MARKETING: Η ακαταμάχητη γοητεία του e-mail

Το παλιό, καλό και δοκιμασμένο e-mail, αποκτά νέες τεχνικές και εξελίσσεται σε παντοδύναμο εργαλείο marketing.

Από τον Ιωάννη Τσιβγούλη

 

Συχνά οι επιχειρήσεις ξοδεύουν τόσο πολύ χρόνο και προσπάθεια για να συγκεντρώσουν νέους πελάτες όσο κάνουν σε οτιδήποτε άλλο. Είναι επίσης μια από τις πιο ακριβές λειτουργίες της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Επομένως, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τους πελάτες που έχετε ξοδέψει τόση πολλή ενέργεια για να αποκτήσετε. Μία λύση είναι να συνεχίσετε την προσωπική σχέση μαζί τους, από το να μπείτε στη χρονοβόρα διαδικασία εύρεσης νέων πελατών, με αμφίβολα αποτελέσματα. Δεδομένου ότι κοστίζει πολύ λιγότερο για τη διατήρηση των υπαρχόντων πελατών αντί για την αντικατάστασή τους συνεχώς, είναι λογικό λοιπόν να κάνουμε τις επιχειρήσεις πιο προσωποκεντρικές. Μία ακόμη οικονομική λύση αποτελεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, χωρίς όμως να κουράζουμε με επαναλαμβανόμενα e-mails που μυρίζουν πώληση.

• Δείξτε τους ότι έχουν αξία για την επιχείρηση σας.

• Δώστε πληροφορίες για το πώς να χειρίζονται τα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες στο σπίτι τους πιο αποτελεσματικά.

• Δημιουργήστε ένα event με μια εταιρεία που συνεργάζεστε και προσκαλέστε τους όλους δωρεάν.

• Δώστε εποχιακές προσφορές σε προϊόντα που χρειάζονται (π.χ.: αντιηλιακό μαλλιών τον Ιούνιο-Ιούλιο).

• Νοιάζεστε για το υπέροχο χρώμα μαλλιών που δημιουργήσατε, δώστε συμβουλές ώστε να κρατήσει πολύ σε διάρκεια.

• Ενημερώστε για τις μελλοντικές κινήσεις του κομμωτηρίου σας. (π.χ.: εκπαιδευτικά ταξίδια, νέα προϊόντα σε αποκλειστικότητα, συμμετοχή σε φιλανθρωπικά δρώμενα).


E-mail γρήγορα και εύκολα

Υπάρχουν πολλά εργαλεία σήμερα που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Ένα από αυτά είναι και το mailchimp το οποίο το χτίζουμε όπως θέλουμε εμείς, με κείμενα και φωτογραφίες. Δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις προγραμματισμού, μόνο χρόνο και μεράκι. Και marketing φιλοσοφία!

Τα βασικά tips 

• Δημιουργήστε το δικό σας πρότυπο e-mail.

• Προσθέστε το logo της επιχείρησης σας, ταιριάξτε τα χρώματα, δείξτε εικόνες και φωτογραφίες σε αυτό που αναφέρεστε. Μία εικόνα, χίλιες λέξεις που λένε και οι πρεσβύτεροι.

• Αναγράψτε τηλέφωνο, διεύθυνση, web site address, mail.

Σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας!

• Φτιάξτε επικεφαλίδες

• Άρθρα σύντομα, στοχευμένα, to the point!

• Δώστε αξία στον πελάτη σας.

Πρέπει να συναινεί και ο πελάτης στην επικοινωνία

• Διαλέξτε το θέμα σας

• Δείξτε μια φώτο συνοπτικά

Προσθέστε γράφημα

Δημιουργήστε οπτικό ενδιαφέρον και αίσθηση επαγγελματισμού.

Σχεδιασμός

Δώστε προσοχή στο φόντο και τα χρώματα αυτού, μην αποπροσανατολίζουμε τον κόσμο μας με έντονα χρώματα και πολλή πληροφορία. Σβήστε ότι δε χρειάζεται από το template (πρότυπο) σας.

Δώστε άρθρα και γραφικά

Για παράδειγμα: Το σαμπουάν αυτό έχει βραβευτεί από τον παγκόσμιο οργανισμό δερματολογίας ως βασικό συστατικό αντιμετώπισης της ξηροδερμίας.

Τι να περιλαμβάνει

Μια βράβευση, μια καινοτομία, μια ιστορία που θα μείνει στην καρδιά ή στο μυαλό του ακροατή… Ένα ποσοστό π.χ. προσφέρει κατά 95% βελτίωση στο πρόβλημα μας σε 3 μήνες χρήσης…

Επικοινωνία

Δώστε τα στοιχεία σας σε παραπάνω από ένα μέρος, ώστε να σιγουρευτείτε ότι τα είδαν. Δώστε ένα επιπρόσθετο link που να κατευθύνει στο site σας!

 

 

Ο Ιωάννης Τσιβγούλης είναι Marketing and communication manager (Καποδιστριακό Αθηνών), Digital marketing expert (Google certification, Facebook ads, Google ads) και σύμβουλος
κομμωτηρίων.
Contact details: Φίλωνος 79-81, Πειραιάς. Mob: 690 8090643, www.manageronline.gr / Fb: Ioannis Tsivgoulis

 

 

 

 

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION