L’Oréal Professionnel: Εκείνοι που βρίσκονται κοντά σου!

Σε μια περίοδο δοκιμασίας, μεγάλων αλλαγών αλλά και ξεχωριστής αποφασιστικότητας και πίστης, οι εταιρίες που βάζουν μπροστά τον ανθρωπισμό και την αλληλεγγύη είναι αυτές που θα καταφέρουν όχι μόνο να κερδίσουν την πανδημία, αλλά και να χτίσουν μια άρτια σχέση εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες τους.


H L’Oréal Professional Products θέλοντας να παρέχει συνεχή ενημέρωση και υποστήριξη, συνεργάζεται με κορυφαίους επαγγελματίες για μια σειρά webinars & live sessions στα οποία θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές και θα απαντήσουν στα κρίσιμα ερωτήματα αυτής της περιόδου. Εμείς τους μιλήσαμε και τους ζητήσαμε να μοιραστούν μαζί μας τη δική τους ματιά για τα πράγματα.

 

Νατάσα Μπεγνή

Διευθύντρια Εκπαίδευσης LOréal Professionnel

«Η εκπαίδευση βρίσκεται στην καρδιά της κομμωτικής τέχνης και εμείς, γεννημένοι μέσα από αυτήν, δεν θα μπορούσαμε παρά να βρισκόμαστε δίπλα στην κομμωτική κοινότητα που σε αυτή τη δύσκολη περίοδο αναζητά την καλλιτεχνική έκφραση και επικοινωνία. Γι’ αυτό συνεχίζουμε να δουλεύουμε με τον ίδιο δυναμισμό και πάθος, ώστε οι κομμωτές να παραμείνουν ενωμένοι, δημιουργικοί και παραγωγικοί μέχρι να επιστρέψουν και πάλι στα κομμωτήρια τους. Κάνουμε καθημερινά web εκπαιδεύσεις με επίκαιρη θεματολογία για να φρεσκάρουν και να διευρύνουν τις γνώσεις τους. Τους εμπνέουμε φέρνοντας στην οθόνη τους κορυφαίους Έλληνες και διεθνείς hair artists για να μοιραστούν τα μυστικά της κομμωτικής τέχνης. Πολύ περισσότερο, όμως, μας εμπνέουν εκείνοι με το πόσο πολύ αγαπούν αυτό που κάνουν. Αν και μακριά, αισθανόμαστε πιο κοντά από ποτέ μαζί τους και ονειρευόμαστε παρέα ένα πιο όμορφο και λαμπερό μέλλον!»

 

 

Μαρίνα Ζαμζάρα

Communication & Social Media Specialist L’Oréal Professional Products

«Σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο η ανάγκη για σύνδεση, επικοινωνία και προσωπική έκφραση είναι επιτακτική για όλους μας, πόσο μάλλον για τους επαγγελματίες κομμωτές που ‘αναπνέουν’ μέσα από την ανθρώπινη επαφή και τη δημιουργικότητα. Τώρα που ο χρόνος υπάρχει, είναι μια χρυσή ευκαιρία ώστε οι επαγγελματίες κομμωτές να αξιοποιήσουν τα social media για να βγουν μπροστά, να αναδείξουν το ταλέντο και την εξειδίκευση τους και να χτίσουν ακόμα περισσότερο τη σχέση τους με τις πελάτισσες τους. Μπορεί να βρισκόμαστε σε lockdown, αλλά η δραστηριότητα μας συνεχίζεται online και οι κομμωτές οφείλουν να είναι παρόντες και να μας κάνουν να ονειρευόμαστε για την ημέρα που θα μας κάνουν να αισθανθούμε και πάλι όμορφα!»

 

 

Θέμης Σαρανταένας

Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων

«Πως προετοιμάζομαι για την επόμενη ημέρα στο κομμωτήριο μου; Η απάντηση περιλαμβάνει τρία στάδια: τη διατήρηση, την ενεργοποίηση και την κινητ(ρ)οποίηση των πελατισσών μου. Πως; Μέσα από ευέλικτες και έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ! Αυτή η περίοδος περιορισμού είναι η καλύτερη για να σχεδιαστεί η στρατηγική μάρκετινγκ για το κομμωτήριό σας. Μέσα από έξυπνες ιδέες, tips και συμβουλές, οι επαγγελματίες κομμωτές μπορούν να αναβαθμίσουν την εικόνα τους και να προσφέρουν υπηρεσίες που θα αγγίξουν την καρδιά του πελατολογίου τους και θα ενισχύσουν τη μεταξύ τους σχέση. Να θυμάστε ότι ο επιχειρηματίας αυτοπεριορίζεται, το επιχειρηματικό πνεύμα ποτέ!»

 

Στέλλα Κωτσοπούλου

Σύμβουλος Οργάνωσης & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων Ομορφιάς

«Να βγούμε νικητές όλοι μαζί! Όταν ανάψει το πράσινο φως της επανεκκίνησης να βαδίσουμε στη νέα κανονικότητα νιώθοντας ευγνωμοσύνη για τη ζωή, τους αφοσιωμένους συνεργάτες μας και τους αγαπημένους πελάτες που μας περιμένουν με λαχτάρα!

Είναι σημαντικό να μάθουμε τα νέα πρωτόκολλα εργασίας, να μειώσουμε το άγχος και την ανησυχία των πελατών, να διορθώσουμε τις ‘ατέλειες’ στα μαλλιά τους και να απαλύνουμε τη ψυχολογική κούραση, όπως μόνο οι επαγγελματίες ομορφιάς γνωρίζουν τόσο καλά…

Θα μιλήσουμε, λοιπόν, για τη προσεκτική προετοιμασία της ομάδας και τη σειρά των ‘ανυπόμονων ραντεβού’ της πρώτης μέρας – της νέας αρχής!»

 

Γιώργος Σπανός

CEO AT SAGE BRIDGE SOPHISTICATED

« Στόχος και  στρατηγική των κομμωτηρίων είναι να εξασφαλίσουν την επιβίωση των επιχειρήσεων και επομένως της αποδοτικής απασχόλησης των συνεργατών τους:

  • Οι επιχειρήσεις οργανώνονται όπως τα ανθρώπινα συστήματα.
  • Όταν η αλλαγή είναι απαραίτητη η επιχείρηση πρέπει να διαλέξει πως θα πάει παρακάτω. Επιλογές: Α) υπέρβαση, Β) διάλυση, Γ) αλλαγή, Δ) μεταμόρφωση.

Τα παραπάνω οδηγούν στην κατανόηση της κοστολόγησης των υπηρεσιών, στην αξιολόγηση των συνεργατών τους με γνώμονα ποσοτικά και ποιοτικά  στοιχεία και στη βαθιά αλλά και ουσιαστική κατανόηση του πελατολογίου.

Καταλήγουμε ότι κάθε επίσκεψη, πλέον, δεν μετράται σε ευρώ, αλλά σε πιστότητα και συχνότητα μιας δυαδικής σχέσης.»

 

Αγνή Μαριακάκη

Ψυχολόγος – Κοινωνική Ερευνήτρια

«Η πανδημία είναι η δική μας ευκαιρία. H μεγάλη επανάσταση είναι αυτή που θα κάνουμε μέσα μας. Η επόμενη μέρα θα χρειαστεί να μας βρει δυνατότερους, σε πλήρη ετοιμότητα, και σε θέση να  δημιουργήσουμε καινούριες λύσεις, να κάνουμε τα βήματα που θα μας πάνε μπροστά. Η δοκιμασία αυτή θα μας βοηθήσει όλους να χτίσουμε την ευελιξία μας, την εσωτερική μας στάση, τις αντοχές μας, και κυρίως τις ιδέες μας και την ικανότητά μας για να επανεφεύρουμε τον ίδιο τον εαυτό μας, ώστε να έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε.»

 

Παναγιώτης Κυζιρίδης

Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

«Η ανάπτυξη και κερδοφορία κάθε επιχείρησης προϋποθέτει την πιστότητα και τον πολύ υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών. Η επίτευξη αυτού του στόχου, η δημιουργία αξίας για τους πελάτες δηλαδή, περνάει μέσα από τη δέσμευση και κινητοποίηση του προσωπικού της επιχείρησης. Η ευθύνη αυτού που διοικεί την επιχείρηση είναι να δημιουργεί και να διατηρεί τις συνθήκες (Εσωτερική Ποιότητα) που οδηγούν την ομάδα να δίνει τον καλύτερό της εαυτό! Και ενώ, συνήθως, ως επικεφαλής, ασχολούμαστε περισσότερο με την τεχνική πλευρά των διοικητικών μας καθηκόντων (ρόλος του Manager), πολλές φορές παραβλέπουμε την ανθρώπινη πλευρά (ρόλοι του ηγέτη και καθοδηγητή: Leader & Coach).

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οφείλουμε να ενδυναμωθούμε περισσότερο ως ηγέτες και καθοδηγητές, προκειμένου να κρατήσουμε τις ομάδες μας δεμένες, συνδεδεμένες, δυνατές και κινητοποιημένες! Το οφείλουμε στους συνεργάτες μας, στους πελάτες μας, στην επιχείρησή μας.»

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION