MARKETING: Instagram κομμωτηρίου

To Instagram αποδεικνύεται το πιο καυτό κοινωνικό δίκτυο για τον επαγγελματικό μας χώρο. Μάθετε τα μυστικά του!

Από τον Ιωάννη Τσιβγούλη

 

Κάνοντας, πλέον, συνάντηση με έναν ιδιοκτήτη κομμωτηρίου για να αναλάβω την προβολή της επιχείρησης στα social media και στο internet γενικότερα, το πρώτο πράγμα που μου ζητάει είναι να αναλάβω το Instagram! Εγώ ο περίεργος, ρωτάω, “γιατί;” Και σαφή απάντηση δεν παίρνω. Ούτε με δυνατή και σίγουρη φωνή. Άκουσαν από ένα φίλο, είδαν από άλλο κομμωτήριο και σχημάτισαν γνώμη, εν πάσει περιπτώσει, πώς το Instagram δουλεύει! «Τελικά Γιάννη δουλεύει το Instagram»; Όλα δουλεύουν, αρκεί να τα δουλέψουμε εμείς σωστά! Ας αφήσουμε τα πολλά λόγια… και ξεκινάμε από την αρχή το χτίσιμο.

 

Instagram bio
Θα σας ζητηθεί να περιγράψετε την επιχείρηση σας (Επαγγελματικός λογαριασμός). Δίνω ένα παράδειγμα:

• Κομμωτήριο (όνομα)

• Όνομα κομμωτηρίου στα Αγγλικά by @όνομα ιδιοκτήτη

• Hair, nails, beauty κ.τ.λ. (οι υπηρεσίες σας)

• Το μότο σας. To δυνατό σημείο σας. Π.χ. Blonde experts.

• Το site σας. Απαραίτητο

• Η διεύθυνση και το τηλέφωνο σας.

 

Πρέπει να βάλω hashtags, emoji κ.λπ.;
Είναι προσωπικό γούστο καθαρά. Δώστε την ταυτότητα σας, όπως τη δώσατε στο χώρο σας. Το αλλάζουμε αν δε μας αρέσει εν ενθέτω χρόνο. Σε αρκετά accounts Instagram θα δείτε «link in bio», π.χ. όπως και στο λογαριασμό του My Extension. Αυτό παραπέμπει στο βιογραφικό μας, κάποιους τους μπερδεύει όμως. Αν για παράδειγμα τρέξει μια καμπάνια εκπτώσεων για το καλοκαίρι, προσθέστε τη στο βιογραφικό σας για όσο τρέχει! Μιας και διαβάζουμε το καλοκαιρινό μας τεύχος!
• Σας δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε ένα link οπότε αυτό προτείνουμε να είναι μια αρχική σελίδα στην ιστοσελίδα σας που είναι περιγραφική και κατευθύνει άμεσα και σε άλλα links ή προτρέπει για δράση. π.χ. αγοράστε τώρα.
• Αν βάλετε τελικά emoji στο βιογραφικό σας, προσέξτε να έχουν συνάφεια με την επιχείρηση σας ή με το κείμενο που γράφετε.

# HASHTAGS
Τα αγαπημένα σας! Σας ξέρω καλά! Στο κανάλι αυτό, είναι αναγκαία. Προσοχή, μην το παρακάνετε, όμως. Το Instagram μας επιτρέπει μέχρι 30 σε δημοσίευση. Κατά τη γνώμη μου είναι πολλά και αποπροσανατολίζουν. Προτείνω τα εξής δέκα: Κομμωτηριο, kommotirio, περιοχη, perioxi, salon, υπηρεσια που κάναμε σε ελληνικά και αγγλικά. Kourema, haircut, κούρεμα, κοντό, μακρυ. Προσέξατε ότι δεν έβαλα τόνους; Πολλοί δεν ψάχνουν με τόνους! Με τα # μπορούν να μας ανακαλύψουν κι αυτοί που δεν μας ακολουθούν, δωρεάν! Εδώ ολοκληρώνουμε το πρώτο μέρος του Instagram κομμωτηρίου. Στο επόμενο τεύχος, θα δούμε και άλλα χρήσιμα tips που μπορούν να μας βοηθήσουν στην ιντερνετική μας παρουσία. Καλό καλοκαίρι σε όλους! Να είστε σοβαροί, οργανωμένοι και υπομονετικοί και η επιτυχία θα έρθει!

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ HASHTAGS
• #blackfriday (περίοδος προσφορών)
• #athens (προορισμός,τοποθεσία)
• #makeup #balayage #wella (προιόν ή υπηρεσία)
• #salon #hairdresser (κλαδικά)
• #διακοπες #vacation #travel (αν κλείνετε ή πάτε σε εκπαιδευτικό ταξίδι)

 

 

Ο Ιωάννης Τσιβγούλης είναι Marketing and communication manager (Καποδιστριακό Αθηνών), Digital marketing expert (Google certification, Facebook ads, Google ads) και σύμβουλος
κομμωτηρίων.
Contact details: Φίλωνος 79-81, Πειραιάς. Mob: 690 8090643, www.manageronline.gr / Fb: Ioannis Tsivgoulis.

 

 

 

No Comments Yet

Comments are closed

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION