Coty Global Ambassador, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Rossano Ferretti. Οι δυο τους προχώρησαν σε μια μίνι συνέντευξη, μέσω της οποίας μάθαμε ότι ο γνωστός κομμωτής γίνεται ο πρώτος Παγκόσμιος Πρεσβευτής Coty, φέρνοντας στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Coty την εμπειρία 30 ετών που διαθέτει στον χώρο του πολυτελούς κομμωτηρίου.

Παλατιού ήταν διακοσμημένο με διαφορετικό τρόπο. Ο διακοσμητικός πλούτος των τοίχων και των ταβανιών ήταν έργα ζωγραφικής και αρχιτεκτονικής, ενώ πρωταγωνιστές ήταν τα αζουλέζος, τα παραδοσιακά πλακάκια της Πορτογαλικής τέχνης. Μάλιστα, τα πλακάκια που υπάρχουν στο εσωτερικό του Παλατιού θεωρούνται η μεγαλύτερη ιδιωτική συλλογή της Πορτογαλίας. Μέσα σε αυτόν τον ιστορικό χώρο που γιόρταζε τη τέχνη, μάθαμε τα πάντα για τα επερχόμενα νέα του Coty Professional Beauty.

Με 23 πολυτελή hair spas σε όλο τον κόσμο, ο Rossano είναι γνωστός ως «Maestro» και ο εφευρέτης της τεχνικής του αόρατου κουρέματος, έχει συνεργαστεί με celebrities και fashion brands, ενώ πολύ συχνά τον αναφέρουν ως τον πιο πολυτελή κομμωτή στον κόσμο. Η συνεργασία του με τον όμιλο Coty αναμένεται ανθοφόρα, καθώς με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στη βιομηχανία των κομμωτηρίων.

Όπως λέει και το όνομα, επρόκειτο για το Coty Global Media Day 2018 για αυτό και καλεσμένοι ήταν δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο. Την ιδιαίτερη αυτή μέρα όμως πλαισίωναν και σπουδαία πρόσωπα του Coty Professional Beauty, όπως η Sylvie Moreau η Πρόεδρος του Coty Professional Beauty, η Laura Simson Coty Professional Beauty Chief Marketing Officer, ο Andreas Kurkowitz Wella Professionals Global Color Ambassador, o Eugene Souleiman Wella Professionals Global Creative Director και πολλοί ακόμη. Το My Extension ευχαριστεί θερμά την Wella Professionals για το ξεχωριστό ταξίδι και την ευκαιρία να βιώσουμε την μοναδική εμπειρία του Coty Global Media 2018.


MEETING WITH EUGENE SOULEIMAN

Ο Eugene Souleiman ορίζει τις τάσεις των μαλλιών παγκοσμίως χρησιμοποιώντας την έμπνευση, τα χέρια και τα προϊόντα styling ΕΙΜΙ. Τον γνωρίσαμε από κοντά και μας εξέπληξε με τον αυθεντικό χαρακτήρα του.

Τι συμβολίζουν τα τρία χτενίσματα που παρουσιάσατε;
Το look με τα κλαδιά έχει να κάνει με την φύση και τον τρόπο που οι άνθρωποι αλληλοεπιδρούν με αυτή. Αυτό με τις κοτσίδες έχει να κάνει καθαρά με το σχέδιο, ενώ το κοντό, ξανθό κούρεμα έχει να κάνει με την νέα επανάσταση που συμβαίνει. Η νέα θηλυκότητα, ο ορισμός του τί είναι glamour σήμερα. Όλο το λουκ είναι μια ερώτηση, ένα πείραμα. Για εμένα το μοντέλο δεν είναι άντρας, δεν είναι γυναίκα. Το χρώμα συμβολίζει την σημαία των gay. Το κούρεμα ήταν ανδρικό, αλλά είχε θηλυκά vibes. Το πίσω μέρος ήταν αφηρημένο και αυτό ήταν το πιο ενδιαφέρον χτένισμα για εμένα. Αν θες να το καταλάβεις, τότε πρέπει να το δεις με άλλο μάτι.

Ο Randall Chinchilla υποδέχτηκε στη σκηνή τον Eugene Souleiman, Wella Professionals Global Creative Director. Γνωστός για την δουλειά του στις πασαρέλες και τις συνεργασίες του με μεγάλους οίκους μόδας, μας παρουσίασε τα 3 αγαπημένα hairstyles που επιμελήθηκε για την σεζόν Φθινόπωρο /Χειμώνας 2018.

Ήταν δύσκολα στη δημιουργία τους;
Εργάζομαι με πολύ δημιουργικούς ανθρώπους, επομένως το styling δύσκολων χτενισμάτων είναι για εμένα είναι κάτι το φυσιολογικό! Το look με τα ξανθιά μαλλιά ήταν αρκετά δύσκολο από άποψη δημιουργίας και τεχνικής στο κούρεμα. Το θέμα είναι τί κάνουν τα χέρια σου, για αυτό αν θες να φτιάξεις αυτό που φαντάζεσαι πρέπει να έχεις χέρια με αυτοπεποίθηση και να είσαι αποφασιστικός.
Κουρεύετε συχνά;
Αν κόψω τα μαλλιά κάποιου θα είναι είτε τζάμπα, είτε πολύ ακριβά (γέλια).
Έχετε κάνει ποτέ κάτι που δεν σας άρεσε;
Ναι, φυσικά. Έχω κάνει κουρέματα που δεν άρεσαν σε εμένα, αλλά άρεσαν σε αυτόν που έκανα. Πάντα κάνεις τα χτενίσματα όσο καλύτερα τεχνικά μπορείς, αλλά μερικές φορές στο τέλος δεν είσαι τόσο ικανοποιημένος όσο θα ήθελες. Όταν είσαι δημιουργικός άνθρωπος και βάζεις όλη σου την ψυχή στην δουλειά σου, τότε παίρνεις μεγάλη ικανοποίηση από αυτή. Νομίζω ότι όταν σκέφτεσαι έτσι, γίνεται αρκετά δύσκολο να κάνεις ένα κούρεμα σε κάποιον, το οποίο δεν θα του ταιριάζει. Τουλάχιστον, έτσι σκέφτομαι εγώ. Και όλοι, πάντα λένε ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά εγώ δεν θεωρώ ότι αυτό πάντα ισχύει.
Σας αρέσει περισσότερο το styling, ή το κούρεμα;
Για να είμαι ειλικρινής μου αρέσουν όλα. Μου αρέσουν γιατί βαριέμαι πολύ εύκολα, θέλω να κάνω προκλήσεις και διαφορετικά πράγματα συνέχεια.
Πόσα χρόνια δουλεύετε στις πασαρέλες; Πρέπει να είναι δύσκολο.
20 χρόνια. Ναι, είναι, αλλά έτσι είναι και οι οίκοι μόδας. Αυτή την στιγμή υπάρχουν δυο διαφορετικά πρόσωπα στην μόδα, το εμπορικό κομμάτι και το δημιουργικό. Για παράδειγμα, ο οίκος Maison Margiella έκανε μια φορά ένα show με Black Light. Εκεί τα ρούχα ήταν τρισδιάστατα, άλλαζαν τα χρώματα τους. Έναν χρόνο αργότερα, η Prada έκανε το ακριβώς το ίδιο. Προσωπικά πιστεύω ότι δουλεύω με πολύ ανοιχτόμυαλους ανθρώπους, οι οποίοι φτιάχνουν εντυπωσιακά show και ότι τα ρούχα αυτών των σχεδιαστών αξίζει να τα δούμε κάποτε σε μουσεία.

Τα looks είχαν ανατρεπτικό χαρακτήρα και ήταν ιδιαίτερα εμπνευσμένα, ταξιδεύοντας μας στη σύνθετη φαντασία του Eugene Souleiman.

Γνωρίζουμε ότι δεν συμβιβάζεστε και δεν ικανοποιείστε από τα looks που δημιουργείτε. Έχει υπάρξει κάποια κορυφαία στιγμή στην καριέρα σας;
Όχι, δεν την έχω βρει ακόμη. Δεν ξέρω καν και πως θα είναι. Όταν ξεκίνησα ήμουν επιπόλαιος, ποτέ δεν κατάλαβα που θα με οδηγήσει η δουλειά αυτή. Τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου απλά συνέβησαν και πιστεύω ότι δεν έκανα κακές επιλογές σε σχέση με τις καταστάσεις που παρουσιάστηκαν. Ποτέ δεν είχα κατασταλάξει σε αυτό που ήθελα να κάνω. Πάντα ήθελα να δοκιμάζω διαφορετικά πράγματα. Αυτό που θεωρώ διαφορετική πορεία ζωής και που θέλω για εμένα, είναι να απολαύσω την πορεία, το ταξίδι είναι αυτό που γεμίζει την καρδιά μου. Θέλω να κάνω αυτό που κάνω, θέλω να είμαι δημιουργικός και να ακολουθήσω το δικό μου μονοπάτι, το οποίο θέλω να είναι ξεχωριστό.

 


KOLESTON PERFECT ME+
Η επανάσταση στο χρώμα

Tα χαρούμενα μοντέλα της παρουσίασης, με τις όμορφες αποχρώσεις μαλλιών από την KOLESTON PERFECT ME+.
Ο David Sarro, χημικός μηχανικός και Beauty Senior
Director Research & Development Coty, μιλάει για την KOLESTON PERFECT ME+

H KOLESTON PERFECT ME+ είναι η μοναδική επαγγελματική μάρκα χρώματος με μια πραγματικά επαναστατική τεχνολογία στη σύνθεση της. Για την σύνθεση και την χημεία της, μας μίλησε ο David Sarro, χημικός μηχανικός και Beauty Senior Director Research & Development της Coty, το κατάλληλο πρόσωπο για να μας εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους η KOLESTON PERFECT ME+ αποτελεί αγαπημένη επιλογή κομμωτών αλλά και γυναικών.
Οι τεχνολογίες Pure Balance και ME+ έχουν αποδειχθεί ότι εξασφαλίζουν ατόφιο χρώμα και λιγότερη

O Andreas Kurkowitz, Wella Professionals Color Ambassador, συζητάει για το μοναδικά ατόφιο χρώμα της
KOLESTON PERFECT ME+.

φθορά στη τρίχα με κάθε ανανέωση χρώματος! Επιπλέον, μάθαμε και το γεγονός ότι η KOLESTON PERFECT ME+ δεν περιέχει τα μόρια PPD και PTD, τα οποία υπάρχουν εδώ και έναν αιώνα στις βαφές και είναι υπεύθυνα για την εμφάνιση αλλεργιών στο τριχωτό. Συνεπώς είναι βέβαιο ότι η νέα KOLESTON PERFECT ME+ φέρνει την επανάσταση στον χώρο της επαγγελματικής βαφής.
Όσο για το χρώμα, τη χρήση της βαφής, αλλά και το αποτέλεσμα της νέας KOLESTON PERFECT ME+, για αυτό μας μίλησε ο Andreas Kurkowitz, Wella Professionals Color Ambassador. Το χρώμα της KOLESTON PERFECT ME+ είναι σημαντικά πιο ατόφιο, είναι ισορροπημένο χρωματικά, χαρίζει φυσικό βάθος και λάμψη. Όσο για τη βαφή, είναι εξαιρετικά εύκολη στην εφαρμογή, δεν απαιτεί καμία αλλαγή στις συνήθειες του κομμωτή όσο αφορά σε αναλογίες και χρόνους αναμονής, ενώ φέρει και ένα ευχάριστο άρωμα.

 

WELLA PROFESSIONALS COLOR DJ
Το μέλλον της εξατομίκευσης στο χρώμα!

Το Wella Professionals Color Dj είναι επίσημα, η πρώτη, επαναστατική εφεύρεση η οποία στόχο έχει να επαναπροσδιορίσει όλη την εμπειρία χρώματος στο κομμωτήριο.

Ανάμεσα στις βόλτες μας στις αίθουσες, παρατηρήσαμε ένα πλήθος κόσμου μαζεμένο γύρω από ένα μυστηριώδες μηχάνημα. Πλησιάζοντας, ανακαλύψαμε ακόμη μια καινοτομία από την Wella Professionals προς τη βιομηχανία των κομμωτηρίων, η οποία ανοίγει μια νέα υπηρεσία και αποτελεί μια επαναστατική εφεύρεση. Το Wella Professionals Color Dj είναι επίσημα, η πρώτη, εφεύρεση η οποία στόχο έχει να επαναπροσδιορίσει όλη την εμπειρία χρώματος στο κομμωτήριο! Το Color Dj είναι μια μηχανή χρώματος, η οποία σαν υπηρεσία είναι 10 φορές πιο στοχευμένη και ακριβής σε σχέση με αυτή ενός κομμωτή. Ο λόγος είναι ο εξής: Με το Color Dj ο κομμωτής σε συνεργασία με τον πελάτη, μπορεί να δημιουργήσει οποιαδήποτε απόχρωση επιθυμεί. Το αποτέλεσμα είναι μια πλήρως εξατομικευμένη Couture Color Mask, με την οποία ο πελάτης θα διατηρεί λαμπερό το χρώμα του μέχρι τον επόμενη ανανέωση χρώματος.

Ένα μπολάκι αναμένει στο κάτω μέρος του Color Dj και μέσα σε αυτό ρέουν διαφορετικά χρώματα. Το πιο απολαυστικό κομμάτι είναι η ώρα της ανάδευσης των χρωμάτων, τα οποία ομογενοποιούνται και παραδίδουν το επιθυμητό χρώμα.

Το Color Dj συνοδεύεται από αντίστοιχο app, μέσω του οποίου ο κομμωτής θα μπορεί να δημιουργήσει ένα μοναδικό χρώμα και φόρμουλα. Στην συνέχεια η εφαρμογή εμφανίζει το αποτέλεσμα του χρώματος, το οποίο ο κομμωτής μπορεί να το επεξεργαστεί περαιτέρω μέχρι να φτάσει στην ιδανική απόχρωση του πελάτη του. Οι συνδυασμοί που μπορεί να δοκιμάσει είναι πάνω από 60.000.000, όμως δεν τελειώνει εκεί! Η απόλυτα εξατομικευμένη υπηρεσία του Color Dj, παρέχει και φροντίδα των μαλλιών, προσφέροντας την επιλογή ανάμεσα σε 3 αρώματα. Με αυτό τον τρόπο ο κομμωτής μπορεί να δημιουργήσει πάνω από τρία τρισεκατομμύρια φόρμουλες!


SEB MAN

Η νέα ανδρική σειρά από την Sebastian Professional, για τον UN/DEFINABLE άντρα.

Ο Aiden επιμελείται το styling του Billy Huxley, ένα από τα
κεντρικά μοντέλα της καμπάνιας SEB MAN.

Με μεγάλο ενθουσιασμό μπήκαμε στην αίθουσα που θα λάμβανε χώρα και η παρουσίαση SEB MAN, η νέα ανδρική σειρά από την Sebastian Professional που περιλαμβάνει προϊόντα haircare, styling και grooming. Τη παρουσίαση άνοιξε ο Randall Chinchilla, Global VP Influencer Marketing της Coty, ο οποίος μας έκανε μια εισαγωγή στη γενική φιλοσοφία της σειράς SEB MAN. Η νέα σειρά απευθύνεται στον σύγχρονο άντρα με ένα ξεχωριστό τρόπο, καθώς αναγνωρίζει τη καινούργια έννοια της αρρενωπότητας και ανταποκρίνεται στο κάλεσμα των ανδρών που επιδιώκουν να απαγκιστρωθούν από μονοδιάστατα στερεότυπα.
Αμέσως μετά εμφανίστηκε και το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας SEB MAN, ο Global Creative artist του SEB MAN, Aiden Xydis. Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν η νεαρή του ηλικία, ο ίδιος όμως δεν στερείται ικανοτήτων καθώς έχει περάσει από την ακαδημία της Vidal Sassoon, από το ΒΙΒΑ Education στην Μελβούρνη, ενώ έχει λάβει και προσωπική εκπαίδευση από τον Global Artistic Director της Sebastian Professional, Shay Dempsey. Ο Aiden λοιπόν, μας έκανε μια μικρή επίδειξη των Barbering δεξιοτήτων του επί σκηνής, καθώς κάλεσε στη σκηνή τον Billy Huxley, ένα από τα κεντρικά μοντέλα της καμπάνιας SEB MAN. Εκεί επιμελήθηκε το styling των μαλλιών του, χρησιμοποιώντας προϊόντα SEB MAN.
Στο τέλος της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να επεξεργαστούμε τα προϊόντα από κοντά. Μια από τις λεπτομέρειες που τραβάει την προσοχή είναι το design των μπουκαλιών, μια ιδιαίτερα αρρενωπή σχεδίαση που αντλεί έμπνευση από στρατιωτικά παγούρια και μεταλλικά φλασκιά. Ακόμη, το SEB MAN απαρτίζεται από 3 πλούσιες κατηγορίες haircare, styling και grooming και επειδή φέρει την υπογραφή της Sebastian Professional, είναι βέβαιο ότι κομμωτές και μπαρμπέρηδες θα μείνουν πλήρως ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις των προϊόντων. H σειρά SEB MAN κυκλοφορεί τον Ιανουάριο του 2019.

Μια από τις λεπτομέρειες που τραβάει την προσοχή είναι το design των μπουκαλιών, μια ιδιαίτερα αρρενωπή σχεδίαση που αντλεί έμπνευση από στρατιωτικά παγούρια και μεταλλικά φλασκιά.

ghd platinum+
Long Live the Queens!

 

Όπως σχολίασε και ο Steve Elstein Vice President του ghd, «η καλύτερη πρέσα που έχουμε φτιάξει μέχρι στιγμής» αναφερόμενος στο ghd planitum+.
Η εντυπωσιακή αίθουσα στην οποία έγινε η παρουσίαση ghd ήταν γεμάτη χρυσά μπαλόνια και την πολυτελή λάμψη του brand ghd.
Ο Steve Elstein Vice President της ghd την ώρα που παρουσιάζει την νέα πρέσα ghd planitum+.

Επόμενη στάση το brand που θέλει να μας χαρίσει όμορφα μαλλιά, κάθε μέρα, το ghd. Στην παρουσίαση ghd γνωρίσαμε τους ανθρώπους πίσω από την επαναστατική τεχνολογία των προϊόντων ghd, τον Steve Elstein Vice President της ghd και την Montse Passolas Senior Vice President.
Η κεντρική ιδέα που υπογράμμιζε την παρουσίαση ήταν το σλόγκαν «Long Live the Queens», η νέα καμπάνια της ghd, η οποία στοχεύει στο να κάνει τις γυναίκες να νιώσουν πιο δυνατές, αλλά και πιο όμορφες με την εμφάνιση τους. Σήμερα λοιπόν, οι γυναίκες μπορούν να νιώσουν Βασίλισσες με την εμφάνιση τους, με τη νέα πρέσα ghd planinum+. Η νέα προσθήκη στην πολυτελή συλλογή εργαλείων styling της ghd, είναι όπως σχολίασε και ο Steve Elstein Vice President της ghd, «η καλύτερη πρέσα που έχουμε φτιάξει μέχρι στιγμής». Το ghd platinum+ είναι μια έξυπνη πρέσα με ultra-zone τεχνολογία πρόβλεψης για μεγαλύτερη αξιοπιστία και ακόμη καλύτερη εμπειρία styling. Ο λόγος που ονομάζεται “έξυπνη” είναι επειδή αναγνωρίζει τις ανάγκες των μαλλιών και προσαρμόζεται σε αυτές.

Η Montse Passolas Senior Vice President της ghd μας μιλάει για
την καμπάνια «Long Live the Queens».

Αυτή την λειτουργία την επιτυγχάνει μέσω της προηγμένης τεχνολογίας ultra-zone, η οποία
παίρνει τα εύσημα ως η τελευταία καινοτομία στα εργαλεία styling, καθώς εγγυάται ομοιόμορφη κατανομή της θερμότητας χαρίζοντας όμορφο αποτέλεσμα με μόλις ένα πέρασμα. Επιπλέον, η θερμοκρασία ελέγχεται 250 φορές ανά δευτερόλεπτο ώστε να παραμένει σταθερά στους 185°C, την ιδανική θερμοκρασία για styling, για ακόμη πιο υγιή μαλλιά.
Όμως η ghd δεν επαναπαύεται για αυτό και προς το τέλος της παρουσίασης, μας φανερώθηκε και ένα καινούργιο εργαλείο, το οποίο φέρνει την επανάσταση στις μπούκλες! Το ghd Oracle είναι το πρώτο σίδερο για μπούκλες το οποίο επιτρέπει στον κομμωτή να δημιουργεί όποιον τύπο μπούκλας επιθυμεί, με ένα μόνο πέρασμα. Το μυστικό βρίσκεται στον έξυπνο σχεδιασμό του, αλλά και στο πατενταρισμένο συνδυασμό καυτών και κρύων πλακών, με τις καυτές πλάκες να δομούν την μπούκλα και τις κρύες να την ψύχουν άμεσα για αποδεδειγμένη λάμψη και μπούκλες χωρίς φριζάρισμα.

Το ghd Oracle είναι το πρώτο σίδερο για μπούκλες το οποίο επιτρέπει στον κομμωτή να δημιουργήσει όποιον τύπο μπούκλας επιθυμεί, με ένα μόνο πέρασμα. Το ghd Oracle το αναμένουμε στην Ελλάδα μέσα στους επόμενους μήνες.

OPI TOKYO 2019

Η νέα συλλογή OPI TOKYO για το 2019 πάει παρέα με τη νέα Ambassador της σειράς, Mei Kawajiri.

Η Ambassador της σειράς Tokyo, είναι η πιο viral nail artist αυτή τη στιγμή στο Instagram, η Mei Kawajiri.

Η αίθουσα της OPI ήταν γεμάτη χρώμα, μπαλόνια και αναπαυτικά πουφ καθίσματα, μια διακόσμηση η οποία μας προετοίμασε σωστά για την ανακοίνωση της νέας σειράς της OPI για την Άνοιξη 2019. Με το όνομα TOKYO η νέα κολεξιόν αντλεί έμπνευση από την ομώνυμη πόλη, την πλούσια παράδοση της, την ανατρεπτική μόδα στο στυλ, τα ψηλά κτίρια και την πολύχρωμη παλέτα της πόλης. Οι 12 αποχρώσεις διατίθεται σε Nail Lacquer, Long-Wear Infinite Shine και GelColor, ενώ τα χρώματα είναι πλούσια, ζωντανά και ό,τι πρέπει για την εποχή της άνοιξης.
Τα καλύτερα νέα για την OPI όμως, είναι η Ambassador της σειράς Tokyo, η οποία δεν είναι άλλη από την πιο viral nail artist αυτή την στιγμή στο Instagram, την Mei Kawajiri. Η διάσημη Γιαπωνέζα nail artist είναι γνωστή για τις συνεργασίες της τόσο με περιοδικά και εταιρίες (Google, Sprite, American Express, Reebok, Harper’s Bazaar, ELLE, κλπ.), όσο και για το γεγονός ότι έχει πελάτες διάσημους celebrities όπως τις Gigi και Bella Hadid, Ariana Grande, Kim Kardashian, Adriana Lima, Janelle Monae, Playboi Carti, Jonathan Van Ness και Justine Skye.
A TALK WITH MEI KAWAJIRI, MOST VIRAL NAIL ARTIST
Με την Mei Kawajiri μιλήσαμε από κοντά και μάθαμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την δουλειά της και την τέχνη του Nail art, με την οποία είναι ερωτευμένη από πολύ μικρή ηλικία.
Αν δεν ήσουν Nail artist τί δουλειά θα ήθελες να κάνεις;
Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Αν δεν ήμουν nail artist, σίγουρα θα μου ήταν πολύ δύσκολο να βρω μια τεχνίτρια που θα την εμπιστευόμουν γιατί είμαι πολύ επιλεκτική. Όσο για το επάγγελμα, ίσως θα γινόμουν tattoo artist, ή πιλότος! Επίσης, εντυπωσιάζομαι και από την δουλειά των πλαστικών χειρούργων γιατί περιλαμβάνει λεπτομέρεια. Ίσως να την έκανα, αλλά όχι με τόσο μακριά νύχια!
Όταν γνωρίζεις μια γυναίκα, κοιτάς τα νύχια της; Κατηγοριοποιείς τις γυναίκες με βάση αυτό;
Ναι, πάντα τσεκάρω το χρώμα και το νύχι! Δεν θα τις κοιτάξω ποτέ επικριτικά, αλλά πάντα θα δω το μανικιούρ, το χρώμα και το πόσο περιποιημένα είναι. Μπορεί να βλέπω όμορφες γυναίκες με ωραίο ντύσιμο και με φθαρμένα νύχια. Αν όμως δω κάποια που είναι ντυμένη πρόχειρα και παρόλα αυτά έχει ωραία, περιποιημένα νύχια, τότε εντυπωσιάζομαι πολύ.
Τι στυλ μανικιούρ σου αρέσουν;
Μου αρέσει πολύ το nail art, το 3D, το σικ στυλ και πολλά ακόμη. Μερικές φορές μπορεί να κάνω μόνο χρώμα, ενώ άλλες μου αρέσει να αναμειγνύω βερνίκια για να βγάλω ένα μοναδικό χρώμα.

Τι σε έκανε να πεις το ναι στην συνεργασία σου με την OPI;
Πάντα ήθελα να δουλέψω με την OPI. Ο λόγος για αυτό βρίσκεται στην αρχή της πορείας μου ως nail artist, καθώς στην σχολή στην Ιαπωνία που σπούδαζα δουλεύαμε με βερνίκια OPI. Εκεί είχαν μια τεράστια συλλογή χρωμάτων. Επίσης, ξέρω ότι το πινέλο της OPI είναι πολύ καλό. Μπορώ να φτιάξω με αυτό γαλλικό μανικιούρ, πολύ εύκολα.

Η OPI TOKYO 2019. Η νέα κολεξιόν αντλεί έμπνευση από την ομώνυμη πόλη, την πλούσια παράδοση της, την ανατρεπτική μόδα στο στυλ, τα ψηλά κτίρια και την πολύχρωμη παλέτα της πόλης.

Πότε συνειδητοποίησες ότι ήθελες να γίνεις nail artist;
Όταν ήμουν μικρή πάντα ζωγράφιζα διάφορα, μικρά σχέδια. Μια μέρα είπα στην μητέρα μου ότι δεν θέλω να σπουδάσω, αυτό που ήθελα ήταν να κάνω τέχνη. Και εκείνη μου απάντησε «Τότε πρέπει να βρεις τον καλύτερο τρόπο για να κάνεις την τέχνη σου, χωρίς να σπουδάσεις». Κάποια στιγμή βρέθηκα σε ένα βιβλιοπωλείο και είδα ένα περιοδικό για μανικιούρ. Εκεί μέσα τα σχέδια ήταν περιορισμένα, κάτι που με έκανε να αναρωτηθώ γιατί υπάρχουν τόσα λίγα σχέδια; Εγώ μπορώ να κάνω πολλά περισσότερα και διαφορετικά και έτσι είπα στην μητέρα μου «το βρήκα! Θα γίνω nail artist» και εκείνη μου έδωσε κουράγιο. Έτσι, μόλις τελείωσα το σχολείο πήγα σε σχολή μανικιούρ στην Ιαπωνία. Μάλιστα, η σχολή ξεκινούσε 1 το μεσημέρι και εγώ βρισκόμουν εκεί από τις 11 το πρωί γιατί ήθελα να πειραματιστώ και πάντα έφτιαχνα μανικιούρ στα νύχια μου πριν ξεκινήσει το μάθημα.
Πόσο δύσκολο ήταν να χτίσεις την σελίδα σου στο Instagram;
Ξεκίνησα το δεύτερο προφίλ μου στο Instagram το 2012, όταν μετακόμισα στη Νέα Υόρκη με το όνομα @nailsbymei. Στην αρχή συναντούσα τόσους πολλούς ανθρώπους, όμως δεν ήξερα αγγλικά και είναι πολύ πιο γρήγορο απλά να δείξεις στον άλλον την φωτογραφία. Σταδιακά όλοι έμαθαν για τα μανικιούρ μου και μου έστελναν μηνύματα ότι θέλουν να δοκιμάσουν τα σχέδια που ανέβαζα. Το προφίλ μου κέρδισε φήμη μόνο του μετά από έναν χρόνο, ενώ όσοι ήθελαν να συνεργαστούν μαζί μου επικοινωνούσαν μαζί μου μέσω του Instagram.

Η καλλιτέχνης Rebeca Khamlichi ζωγραφίζει την κεντρική φωτό της καμπάνιας OPI TOKYO 2019. Με κάθε ανέβασμα της φωτογραφίας αυτού του πίνακα στα social media, η OPI δώριζε ένα δολλάριο σε τοπικούς
οργανισμούς.

Ποιο είναι το πιο τρελό μανικιούρ που σου έχει ζητήσει η Gigi Hadid;
Είναι πάντα πολύ δημιουργική και πάντα θέλει κάτι καινούργιο. Συνήθως πριν ξεκινήσουμε σχεδιάζουμε ένα είδος χάρτη, στο οποίο συνδυάζουμε χρώματα έτσι ώστε να δούμε τι θα κάνουμε ως μανικιούρ.

No Comments Yet

Comments are closed

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION