HAIRCUT TRAINING: Η ανάγκη για αρμονική συνεργασία ανάμεσα σε couper & colorist

Μερικές σκέψεις για τη σειρά προτεραιότητας ενασχόλησης με την πελάτισσα, μεταξύ colorist και couper. Θα ξετυλίξουμε ένα σενάριο που πολύ συχνά συναντάμε στο κομμωτήριο.

Από τον Αντώνη Ριζόπουλο

 

 

 

Με ρεσεψιόν ή χωρίς, μπαίνει η κυρία «Τάδε», την καλωσορίζουμε και την ρωτάμε τι θα κάνει. Μας απαντά βαφή και κούρεμα. Την περνάμε στο βαφείο και καλούμε την ή τον colorist. Συζητούν για ένα μπαλαγιάζ στις άκρες, το μαλλί της πελάτισσας είναι κοντά στην μέση, και ξεκινάει η διαδικασία της βαφής που η κυρία έχει ζητήσει. Όλα τέλεια μέχρι εδώ…

Λούζεται η κυρία, το χρώμα φοβερό από τους ώμους και κάτω και έρχεται η σειρά του couper να ακούσει την επιθυμία της πελάτισσας για να αρχίσει να δουλεύει. Τελειώνει ένα καταπληκτικό κούρεμα «καρέ λίγο πάνω από το ύψος των ώμων». Το βλέπει ο/η colorist, παθαίνει ταραχή γιατί έχει εξαφανιστεί το χρώμα, τα βάζει με την πελάτισσα που δεν της το είπε, η πελάτισσα λέει με το δίκιο της πως δεν  την ρώτησαν, όλοι μαζί ψάχνουν να βρουν ποιός πέρασε την πελάτισσα, η κοπέλα που την πέρασε τους λέει πως ο κομμωτής είχε ραντεβού και δεν τον ενόχλησε, και η πελάτισσα δεν πληρώνει για κάτι που δεν έχει, αφού το χρώμα το πήρε η σκούπα!

Το υποθετικό αυτό σενάριο, μας λέει πως αυτό το κομμωτήριο δεν έχει σειρά προτεραιότητας. Σέβομαι απόλυτα και τις δύο ειδικότητες, couper και colorist, άλλωστε ασχολούμαι και με τις δύο, όμως το κάθε αποτέλεσμα στα μαλλιά εξαρτάται από την αρμονική συνεργασία τους

Η συνεργασία των δύο (couper-βαφείο) πρέπει να είναι άριστη και συνεχής. Για παράδειγμα, εάν έρθει μια πελάτισσα που θα βαφτεί και θα κάνει αλλαγή στο κούρεμα, πρέπει ο couper να συζητήσει πρώτα μαζί της να κάνει τις απαραίτητες ψαλιδιές μείωσης μήκους ή όγκου, ώστε το βαφείο να μπορεί να δημιουργήσει σε μαλλί που θα υπάρχει και μετά το κούρεμα. Αν υπάρχει χρόνος μπορεί να γίνει και όλο το κούρεμα (σε στεγνό). Έτσι, το βαφείο θα έχει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για το κούρεμα και το χρώμα θα ταιριάζει απόλυτα.

Σε περίπτωση που ο κομμωτής κουρεύει, για την οικονομία του χρόνου, πρέπει να ζητήσει συγνώμη από το ραντεβού του και να ασχοληθεί για 5 λεπτά με το μελλοντικό κούρεμά του. Αν περιμένει να τελειώσει πρώτα και μετά να πάει να δει την κυρία στο βαφείο, θα χαθούν οι χρόνοι και τα ραντεβού θα έχουν μεγάλες αναμονές.

Δουλεύοντας με αυτόν τον τρόπο είναι σίγουρη η επιτυχία μας.

 

EXTRA TIP
Για να προγραμματίζουμε καλύτερα τη δουλειά μας, μπορούμε να εκπαιδεύσουμε αυτούς που κλείνουν ραντεβού να ρωτούν αν θα κάνουν κάποια αλλαγή (οι πελάτισσες) και να βάζουν έναν αστερίσκο στο calendar δίπλα στο όνομα της πελάτισσας, ώστε όλοι να είναι προετοιμασμένοι.

 

 

 

 

Ο Αντώνης Ριζόπουλος
είναι ιδιοκτήτης
του καταστήματος
beautique Καλλιθέας,
εισηγητής σεμιναρίων
εκπαίδευσης
κουρέματος και
προσωπολογίας. Είναι
καθηγητής στο ΙΕΚ
ΑΚΜΗ. Για επικοινωνία
μαζί του μπορείτε
να τον βρείτε στο
Facebook, Antonio
Rizopoulos.

 

 

 

 

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION