SNAP IT, CAPTION IT, UPLOAD IT

Σας παρέχουμε τις καλύτερες συμβουλές για να χτίσετε το τέλειο κομμωτικό προφίλ στο Instagram.

Το Instagram είναι μια ξεχωριστή πλατφόρμα, η οποία βασίζεται απόλυτα στην εικόνα και μπορεί να αγγίξει εκατομμύρια ανθρώπους. Για αυτό και είναι η ιδανική πλατφόρμα πάνω στην οποία μπορείτε να αναδείξετε την δουλειά σας, αλλά και να δομήσετε το όνομα του κομμωτηρίου σας.

 

Instagram Facts

  • Ο μέρος όρος ηλικίας στο Instagram είναι 18 – 29 χρόνια
  • 6 στους 10 ενήλικες έχουν ενεργό λογαριασμό Instagram
  • Από την ίδρυση του Instagram το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν ανέβει περισσότερες από 40 δισεκατομμύρια φωτογραφίες
  • Το 60% των χρηστών αναφέρει ότι έχει ανακαλύψει ένα brand, ή μια υπηρεσία μέσω του Instagram
  • Η λειτουργία των Stories χρησιμοποιείται από 300.000.000 ανθρώπους

 

Είτε έχετε σκοπό να προμοτάρετε την επιχείρηση, είτε τις ικανότητες σας στο Instagram, ένα είναι εκείνο που πρέπει να θυμάστε: να είστε ο εαυτός σας! Στόχος είναι να ποστάρετε φωτογραφίες και υλικό το οποίο σας ενθουσιάζει και αναδεικνύει τον προφίλ που θέλετε να βγάλετε προς τα έξω. Μην ανεβάζετε άσκοπα υλικό μόνο και μόνο επειδή πρέπει. Με κάθε ποστάρισμα σας πρέπει να επικοινωνείτε το δικό σας μήνυμα προς τα έξω.

 

BEFORE & AFTER

Το Instagram είναι το καλύτερο μέρος για να ποστάρετε φωτογραφίες πριν και μετά από τα νέα looks των πελατών σας. Δεν πρέπει ποτέ να χάνετε αυτή την ευκαιρία είτε πρόκειται για μια δραματική αλλαγή σε μια πελάτισσα, είτε κάποια τεχνική coloring ή cutting, στην οποία είστε άσσος. Οι φωτογραφίες πριν και μετά προμοτάρουν την δουλειά και τα ταλέντα σας. Φυσικά όμως πρώτα, πρέπει να ρωτήσετε τον πελάτη αν συμφωνεί να τον φωτογραφίσετε και να τον ανεβάσετε στο Instagram. Συνήθως κάτι τέτοιο δεν είναι δύσκολο, καθώς σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι είναι εντελώς εξοικειωμένοι με αυτό. Παρόλα αυτά, μην ξεχνάτε ποτέ να ρωτάτε.

 

GIVEAWAYS

Κάντε διαγωνισμούς και προσφορές στο κοινό σας, έτσι ώστε να τους δελεάσετε να σας επισκεφθούν για πρώτη φορά, ή ακόμα και να ανακαλύψουν το προφίλ σας! Οι διαγωνισμοί μπορούν να περιλαμβάνουν 50% έκπτωση, δωρεάν προϊόντα, δοκιμές σε νέες υπηρεσίες ομορφιάς, εκπτωτικά κουπόνια, κλπ. Επίσης, ακόμη πιο ενδιαφέρον για το κοινό σας, θα είναι να τους βάλετε στην διαδικασία να εμπλέξουν και έναν φίλο τους, εφόσον θέλουν να κερδίσουν τον διαγωνισμό. Για παράδειγμα, μπορούν να κάνουν tag την αγαπημένη τους φίλη και οι 2 νικήτριες θα κερδίσουν μια επίσκεψη για αλλαγή χρώματος στο κομμωτήριο σας. Με αυτόν τον τρόπο το post σας κερδίζει γρήγορα κόσμο και αυξάνεται η προβολή σας.

 

TA STORIES

Τα stories του Instagram μπορεί να σας φαίνονται περιττά, όμως στην πραγματικότητα είναι το άκρως αντίθετο. Πρόκειται για το «κερασάκι» του Instagram, ένα ιδιαίτερο στοιχείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Τραβάνε άμεσα το ενδιαφέρον των ακόλουθων σας και είναι μικρές ιστορίες για την καθημερινότητα σας.

Ο λόγος που τα stories είναι τόσο ξεχωριστά, είναι επειδή είναι σύντομα. Παραδίδουν οποιοδήποτε μήνυμα μέσα σε δευτερόλεπτα, ενώ μπορούν να απεικονίσουν και την προσωπική σας πλευρά, εφόσον το θέλετε. Τα χαρακτηριστικά των stories είναι πως είναι αυθόρμητα, δίνουν μικρές πληροφορίες για την ημέρα σας και χάνονται μέσα σε 24 ώρες. Παρόλα αυτά, υπάρχει η επιλογή να τα σώζετε μόνιμα στο προφίλ σας ως Highlights. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εντάξετε στις ιστορίες σας διάφορες πληροφορίες για το κομμωτήριο σας και αυτά τα Highlights να αποτελούν το ενημερωτικό κομμάτι του προφίλ σας.

 

ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Οι φωτογραφίες που ανεβάζετε είναι το πιο σημαντικό κομμάτι, καθώς αποτελούν το οπτικό υλικό της δουλειά σας. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι φωτογραφίες κακής ανάλυσης ή που δεν είναι σωστά τραβηγμένες. Και επειδή το Instagram είναι η πλατφόρμα που φιλοξενεί εκατομμύρια τέλειες φωτογραφίες, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εξασκηθείτε λίγο στην λήψη τους! Αν έχετε κάποιον με καλή ματιά στις φωτογραφίες ζητήστε τη βοήθεια του, ειδάλλως προμηθευτείτε ένα νέο smartphone με καλή κάμερα ή αν θέλετε να το πάρετε ένα βήμα πιο πέρα, μια επαγγελματική φωτογραφική μηχανή.

Όσο για τις φωτογραφίες, βάλτε τους φίλους σας να έρθουν στο κομμωτήριο για να τους φωτογραφίσετε ως μοντέλα. Στήστε τους μπροστά σε έναν λευκό τοίχο ή σε ένα όμορφο σκηνικό και ξεκινήστε να τους τραβάτε – όπως ακριβώς με την κομμωτική, έτσι και η φωτογραφία απαιτεί εξάσκηση. Όσο για τους πελάτες, ο καλύτερος τρόπος για να τους φωτογραφίσετε δίχως να φαίνονται σφιγμένοι και αμήχανοι, είναι να τους κάνετε να χαλαρώσουν. Κάντε πλάκα μαζί τους, μείνετε φυσικοί στην ομιλία σας και κάντε τους να νιώσουν όμορφα.

  • Ο σωστός φωτισμός είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για μια καλή φωτογραφία, ειδικά ο φυσικός. Εκμεταλλευτείτε τον κατά τις πρωινές ώρες.
  • Ένας λευκός ή γκρι τοίχος είναι το καλύτερο backround.
  • Όταν φωτογραφίζετε να είστε σίγουροι ότι τραβάτε τα καλύτερα σημεία του hairstyle που έχετε επιμεληθεί.
  • Να τραβάτε πάντα πολλές φωτογραφίες και σε διαφορετικές πόζες, γιατί ποτέ δεν ξέρετε ποια θα είναι η καλύτερη λήψη.
  • Μην επεξεργάζεστε πολύ τις φωτογραφίες σας, δηλαδή μην τις γεμίζετε φίλτρα και αυτοκόλλητα. Πολλές φορές δεν είναι η επεξεργασία που κερδίζει το κοινό, αλλά το θέμα της φωτογραφίας.
No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION