HAIR SALON: CHRISTMAS PREPARATIONS

Το κλειδί για μια πετυχημένη Χριστουγεννιάτικη σεζόν είναι η προετοιμασία, για αυτό και σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να προετοιμαστείτε όσο καλύτερα γίνεται.

Τα Χριστούγεννα είναι η πιο εμπορική περίοδος του χρόνου και αυτό είναι γεγονός, καθώς ο τζίρος που σημειώνεται την συγκεκριμένη εποχή είναι ο μεγαλύτερος της χρονιάς. Αν προετοιμαστείτε σωστά, έχετε την δυνατότητα να εκμεταλλευτείτε την σεζόν όσο καλύτερα μπορείτε, αυξάνοντας τα κέρδη, την φήμη και την πελατείας σας. Όσο ευεργετική είναι όμως η συγκεκριμένη περίοδος, άλλα τόσο «χαοτική» είναι για τα κομμωτήρια. Κι επειδή οι δουλειές που θα έχετε να κάνετε είναι πολλές, εμείς σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να τα διαχειριστείτε όλα λίγο καλύτερα.

 

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Αρχικά, πρέπει να αποφασίσετε ποιες είναι οι ευκαιρίες και με ποιους τρόπους μπορεί να ωφεληθεί το κομμωτήριο από την Χριστουγεννιάτικη σεζόν. Αποφασίστε και επιλέξτε ρεαλιστικά, τους στόχους που θέλετε να πετύχετε μέσα στα Χριστούγεννα.

  • Την συχνότητα των επισκέψεων
  • Τον μέσο όρο περιποίησης κάθε πελάτη
  • Νέοι πελάτες στο κομμωτήριο
  • Εμπιστοσύνη των πελατών
  • Τις συστάσεις των πελατών σας, σε φίλους/συγγενείς/γνωστούς

 

ΠΑΜΕ ΟΜΑΔΑ!

Η ομάδα σας είναι η κινητήριος δύναμη του κομμωτηρίου, το βασικό και το πιο σημαντικό γρανάζι που είναι υπεύθυνο για την επιτυχία, ή την αποτυχία του κομμωτηρίου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προνοήσετε να κρατήσετε την ομάδα σας όσο το δυνατόν περισσότερο οργανωμένη, καθώς οι δύσκολες μέρες των Χριστουγέννων θα φθείρουν το δυναμικό τους.

  • Αν δεν φροντίσετε να είναι σωστά προετοιμασμένη η ομάδα σας, σωματικά και ψυχολογικά, τότε η αναμενόμενη κόπωση τους θα σας στοιχίσει τόσο στο αποτέλεσμα της εξυπηρέτησης, όσο και στο ηθικό τους. Δεν θέλετε ούτε να χάσετε πελάτες επειδή δεν έλαβαν το κούρεμα που ήθελαν, αλλά ούτε και να συμβιβαστείτε με μέτρια δουλειά. Για αυτό υπάρχουν αρκετές λύσεις και η μια από αυτές είναι να μοιράσετε διαδοχικά ρεπό, προτού ξεκινήσει η χριστουγεννιάτικη περίοδος.
  • Το να κρατήσετε την ψυχολογία της ομάδας ψηλά κατά την χριστουγεννιάτικη περίοδο, οφείλει να είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες σας. Κανένας εργαζόμενος δεν νιώθει όμορφα μετά από 14ωρο κουραστικής δουλειάς, να φεύγει από την εργασία του χωρίς να ακούσει ούτε ένα «ευχαριστώ». Για αυτό, να θυμάστε να τους δείχνετε την ευγνωμοσύνη σας.
  • Πριν ξεκινήσει ο «χαμός» των Χριστουγέννων, σχεδιάστε ένα ευχάριστο meeting με ποτά και φαγητό. Εκεί θα έχετε την ευκαιρία να συζητήσετε με την ομάδα σας τους στόχους που έχετε θέσει για τα Χριστούγεννα, αλλά και να ζητήσετε την γνώμη τους για το πως μπορείτε να το οργανώσετε σε μια μορφή project. Εκεί μπορείτε να μοιράσετε δουλειές, να συζητήσετε για την επερχόμενη φρενίτιδα που πλησιάζει και να βάλετε τους πάντες σε κοινό κλίμα, πράγμα που θα κάνει πιο εύκολη την οργάνωση.

 

SOCIAL MEDIA

Τα Χριστούγεννα οι προσφορές και τα δώρα είναι κανόνας. Για αυτό αφιερώστε χρόνο στην οργάνωση τους για να δείτε πως θα διαχειριστείτε τον χρόνο και τις προσφορές. Το σίγουρο είναι ότι ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσετε τις προσφορές είναι, είναι μέσω των social media.

  • Προετοιμαστείτε και σχεδιάστε τα ποστ που θα κάνετε μέρες πριν. Στην περίπτωση που έχετε παραπάνω από 1 προσφορά που θέλετε να προωθήσετε, τότε «σπάστε» τον μήνα του Δεκεμβρίου και προγραμματίστε τις προσφορές, για να κρατήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σε υψηλά επίπεδα.
  • Αν θέλετε να κερδίσετε επισκεψιμότητα στην σελίδα σας, τότε δείτε ποια είναι τα ποστ που τραβάνε περισσότερο ενδιαφέρον – είναι συμβουλές, ερωτήσεις, νέα του κομμωτηρίου, ειδήσεις lifestyle; Δώστε έμφαση σε εκείνα που τραβούν περισσότερο ενδιαφέρον, καθώς μέσα στον Δεκέμβριο κάθε ποστ που θα κάνετε θα θέλετε να μετράει.
  • Facebook Live: Μια πολύ σημαντική λειτουργία, την οποία μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να τραβήξετε άμεσα το ενδιαφέρον. Μπορείτε να βάλετε έναν επαγγελματία να κάνει live review ενός νέου προϊόντος, να προβάλλετε το χαρούμενο χριστουγεννιάτικο κλίμα του μαγαζιού, ή και να δείξετε live το φινίρισμα ενός εντυπωσιακού Χριστουγεννιάτικου hairstyle. Οι δυνατότητες είναι πολλές!
  • Στην περίπτωση που σχεδιάσετε διαφημιστικά έντυπα, ή banners για το facebook και το site σας, δώστε σημασία στο χρώμα! Τα παρακάτω χρώματα είναι συνδεδεμένα με συγκεκριμένα συναισθήματα που προκαλούν στους ανθρώπους μόλις τα αντικρύσουν και μπορεί να σας βοηθήσουν:
  • Το κόκκινο προκαλεί δυνατά συναισθήματα. Είναι ιδανικό για εκπτώσεις και προσφορές.
  • Το ασημένιο, το χρυσό και το μαύρο δίνουν την αίσθηση της πολυτέλειες, του prestige και της κομψότητας.
  • Το βιολετί, το ροζ και το μοβ είναι το πιο συνηθισμένο χρώμα κομμωτηρίων, που αρέσει στις γυναίκες.
  • Το μπλε χαρίζει μια αίσθηση εμπιστοσύνης και ηρεμίας.
  • Το πράσινο είναι συνδεδεμένο με την φιλοσοφία του eco-friendly, αλλά είναι επίσης και πολύ ξεκούραστο χρώμα για το μάτι.

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION