Σε αυτό το άρθρο θα μάθουμε να συντάσσουμε κείμενα τα οποία είναι φιλικά προς τη Google, ενώ παράλληλα συγκεντρώνουν πολλά κλικς σύμφωνα με στατιστικά που υπάρχουν στο διαδίκτυο.
Από τον Ιωάννη Τσιβγούλη

Με τόσα πολλά blogs και ιστοσελίδες που κυκλοφορούν στο Ίντερνετ, είναι δύσκολο ο αναγνώστης να επιλέξει ποιο άρθρο θα διαβάσει μέχρι τέλους. Ο τίτλος βοηθάει σε αυτό αρκετά… Εννοείται πως μεγάλο ρόλο παίζει και η φωτογραφία που θα αναρτήσετε, καθώς και οι αλληλεπιδράσεις που θα έχει από το κοινό. Π.χ., σχόλια, κοινοποιήσεις, likes κ.λπ.
Σας παραθέτω κάποιους τέτοιους τίτλους και στα κενά καλείστε να συμπληρώσετε εσείς λέξεις κλειδιά στον κλάδο που σας αφορά. Υπηρεσίες κομμωτηρίου ή περιποίησης άκρων, αισθητικής.
- Ο απόλυτος οδηγός για ….. π.χ. περιποίηση χρώματος-συντήρηση
- Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για ….. π.χ. θεραπείες μαλλιών
- Οδηγός βήμα προς βήμα για …..
- Βασικοί λόγοι που πρέπει να γνωρίζετε για ….. π.χ. να κάνετε κερατίνη στα μαλλιά σας
- Αποτελεσματικές συμβουλές για ….. π.χ. μαλλιά που φριζάρουν
- Πράγματα που πρέπει να γνωρίζω ….. π.χ. για τις θεραπείες με υαλουρονικό
- Κακές συνήθειες που κάνουμε ….. και πρέπει να αποφεύγουμε για να έχουμε υγιή μαλλιά • Συμβουλές και κόλπα για υγιή και ….. μαλλιά και νύχια
- Πράγματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε …..
- Έξυπνοι τρόποι για γρήγορο styling πριν βγείτε …..
- Κορυφαία προϊόντα για τέλειο ….. π.χ. μακιγιάζ
- Δωρεάν εναλλακτικές λύσεις για να έχεις τέλεια και λαμπερά μαλλιά …..
- Πως να επιτύχετε ….. ακόμα κι αν δεν τα καταφέρατε στο παρελθόν…
- Πως να απαλλαγείτε μια για πάντα από …..
- Πως να βελτιώσετε το ….. σε δέκα ημέρες
- Η πιο αποτελεσματική λύση για …..
- Οι bloggers μας μαθαίνουν τα μυστικά τους για …..

ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ, ΟΜΩΣ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
Μπορείτε στις αναρτήσεις σας στο Facebook, στο Instagram, στο Google Business, αλλά και στην ιστοσελίδα σας. Αν είστε από τους λιγοστούς που κρατάτε τα email των πελατών σας, μπορείτε να τους στέλνετε 2 ενημερωτικά newsletter μηνιαίως, αφού πρώτα συναίνεσαν στην αποστολή αυτών.
Το γνωρίζω πως η δημιουργία περιεχομένου, δυσκολεύει πολλούς, όπως η επιλογή φαγητού για τη νοικοκυρά καθημερινά, αλλά είναι πολύ σημαντικό για να επιτύχουμε αποτελεσματική επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τον πελάτη μας, καθώς και να έχουμε ποιοτικό περιεχόμενο που αξίζει να κοινοποιηθεί, κάνοντας μας παράλληλα γνωστότερους στον έξω κόσμο!
Ελπίζω να βοήθησα αρκετά, καλή επιτυχία bloggers μου!!!
Ο Ιωάννης Τσιβγούλης είναι Marketing and communication manager (Καποδιστριακό Αθηνών), Digital marketing expert (Google certification, Facebook ads, Google ads) και σύμβουλος
κομμωτηρίων.
Contact details: Φίλωνος 79-81, Πειραιάς. Mob: 690 8090643, www.manageronline.gr / Fb: Ioannis Tsivgoulis.