HAIRSALON: REPOSTED ON INSTAGRAM

Ο μαγικός κόσμος του Instagram παρέχει πολλές δυνατότητες στους χρήστες του και μια από αυτές είναι το repost, δηλαδή η αναδημοσίευση μιας φωτογραφίας ενός χρήστη από έναν άλλον. Το repost αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν γίνεται από λογαριασμούς που διαθέτουν πολλούς ακόλουθους. Όταν μια φωτογραφία ενός χρήστη αναδημοσιεύεται από έναν λογαριασμό με πολλούς ακόλουθους, τότε ο «μικρός» χρήστης αυξάνει τα likes, τα follow, αλλά και την φήμη του. Αν τα repost γίνονται συχνά, τότε ο χρήστης αποκτάει εύκολα και γρήγορα περισσότερους ακόλουθους. Ας δούμε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνετε τις φωτογραφίες σας να αναδημοσιευθούν από άλλους, μεγάλους λογαριασμούς στο Instagram:

Το σωστό Tagging

  • Αρχικά ας υποθέσουμε ότι έχετε ήδη εντοπίσει τις μεγάλες σελίδες στις οποίες θα θέλατε να αναδημοσιεύετε την δουλειά σας.
  • Ταγκάρετε τις φωτογραφίες σας με τα ονόματα των λογαριασμών που έχετε εντοπίσει. Με αυτόν τον τρόπο οι λογαριασμοί θα εντοπίσουν πιο εύκολα την δουλειά σας.
  • Τους λογαριασμούς αυτούς πρέπει να τους βάλετε και ως hashtag στο post που θα κάνετε.
  • Μια καλή συμβουλή είναι να ταγκάρετε τον λογαριασμό που στοχεύετε και στα stories σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι η δουλειά σας θα δημοσιευθεί, όμως αυξάνει τις πιθανότητες.

Αλληλοεπιδράστε με τους λογαριασμούς

  • Το να ζητήσετε από έναν λογαριασμό μέσω DM (προσωπικά μηνύματα) να δημοσιεύσει σας, δεν θα πετύχει. Οι περισσότεροι λογαριασμοί δεν μπαίνουν καν στον κόπο να απαντήσουν σε τέτοια μηνύματα.
  • Κάντε likes και αφήνετε σχόλια στα post των σελίδων που σας ενδιαφέρουν, έτσι ώστε να σας μάθουν. Πολλές σελίδες μάλιστα απαντούν και στα σχόλια των ακολούθων τους, ειδικά αν αυτά είναι έξυπνα ή χιουμοριστικά.
  • Όσο περισσότερο αλληλοεπιδράτε με τους λογαριασμούς, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε να σας γνωρίσουν και κάποια στιγμή να σας αναδημοσιεύσουν.
  • Η αλληλοεπίδραση βοηθάει και εσάς, καθώς με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε την κινητικότητα και του δικού σας λογαριασμού.

Πάνω από όλα μετράει το υλικό

  • Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, ειδικά ανάμεσα στους κομμωτές. Προμηθευτείτε μια καλή κάμερα, μάθετε πως να βγάζετε καλύτερες φωτογραφίες και αναζητήστε την τέλεια λήψη.
  • Οι μεγάλοι λογαριασμοί συνήθως ψάχνουν φωτογραφίες που αναδεικνύουν τις ικανότητες των κομμωτών, είτε πάνω στο χρώμα, στο styling, είτε στο κούρεμα. Παρόλα αυτά η ποιότητα και το πόσο μοναδική είναι κάθε φωτογραφία αποτελούν σημαντικούς παράγοντες.

.

Αυξήστε τους δικούς σας followers για να αποκτήσετε ένα πιο δυνατό προφίλ

  • Για να αυξήσετε τους ακόλουθους σας ξεκινήστε με το να είστε περιγραφικοί σε κάθε φωτογραφία που ανεβάζετε. Γράψτε πως δημιουργήσατε το hairstyle και μην διστάσετε να δώσετε συμβουλές. Παρόλα αυτά, αν ο στόχος σας είναι να μαζέψετε ακόλουθους πελάτες και όχι κομμωτές, μην μπείτε σε πολύ τεχνικές πληροφορίες.
  • Να είστε συνεπής και να ποστάρετε φωτογραφίες με μια συχνότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανεβάζετε καθημερινά φωτογραφίες, αλλά ούτε και μια φορά τον μήνα. Δώστε έμφαση στην ποιότητα και φτιάξτε ένα πρόγραμμα ποσταρισμάτων.
  • Να ποστάρετε φωτογραφίες που δείχνουν το πρόσωπο του πελάτη σας. Οι φωτογραφίες πλάτης είναι εντυπωσιακές και αναδεικνύουν τα μαλλιά, όμως οι πελάτες θέλουν να βλέπουν πρόσωπα, έτσι ώστε να διακρίνουν το συνολικό αποτέλεσμα του look. Ποστάρετε λοιπόν, φωτογραφίες που δείχνουν το πρόσωπο, αλλά και την πλάτη.
  • Μην ξεχάσετε να βάζετε πάντα hashtags. Να βάζετε πάντα ένα hashtag με την τοποθεσία (#athenshairstylist, #athenshaircolorist), ένα hashtag με το όνομα του κομμωτηρίου, ένα για το χρώμα (#blondehair) ένα για την τεχνική (#colorcorrection, #balayage) και ένα για το hairstyle (#straighthair, #wavyhair). Μια καλή συμβουλή είναι να γράφετε τα hashtags ως σχόλιο και όχι μέσα στην περιγραφή του post.
  • Ένα πράγμα που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στα Instagram Stories είναι οτιδήποτε βρίσκεται backstage. Οι θεατές θέλουν να δουν πράγματα στα οποία δεν έχουν εύκολη πρόσβαση. Aυτό ισχύει ιδιαίτερα για μεγάλα brands που πάντα τείνουν να παρέχουν καλά επεξεργασμένο περιεχόμενο. Απλά δείξτε πώς δημιουργείται ένα χτένισμα, μια τεχνική και μοιραστείτε την με το κοινό σας.
  • Μην ξεχνάτε να ταγκάρετε και την τοποθεσία σας. Οι χρήστες χρησιμοποιούν πάντα tags με την τοποθεσία, έτσι ώστε να ψάχνουν επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά τους. Όταν κάποιος πατάει στην τοποθεσία μιας φωτογραφίας, τότε στην αναζήτηση εμφανίζονται όλες οι φωτογραφίες που έχουν ταγκαριστεί στη συγκεκριμένη διεύθυνση.
  • Τα δώρα ή οι εκπτώσεις δεν είναι τόσο μοναδικές όταν διαρκούν όλο το χρόνο, αλλά όταν προσφέρονται με μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, συνήθως λειτουργούν καλύτερα, επειδή οι καταναλωτές μπαίνουν στον πειρασμό να δράσουν προτού εξαφανιστούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι προωθητικές ενέργειες περιορισμένης διάρκειας μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλη αφοσίωση του κοινού.
No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION