ALL ABOUT SS 2017: ULTRA CONTOURING COLLECTION & RUNWAY TRENDS by WellaProfessionals

View Gallery 16 Photos

H Wella Professionals παρουσιάζει την Ultra Contouring Collection Α/Χ 2017, τη σειρά της Couture Color που ανακαλύπτει το πως εξελίσσεται το contouring πέρα από την ανάδειξη του σχήματος του προσώπου, μέσα από την επιλογή και τοποθέτηση των χρωμάτων, σε συνδυασμό με κούρεμα και υφή. Κάπως έτσι δημιουργούνται υπέρ-εξατομικευμένες ‘’οφθαλμαπάτες’’ στα μαλλιά.

Παράλληλα, ο Global Creative Director for Care & Styling της Wella Professionals, Eugene Souleiman, μας παρουσιάζει τις φρέσκιες τάσεις στο hairstyle, τις οποίες ο ίδιος επιμελήθηκε σε πέντε γνωστούς οίκους μόδας, χρησιμοποιώντας την κορυφαία σειρά styling της EIMI.  Η σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 είναι γεμάτη από γεωμετρικές γραμμές, εντυπωσιακές υφές, λαμπερά hairstyles και εξατομικευμένη αίσθηση.

Ultra Contouring Collection

Το contouring όπως το ξέραμε έχει πάρει νέα τροπή και γίνεται η πιο καυτή τάση της σεζόν, φτάνοντας σε νέα επίπεδα με την Wella Professionals. Η εξατομικευμένη, χειροποίητη τεχνική χρώματος προσαρμόζεται στο πρόσωπο κάθε γυναίκας, έτσι ώστε να βελτιώσει καλύτερα τα χαρακτηριστικά της. Μέσω της επιλογής χρώματος και σωστής τοποθέτησης του, ο όρος contouring επαναπροσδιορίζεται με μια premium έκδοση αυθεντικότητας.

Η χρωματική παλέτα της Wella Couture Color, δημιουργεί σουρεαλιστικά, υπερ-προσαρμοσμένα λουκς, ιδανικά για να μεταμορφώσουν ολικά την εμφάνιση κάθε γυναίκας. Μερικές από τις αρχές της Ultra Contouring Collection είναι η τοποθέτηση εκφραστικού χρώματος και η επιλογή χρωμάτων, το επαγγελματικό κούρεμα που γίνεται η βάση του λουκ και το γεγονός ότι κάθε υφή αναδεικνύεται με τρόπο που ενισχύει το σχήμα και την ισορροπία της δημιουργίας.

 «Στην Contouring Collection μας το κούρεμα, το χρώμα και το styling συνεργάζονται με έναν πρωτόγνωρο τρόπο, αναδεικνύοντας την προσωπικότητα κάθε γυναίκας» Josh Wood, Global Creative Director Color

ULTRA SLEEK

Το contouring εφαρμόζεται σε ίσια μαλλιά και γίνεται πολυτελές. Μια εξαιρετικά κομψή εμφάνιση εμπνευσμένη από την ομαλή και σέξι κομψότητα, η οποία αναδεικνύει τη σούπερ πολυτελή απαλότητα με τα δημιουργικά σχέδια των θερμών και ψυχρών αποχρώσεων της άμμου – μια οπτική ψευδαίσθηση πολλαπλών διαστάσεων.

 

ULTRA DEPTH

Στο Ultra Depth δημιουργείται μια δροσερή παραφωνία του νεανικού και τολμηρού. Μακριές, textured υφές συνδυάζονται με ένα διάφανο περίγραμμα το οποίο αναδεικνύει το πρόσωπο και τονίζει την αθωότητα του λουκ. Δημιουργώντας τη ψευδαίσθηση της κίνησης και της δομής, το ύφος δίνει εξαιρετικό βάθος για μια χαριτωμένη και παράλληλα ροκ αίσθηση.

 

ULTRA EDGE

Το Afro γίνεται trend statement σε αυτό το εξαιρετικό και ακραίο λουκ. Φωτισμένο χρώμα υπογραμμίζει τις γραμμές των μαλλιών και επιμηκύνει το πρόσωπο εντείνοντας τα ήδη ισχυρά χαρακτηριστικά του, για να αποδωθεί μια επιπλέον δόση προσωπικότητας. Η Contouring Collection μετατρέπει το Afro, σε Ultra Edge.

 

ULTRA CRUSH

Στο Ultra Crush λουκ, γνωρίζουμε τη καινούργια τάση στο κόκκινο. Το χρώμα αντανακλά το ανοιχτόχρωμο δέρμα και κάνει πιο έντονη την υφή του στυλ. Αυτομάτως, αυτή η λεπτομέρεια δίνει σε όποιον δοκιμάσει το συγκεκριμένο λουκ, απόλυτα κουλ διάθεση.

 

ULTRA GRUNGE

Η δροσιά της Ανατολικής Ευρώπης είναι εμφανής στο Ultra Grunge. Χειραγωγώντας τα χρώματα και εφαρμόζοντας το contouring σε περιοχές που το κούρεμα «αποσυνδέεται», δημιουργείται βάθος και ενισχύονται τα χαρακτηριστικά, αποδίδοντας το τέλειο, ατελές λουκ. Το παγωμένο ξανθό, μετατρέπεται σε Ultra Grunge.

 

ULTRA BOWL

Το σχεδόν διάφανο δέρμα συνδυάζεται με ένα χρυσό bob, το οποίο εκπέμπει το φως του ήλιου. Το Ultra Bowl χρησιμοποιεί το contouring για να δημιουργήσει ένα μοντέρνο, στρογγυλεμένο bob, δίνοντας την ψεύδαισθηση του τρισδιάστατου σχήματος και παράλληλα αναδεικνύοντας το λευκό, σκανδιναβικό δέρμα του μοντέλου.

Ο Global Creative Director for Care & Styling της Wella Professionals, Eugene Souleiman, για τις φετινές πασαρέλες αντλεί την έμπνευση του από υφάσματα και αέρινα μαντίλια, μέχρι και το φωτογραφικό άλμπουμ «in The American West» του Ρίτσαρντ Άβεντον. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί τις απολαυστικές τάσεις στο hairstyle σε πέντε γνωστούς οίκους μόδας, χρησιμοποιώντας την κορυφαία σειρά styling της EIMI. Οι οίκοι DKNY, ACNE, JEREMY SCOTT, ROLAND MOUREΝT και VIVIENNE WESTWOOD, είναι γεμάτοι λαμπερές υφές, αστικό χαρακτήρα, λείες επιφάνειες, χιούμορ και εξατομικευμένη δημιουργικότητα.

DKNY – ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

 «Το όνειρο συναντά την πρακτικότητα», αυτή ήταν η αποστολή των σχεδιαστών Dao-Yi Chow και Maxwell Osborne για τη συλλογή του οίκου DKNY. Τα χτενίσματα ήταν ανεπιτήδευτα και ξεκάθαρα και τα μαλλιά του Eugene απηχούσαν το χαλαρό, αστικό θέμα.

Η DKNY είναι ένα brand από τη Νέα Υόρκη και η Νέα Υόρκη είναι ένα συνονθύλευμα λαών, γι’ αυτό στην επίδειξη χρησιμοποιήθηκαν πολλοί διαφορετικοί τύποι κοριτσιών. Το κοινό τους στοιχείο ήταν το αίσθημα ότι είναι νέες, χαλαρές και δυναμικές. Ο Eugene δεν ήθελε να αποκλίνει από τις προσωπικότητες τους και δημιούργησε λουκς που ήταν αληθινά, με προσωπικότητα και ακατέργαστη υφή.

«Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα είναι να διατηρήσει κανείς την απλότητα, όμως μαζί με την απλότητα έρχεται η αγνότητα, η εντιμότητα και η ακεραιότητα. Το θέμα ήταν να χρησιμοποιήσουμε ένα προϊόν για να ενισχύσουμε την υφή των μαλλιών, ώστε να δείχνουν φυσικά – παρόλο που δεν ήταν. Μου αρέσει η ιδέα να κοιτάζει κανείς ένα χτένισμα και να γνωρίζει ότι κάτι έχει γίνει, αλλά να μην μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς.»

 

ACNE – TECHNO MINIMALISM

 

Υφάσματα εμπνευσμένα από αέρινα μαντίλια και κουβέρτες, συνδυασμοί από στάμπες και μοτίβα, έντονα και δυσδιάστατα κοψίματα, δημιούργησαν μια συλλογή γεμάτη υφή και όγκο στην επίδειξη του οίκου Acne Studios. Ο Eugene Souleiman δημιούργησε μαλλιά που ήταν σκόπιμα χωρίς όγκο, με γεωμετρικές γραμμές και εξαιρετικά λεία υφή. Ο ίδιος αντιμετώπισε τα μαλλιά σαν ένα ακριβό ύφασμα, δίνοντας τους σχήμα, υφή και λάμψη μέχρι να φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα που τα έκανε να δείχνουν υπερ-ρεαλιστικά.

«Τα ρούχα είχαν τόσο πλούσιες υφές που ήθελα να αμβλύνω τα πάντα στα μαλλιά. Ήθελα να υπάρχει λάμψη και ίσιες γραμμές: όχι απλώς επίπεδο αποτέλεσμα, αλλά πολύ επίπεδο. Σε αυτό το look δεν υπήρχε καμία απαλότητα. Αυτό το look το αποκαλώ Techno Minimalism, γιατί τα μαλλιά είναι τόσο τέλεια που σχεδόν μοιάζουν συνθετικά. Ο τρόπος με τον οποίο αντανακλούσε το φως πάνω τους, τα έκανε να δείχνουν μεταξένια. Ήταν μια εικόνα φουτουριστική από την εποχή του διαστήματος, που όμως παρέμενε θηλυκή, κομψή και σέξι.»

«Αυτά τα μαλλιά ήταν μια ισχυρή δήλωση από την άποψη του επαγγελματισμού και της τελειότητας. Το θέμα ήταν η τέχνη μας ως κομμωτές και η επιστροφή στις βασικές αρχές του κουρέματος των μαλλιών σε ένα μήκος. Δεν υπάρχει περιθώριο για λάθος με αυτού του είδους την απόλυτη απλότητα και αυτό εμπεριέχει μια αγνότητα.»

Jeremy Scott – ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

 

Από όλες τις επιδείξεις, ο Eugene διασκεδάζει περισσότερο στην επίδειξη του Jeremy Scott. Ο σχεδιαστής φημίζεται για το πνεύμα και την αίσθηση χιούμορ που διαθέτει. Τα μοντέλα περπάτησαν στην πασαρέλα φέροντας μας πίσω στη δεκαετία του 1980 υπό τη μουσική υπόκρουση Out Come The Freaks του Was (Not Was), ορίζοντας τον τόνο για μια επίδειξη με παιχνιδιάρικες στάμπες, φωτεινά χρώματα και εντυπωσιακά αξεσουάρ.

«Ακολούθησα την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του 1980 που αποπνέει η συλλογή και πρόσθεσα λίγη έμπνευση από τη δεκαετία του 1960. Τα κουρέματα στη δεκαετία του 1980 ήταν γεωμετρικά τρελά, αλλά εγώ ήθελα να δημιουργήσω κάτι πιο όμορφο από αυτό. Το σημείο αναφοράς μου ήταν μια παλιά φωτογραφία που έχω από ένα κούρεμα του Vidal Sassoon που μοιάζει με μπερέ. Προχωρήσαμε αυτό το look ακόμη περισσότερο και κόψαμε τα μαλλιά υπό γωνία, κοντά πάνω από τα φρύδια και έπειτα όλο και πιο μακριά στο πλάι και πίσω στο κεφάλι.»

Roland Mourent – ΗΜΙΤΕΛΕΙΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ

Άν κάποιοι περίμεναν λεία, λαμπερά μαλλιά που να ταιριάζουν με την κομψότητα της αισθητικής του Roland Mouret, τους περίμενε μια έκπληξη. Ο Eugene Souleiman είχε κάτι αρκετά διαφορετικό στο μυαλό του. Πηγή της έμπνευσής του ήταν το αγαπημένο του φωτογραφικό άλμπουμ, με τίτλο In The American West του Richard Avedon και τα δυνατά ασπρόμαυρα  πορτρέτα που περιέχει από καθημερινούς Αμερικανούς. Ο Eugene δημιούργησε κάτι που έμοιαζε φυσικό, αλλά στη πραγματικότητα δεν ήταν. Τα μαλλιά έδειχναν σαν να μην τα είχε φροντίστει κανείς, αλλά όλοι ξέρουμε πως είχε γίνει πολλή δουλειά.

«Συνήθως, δημιουργώ πολυτελή, σέξι, κομψά χτενίσματα για τον οίκο Roland, αλλά αυτήν τη φορά κάναμε κάτι τελείως διαφορετικό. Τα μαλλιά ήταν πιο χαλαρά και πιο νεανικά. Τα ρούχα του Roland είναι τέλεια, αλλά δεν θέλαμε αυτό και για τα μαλλιά, έπρεπε να έχουν περισσότερο άποψη. Έτσι δημιουργήσαμε κάτι με πιο έντονο ύφος. »

 

Vivienne Westwood – ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ

Η συλλογή του Andreas Kronthaler για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2017 για τον οίκο Vivienne Westwood ήταν μια γιορτή δραματικής δομής και αρχιτεκτονικής σχεδίασης με τεχνικές μοτίβων εμπνευσμένες από τις μορφές των κολάζ του Ματίς. Η υφή ήταν η κυρίαρχη λέξη και ο Eugene δημιούργησε ένα εξατομικευμένο χτένισμα σε κάθε μοντέλο. Τα χτενίσματα ποίκιλλαν από μακριά και ίσια κρεπαρισμένα μαλλιά, έντονες υφές σε μέτρια μήκη και πιο ατημέλητα, φριζαρισμένα quiff.

«Όπως με όλες τις επιδείξεις της Vivienne Westwood, τα μαλλιά έπρεπε να έχουν μια τραχύτητα και μια ελευθερία. Αυτήν τη φορά όμως δημιουργήσαμε μια πιο σκληρή, πιο άγρια εικόνα. Είχε σχεδόν μια αίσθηση θυμού. Παίξαμε με διαφορετικές υφές που δεν έδειχναν στυλιζαρισμένες. Το θέμα ήταν να κάνουμε τα μαλλιά να δείχνουν ατημέλητα που για μένα αυτό είναι το πιο ωραίο look από όλα.»

 

No Comments Yet

Comments are closed

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION